Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

16

• favn

9

• Jane

4

• Zirine

4

Mest aktive i denne tråden

Kizza1365380506

Det har ikke noe med å stole på eller ikke, i mitt tilfelle.

Jeg liker bare ikke at jenter tar seg slike friheter med meg tilstede...og at han synes at det er greit....

Jeg skjønner deg godt ikke tro annet, men jeg mener du bør jobbe med det. Det er en destruktiv følelse som har en tendens til å feste seg, ikke la den få vokse! Tenk heller på hva de går glipp av som ikke kan ta han med seg hjem. Det kan du. Så setter du deg på fanget til en av hans kamerater og ser hva som skjer.

Mvh

Annonse

Blant de menneskene jeg møter, så er det slettes ikke vanlig å sitte på hverandres fang, spesielt ikke om man bare er venner. Jeg sitter til og med sjeldent på kjæresten min, kun om det er plassmangel. Man er da voksne mennesker.

Kanskje du er en god del yngre enn meg. Jeg er 20.

Gjest JohnnyB

Sjalusi er en effektiv måte å drepe et forhold på.Jeg er rimelig sikker på at han typen din ganske snart går lei av deg.

Ingen mann gidder å holde på med slike slitsomme jenter som deg.

"Ingen mann gidder å holde på med slike slitsomme jenter som deg. "

Joda, det gjør det.

Gjest hater alt idag

Nå har ikke jeg lest alle svarene du har fått..er så mange av dem. Men, ja, slik oppførsel tålereres IKKE her i gården. Og den jævelen av en kjærring som satt seg på fanget hans..henne likte jeg helt til hun satt der og flirte..den satans gamle mærra!!!

Gjest sheena

Nå har ikke jeg lest alle svarene du har fått..er så mange av dem. Men, ja, slik oppførsel tålereres IKKE her i gården. Og den jævelen av en kjærring som satt seg på fanget hans..henne likte jeg helt til hun satt der og flirte..den satans gamle mærra!!!

Annonse

Gjest sheena

Nå har ikke jeg lest alle svarene du har fått..er så mange av dem. Men, ja, slik oppførsel tålereres IKKE. Og den jævelen av en kjærring som satt seg på fanget hans..henne likte jeg helt til hun satt der og flirte..den satans gamle mærra!!!

Gjest stoiker

Det har ikke noe med å stole på eller ikke, i mitt tilfelle.

Jeg liker bare ikke at jenter tar seg slike friheter med meg tilstede...og at han synes at det er greit....

Nettopp, der sa du det! Hvorfor lar _han_ dem få sette seg der?

En ting er at jentene setter seg der, men om han lar dem få sitte - det får du ta med ham. Gi ham klar beskjed, og om han ikke bryr seg, bør du faktiskt gå.

Gjest stoiker

Jeg liker det heller ikke. Men jeg biter det i meg og later som om det er ok.

Det er ikke ok, og du har lov å si fra til typen om at du ikke godtar det! Ikke vær redd for å sette klare grenser om slike ting Enten gir han deg såpass med respekt at han ikke vil gjøre deg i tvil om at det er deg han er sammen med, eller så...er han ikke verd bryet.

serendipity

Det har jeg ingen problemer med overhodet. Så pass selvtillitt har man davel at man ikke blir sjalu av det.

Han kan gjerne ha en jente på famget halve kvelden for meg.

Tror de som ikke godtar slik enten er i helt nye forhold eller er yngre enn meg iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...