Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

16

• favn

9

• Jane

4

• Zirine

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Nå har du kommet til et sted der det er om å gjøre å være mest mulig frigjort, en verden der sjalusi og usikkerhet er tabuer på linje med mord, incest og generell svakhet.

Du vil derfor ikke få sympati for følelsene dine er jeg redd.

"Du vil derfor ikke få sympati for følelsene dine er jeg redd. "

Heller ikkje av deg? :-)

"Du vil derfor ikke få sympati for følelsene dine er jeg redd. "

Heller ikkje av deg? :-)

Det sa jeg ikke.

Personlig synes jeg ikke det er rart at folk / denne jenta reagerer på at fremmede småkåte jenter romsterer på fanget til kjæresten. Man må jo være nærmest kjønnsløs hvis man ikke reagerer, spesielt hvis dette dreier seg om ungdommer med ikke-så-veldig etablerte og trygge forhold.

Det sa jeg ikke.

Personlig synes jeg ikke det er rart at folk / denne jenta reagerer på at fremmede småkåte jenter romsterer på fanget til kjæresten. Man må jo være nærmest kjønnsløs hvis man ikke reagerer, spesielt hvis dette dreier seg om ungdommer med ikke-så-veldig etablerte og trygge forhold.

Poenget mitt var vel at det kanskje heller var meir hjelp i å gje vedkomande sympati enn å konstatere at "her blir det nok ikkje hjelp å få" - noko som berre vil auka den kjipe kjensla ho sit med i utgangspunktet.

Eg er forøvrig samd. I eit ungdomsmiljø med usikre forhold er nok problemstillinga verre enn mellom folk som er sikre på seg sjølv og kvarandre.

Poenget mitt var vel at det kanskje heller var meir hjelp i å gje vedkomande sympati enn å konstatere at "her blir det nok ikkje hjelp å få" - noko som berre vil auka den kjipe kjensla ho sit med i utgangspunktet.

Eg er forøvrig samd. I eit ungdomsmiljø med usikre forhold er nok problemstillinga verre enn mellom folk som er sikre på seg sjølv og kvarandre.

Ok.

Annonse

Kommer jo litt an på hvem det er. Kan skjønne at du kan bli sjalu men du må jo stole på ham hvis ikke så er jo forholdet dømt til å mislykkes.

Mvh

Det har ikke noe med å stole på eller ikke, i mitt tilfelle.

Jeg liker bare ikke at jenter tar seg slike friheter med meg tilstede...og at han synes at det er greit....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...