Gå til innhold

Hvorfor er ikke menn ærlige?

Anbefalte innlegg

Gjest dårlige opplevelser

Jeg har blitt en del skuffet over menn jeg har møtt. Det har vært fordi jeg har trodd at vi var på vei inn i et forhold, mens de har trukket seg. Hvis de bare var ute etter sexen synes jeg de burde sagt det på forhånd at de ikke ønsket et forhold, bare sex. Det er jo ikke alltid så lett for oss å skjønne det før det er for sent.

-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110012-hvorfor-er-ikke-menn-%C3%A6rlige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dårlige erfaringer

Hva hadde du gjort dersom de sa at de kun ønsket sex? Er du som veldig mange andre kvinner hadde du ikke hatt sex med dem da. Skjønner du da hvorfor menn lyver?

Jeg burde vel heller formulert det slik "Hvorfor har ikke menn respekt for kvinner?". Det hadde nok passet litt bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...