Gå til innhold

er det noe galt her?:)

Anbefalte innlegg

Gjest såpebobli

hei, jeg er ei jente på på 25 år, er fornøyd med utseende, utadvendt, liker å bli kjent med nye folk, har ikke problemer med, heller ikke oppmerksomhet fra det andre kjønn...

men jeg har ikke lyst på noen mann, ikke lyst på sex i det hele tatt,kan vere jeg ser en kjekkas et sted og tanken på hans flotte kropp gir litt kriblinger i magen, men jeg tar ikke initttivet for jeg vil liksom ikke heller!

har hatt et laaangt forhold men ok sex, ikke så lideskaplig...og et forhold til der det var det jeg vil kalle fiasko sex, han kom altfor tidlig, jeg fikk det aldri orgasme, men hadde ikke hjerte til å si at jeg ikke hadde det bra siden han var oppmerksom på dette selv....:)

men har hatt et elsker forhold for en kort periode og det var helt supert! men noen år siden det nå da..:)så er det mangelen på go sex som mangler??

Men jeg ser for meg selv alene, med et adoptert barn, alene, og det er det jeg vil vere og..alene med bøkene mine, malingen min, bildene...

skulle ikke klokken tikke? :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110032-er-det-noe-galt-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest stoiker

Du har massevis av tid! Kos deg med bøker og maling og det du liker, finn ut hva og hvem du er og vil være, møt nye mennesker og lær enda mer, reis rundt omkring!

Du har livet foran deg - en mann for enhver pris? Nei takk - du skal bare ta den du ikke - gjentar - ikke - klarer lavære å ta! "Mislykket" for eksempel, han høres helt super ut! (kanskje ikke akkurat i innlegget hans her, men andre steder her inne. Hadde jeg bare vært yngre selv osv. osv. Nåja - herved har _du_ fått et tips fra en gammel dame)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110032-er-det-noe-galt-her/#findComment-651005
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...