Gå til innhold

Anbefalte innlegg

serendipity

Det sa jeg ikke.

Personlig synes jeg ikke det er rart at folk / denne jenta reagerer på at fremmede småkåte jenter romsterer på fanget til kjæresten. Man må jo være nærmest kjønnsløs hvis man ikke reagerer, spesielt hvis dette dreier seg om ungdommer med ikke-så-veldig etablerte og trygge forhold.

Jeg vil tro at det er mye dette det dreier seg om. Unge og ikke fullt så etablerte forhold. I vår vennegjeng bryr jeg meg overhodet ikke om ei jente sitter på fanget til min sambis halve kvelden. Litt selvsikkerhet har man da vel :-)

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

16

• favn

9

• Jane

4

• Zirine

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest papirtiger

Gammel??? I vår vennegjeng er dette slett ikke uvanlig. Vi er mellom 29 - 40 år.

Fint for dere. For meg ville det vært helt merkelig å sitte på fanget til en annen gutt, hvorfor det liksom. Det skal være veldig fullt før jeg gjør det, og da bare på fanget til min kjæreste.

serendipity

Fint for dere. For meg ville det vært helt merkelig å sitte på fanget til en annen gutt, hvorfor det liksom. Det skal være veldig fullt før jeg gjør det, og da bare på fanget til min kjæreste.

Ok :-) Vi er kanskje litt "overkosete", he he.

Det har ikke noe med å stole på eller ikke, i mitt tilfelle.

Jeg liker bare ikke at jenter tar seg slike friheter med meg tilstede...og at han synes at det er greit....

Som amnge andre sier her, så spørs det litt hvem det er.. Er det en jeg ikke kjenner, men han kjenner blir jeg sint over at hun tar seg slike friheter... Men er det en venninne av meg gjør det ikke så mye..

Gjest CatePus

Jeg vil tro at det er mye dette det dreier seg om. Unge og ikke fullt så etablerte forhold. I vår vennegjeng bryr jeg meg overhodet ikke om ei jente sitter på fanget til min sambis halve kvelden. Litt selvsikkerhet har man da vel :-)

Jeg synes det dreier seg om respekt for partneren sin og de grenser som er satt.

Hvis jeg synes det er ubehagelig å se ei annen jente sitte på stellet til typen min (stellet ligger jo i fanget), så bør han respektere det. Ikke tillitt, men respekt for FØLELSER.

Gjest CatePus

Det har jeg ingen problemer med overhodet. Så pass selvtillitt har man davel at man ikke blir sjalu av det.

Han kan gjerne ha en jente på famget halve kvelden for meg.

Tror de som ikke godtar slik enten er i helt nye forhold eller er yngre enn meg iallefall.

Det finnes også noen som er så "selvsikre" at de byttelåner partnere. Hvor skal man trekke grensene? Det blir vel opptil enhver, ikke sant?

Annonse

serendipity

Det har jeg ingen problemer med overhodet. Så pass selvtillitt har man davel at man ikke blir sjalu av det.

Tror de som ikke godtar slik enten er i helt nye forhold eller er yngre enn meg iallefall.

Om man har sagt klart fra til partneren at man ikke liker at han har andre på fanget, syntes jeg det er unødvendig.

Men jeg er alikevel av den oppfatning at det dda overhodet ikke har noen betydning. Men det er viktig at alle par har klare grenser for hva de tolererer av hverandre. Og jeg sytnes det er en viss forskjell på å bytte parnere og det å ha kona til kompisen på fanget???

serendipity

Det finnes også noen som er så "selvsikre" at de byttelåner partnere. Hvor skal man trekke grensene? Det blir vel opptil enhver, ikke sant?

Om man har sagt klart fra til partneren at man ikke liker at han har andre på fanget, syntes jeg det er unødvendig. Men jeg er alikevel av den oppfatning at det dda overhodet ikke har noen betydning. Men det er viktig at alle par har klare grenser for hva de tolererer av hverandre. Og jeg sytnes det er en viss forskjell på å bytte parnere og det å ha kona til kompisen på fanget???

