Gå til innhold

Hvorfor lyger menn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest bitter og innesluttet

Hvem er det du prøver å fortelle ting til? Deg selv? Og hva betyr ONS er ONS er lørdag hele uka?

Er dette en ny måte for dere unga å snakke på? På samme måte som Schpaa kæbe og volla tunnel?

*Oppgitt over dagens unge*

Du skjønner det, lille venn, at jeg er så gammel nå at den gangen jeg var ung, da var lørdagen forbeholdt knulling. Nå for tiden knuller jo dere ungdommer hele uken lang. I min ungdom jobbet vi hele uka, og lørdag var kort dag. Da gikk vi hjem og knullet, etter en times tid i sinkbaljen selvfølgelig.

ONS vet du nok hva er,det har jeg lært av deg her på DOL.

Lørdag hele uken kommer også fra gammel tid, fra den gangen du ikke var påtenkt engang. Da var det en landeplage som gikk omtrent slik:

"lørdag hele uken, lørdag hele uken, lørdag hele uken lang....." og hva den handlet om??

Det var et nyforelsket par som naturlig nok hadde lørdag hele uken lang. Og siden jeg nå har fortalt deg hva vi gjorde på lørdagene før i tiden, altså lenge før du var påtenkt, så vet du nå hva dette forelskede paret gjorde hele uken lang!

Du får si ifra hvis du trenger ytterligere forklaringer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110018-hvorfor-lyger-menn/#findComment-650104
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Med meg er alt som før. Skal vi dømme av det vi har lest av deg i det siste, kan vi ikke annet enn å ønske deg god bedring.

Vennlig hilsen

Kjære venn.

Dine bedringsønsker varmer meg dypt og inderlig, og jeg kan nå fortelle deg at det går bedre med meg. Om en ukes tid vurderer jeg til og med å oppsøke min fastlege. Nå ble du nok stolt av meg, ja.

Beste ønsker

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110018-hvorfor-lyger-menn/#findComment-650105
Del på andre sider

Du skjønner det, lille venn, at jeg er så gammel nå at den gangen jeg var ung, da var lørdagen forbeholdt knulling. Nå for tiden knuller jo dere ungdommer hele uken lang. I min ungdom jobbet vi hele uka, og lørdag var kort dag. Da gikk vi hjem og knullet, etter en times tid i sinkbaljen selvfølgelig.

ONS vet du nok hva er,det har jeg lært av deg her på DOL.

Lørdag hele uken kommer også fra gammel tid, fra den gangen du ikke var påtenkt engang. Da var det en landeplage som gikk omtrent slik:

"lørdag hele uken, lørdag hele uken, lørdag hele uken lang....." og hva den handlet om??

Det var et nyforelsket par som naturlig nok hadde lørdag hele uken lang. Og siden jeg nå har fortalt deg hva vi gjorde på lørdagene før i tiden, altså lenge før du var påtenkt, så vet du nå hva dette forelskede paret gjorde hele uken lang!

Du får si ifra hvis du trenger ytterligere forklaringer.

Ah... Du vet, jeg ante ikke at kvinner i din alder fikk muligheten til ONS.

Men takk for forklaringen!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110018-hvorfor-lyger-menn/#findComment-650115
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...