Gjest CatePus

Om man har sagt klart fra til partneren at man ikke liker at han har andre på fanget, syntes jeg det er unødvendig. Men jeg er alikevel av den oppfatning at det dda overhodet ikke har noen betydning. Men det er viktig at alle par har klare grenser for hva de tolererer av hverandre. Og jeg sytnes det er en viss forskjell på å bytte parnere og det å ha kona til kompisen på fanget???

Javisst er det en viss forskjell, men det jeg vil frem til her, er at noe som er ok for en person, er kanskje helt uakseptabelt for en annen. Derfor synes jeg ikke det er noe fasit på hva som er rett/galt, og jeg synes ikke det går an å si at noen er for sjalu/lite selvsikker.

Dette er ting som man må bli enige om seg i mellom i et parforhold.

serendipity

Javisst er det en viss forskjell, men det jeg vil frem til her, er at noe som er ok for en person, er kanskje helt uakseptabelt for en annen. Derfor synes jeg ikke det er noe fasit på hva som er rett/galt, og jeg synes ikke det går an å si at noen er for sjalu/lite selvsikker.

Dette er ting som man må bli enige om seg i mellom i et parforhold.

Rett eller galt har jeg ikke snakket om, men jeg mener at det handler om tillitt og selvtillett. Jeg føler meg helt trygg på partneren min, og har ingen problemer med at andre "låner" han litt. Jeg tror ikke han vil velge noen andre uansett. (og det handler om selvtillitt). Det er mulig jeg er litt vel naiv, men jeg velger heller å bli skuffet enn å skulle engste meg på forhånd.

Nei, hvorfor skulle man mislike og endog bli sjalu over at partneren holder på med andre, et fang her, et kyss der, et knull i nye og ne?

Det betyr ingenting for h*n forlater meg jo ikke, det er jo _meg_ h*n elsker...

Respekt og anstendig oppførsel, hørt om det?

Gjest CatePus

Rett eller galt har jeg ikke snakket om, men jeg mener at det handler om tillitt og selvtillett. Jeg føler meg helt trygg på partneren min, og har ingen problemer med at andre "låner" han litt. Jeg tror ikke han vil velge noen andre uansett. (og det handler om selvtillitt). Det er mulig jeg er litt vel naiv, men jeg velger heller å bli skuffet enn å skulle engste meg på forhånd.

Det er DEG. Jeg respekterer at du har dine grenser, så håper jeg du forstår og respekterer at andre har sine grenser.

Jeg synes det dreier seg om respekt for partneren sin og de grenser som er satt.

Hvis jeg synes det er ubehagelig å se ei annen jente sitte på stellet til typen min (stellet ligger jo i fanget), så bør han respektere det. Ikke tillitt, men respekt for FØLELSER.

Et selvfølgelig poeng ... jeg skulle likt å sett den mannen som ikke får ereksjon av ei jenterumpe som gnir seg på, ja nettopp.

Annonse

serendipity

Nei, hvorfor skulle man mislike og endog bli sjalu over at partneren holder på med andre, et fang her, et kyss der, et knull i nye og ne?

Det betyr ingenting for h*n forlater meg jo ikke, det er jo _meg_ h*n elsker...

Respekt og anstendig oppførsel, hørt om det?

Nei tenk så deilig!!!

Alt og alle er lov. Ha ha. Nei det var da svært så vanskelig det er å få folk til å skille mellom et fang og et knull da..

serendipity

Det er DEG. Jeg respekterer at du har dine grenser, så håper jeg du forstår og respekterer at andre har sine grenser.

Jepp. Det gjør jeg. Men for å understreke hvilke fang det dreier seg om så er det ikke sånn at jeg sitter rundt forbi på alle fang. Men på fanget til kompisen til min mann er i høyeste grad tillatt. Men om du skulle tro det så setter jeg meg liksom ikke ned på et "ukjent" fang, og jeg hadde nok stusset litt om mannen min hadde en ukjent dame på fanget også. Men rabalder hadde jeg ikke laget, men spurt hvem det var iallefall.

Nei tenk så deilig!!!

Alt og alle er lov. Ha ha. Nei det var da svært så vanskelig det er å få folk til å skille mellom et fang og et knull da..

Fortell hvor skillet går for anstendig oppførsel.

Jeg er enig i at problemstillingen bortfaller såfremt vedkommende mann jevnlig har mannlige venner på fanget. Men hvis det bare er jenter der... hoho, du kan ha så mye selvtillit du vil, men at det skjer ting i buksa på kjæresten din... garantert.

serendipity

Fortell hvor skillet går for anstendig oppførsel.

Jeg er enig i at problemstillingen bortfaller såfremt vedkommende mann jevnlig har mannlige venner på fanget. Men hvis det bare er jenter der... hoho, du kan ha så mye selvtillit du vil, men at det skjer ting i buksa på kjæresten din... garantert.

Anstendig oppførsel kan ikke jeg definere for andre enn meg selv. Og jeg finner det usømmelig dersom jeg ser at min mann reagerer, mannen jeg evt. sitter på fanget til reagerer eller kona hans reagerer. Og jeg har aldri i mitt litt opplevd at noen får ståpikk av å ha meg på fanget (mulig jeg er særdeles uinteressant) Og IKKE får min mann det heller. Det "hender" nemlig at jeg også sitter på hans fang :-)

Jeg blir litt overrasket over at noen reagerer på dette "fanggreiene". Min verden ville antaglisvis rast sammen om min daværende kjærste som 16-åring hadde andre på fanget, men nå føler jeg ikke akkurat andre damer som noen trussel. Og er han utro så er det fint lite jeg får gjort med det. Tror ikke at det å ha noen på fanget er med til å bygge opp under det iallefall.

Anstendig oppførsel kan ikke jeg definere for andre enn meg selv. Og jeg finner det usømmelig dersom jeg ser at min mann reagerer, mannen jeg evt. sitter på fanget til reagerer eller kona hans reagerer. Og jeg har aldri i mitt litt opplevd at noen får ståpikk av å ha meg på fanget (mulig jeg er særdeles uinteressant) Og IKKE får min mann det heller. Det "hender" nemlig at jeg også sitter på hans fang :-)

Jeg blir litt overrasket over at noen reagerer på dette "fanggreiene". Min verden ville antaglisvis rast sammen om min daværende kjærste som 16-åring hadde andre på fanget, men nå føler jeg ikke akkurat andre damer som noen trussel. Og er han utro så er det fint lite jeg får gjort med det. Tror ikke at det å ha noen på fanget er med til å bygge opp under det iallefall.

Hovedinnlegget gikk jo nettopp ut på at denne jenta reagerer på at kjæresten til stadighet har andre jenter på fanget. Det er ikke greit da - selv om Dol-politiet slår ned på usikkerhet osv. aldri så mye.

Vel, når det gjelder ereksjon eller ikke på menn med kvinner på fanget... min erfaring er stikk i strid med din. Ikke for at jeg har sittet på sååå mange fang, men de jeg har sittet på, hm-hm!

serendipity

Hovedinnlegget gikk jo nettopp ut på at denne jenta reagerer på at kjæresten til stadighet har andre jenter på fanget. Det er ikke greit da - selv om Dol-politiet slår ned på usikkerhet osv. aldri så mye.

Vel, når det gjelder ereksjon eller ikke på menn med kvinner på fanget... min erfaring er stikk i strid med din. Ikke for at jeg har sittet på sååå mange fang, men de jeg har sittet på, hm-hm!

Så sitt rolig da :-))))))

He he....

Jeg mener nå alikevel at min mann må gjerne ha andre på fanget, jeg syntes faktisk ikke at det er så ille. Men de fang jeg stort sett sitter åp er på mine kompiser eller hans kompiser.

Er det fullt ved bordet, og jeg kjenner og liker vedkommende, så har jeg ingen problem med det. Jeg gjør gjerne det samme - slenger meg ned på en av hans kameraters fang hvis alle stoler er opptatte ...

En annen bimbo? Vel, jeg har ikke så store problemer med henne. Sambis og meg er ikke gift, ergo vi har ikke ring - og i og med at ingen av oss skriker rundt i lokalet at vi er samboere, så finner jeg det helt forståelig at en og annen prøver seg.

Det er hans oppførsel som er avgjørende her. Og jeg forventer at han reiser seg, stikke og kjøper seg en øl - for deretter komme bort til meg å bite meg i øret ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...