Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Anstendig oppførsel kan ikke jeg definere for andre enn meg selv. Og jeg finner det usømmelig dersom jeg ser at min mann reagerer, mannen jeg evt. sitter på fanget til reagerer eller kona hans reagerer. Og jeg har aldri i mitt litt opplevd at noen får ståpikk av å ha meg på fanget (mulig jeg er særdeles uinteressant) Og IKKE får min mann det heller. Det "hender" nemlig at jeg også sitter på hans fang :-)

Jeg blir litt overrasket over at noen reagerer på dette "fanggreiene". Min verden ville antaglisvis rast sammen om min daværende kjærste som 16-åring hadde andre på fanget, men nå føler jeg ikke akkurat andre damer som noen trussel. Og er han utro så er det fint lite jeg får gjort med det. Tror ikke at det å ha noen på fanget er med til å bygge opp under det iallefall.

Det er det jeg sier - innimellom kan det være greit å ha litt perspektiv på tingene :)

Fortsetter under...

• Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

16

• favn

9

• Jane

4

• Zirine

4

Mest aktive i denne tråden

Slutt å gi :-) davel, og sitt i ro.

Du har misforstått noe her... jeg setter meg ikke på mannfolkfang jeg ikke hører hjemme på. Men forsøker derimot å fortelle deg at menn får ereksjon av 'noe', dvs. jenter, i fanget. Det gjelder også kjærester av kvinner med selvtillit. You bet.

serendipity

Du har misforstått noe her... jeg setter meg ikke på mannfolkfang jeg ikke hører hjemme på. Men forsøker derimot å fortelle deg at menn får ereksjon av 'noe', dvs. jenter, i fanget. Det gjelder også kjærester av kvinner med selvtillit. You bet.

DE jeg vet om gjør ikke det! Mulig jeg er for uinteressant.

Gjest CatePus

Jepp. Det gjør jeg. Men for å understreke hvilke fang det dreier seg om så er det ikke sånn at jeg sitter rundt forbi på alle fang. Men på fanget til kompisen til min mann er i høyeste grad tillatt. Men om du skulle tro det så setter jeg meg liksom ikke ned på et "ukjent" fang, og jeg hadde nok stusset litt om mannen min hadde en ukjent dame på fanget også. Men rabalder hadde jeg ikke laget, men spurt hvem det var iallefall.

Og så er det dette med hvor lenge man blir sittende, og kroppsspråket forøvrig.

Annonse

Gjest CatePus

Jeg setter meg heller ikke i fang hvor jeg ikke hører hjemme. Helt fra jeg var liten, har jeg hatt en oppfatning av at å sitte på fang, er noe ganske personlig. Hele vårt liv opplever vel vi jenter å bli dratt ned i noens fang, og jeg synes det er ganske ubehagelig og unaturlig med en sånn nærhet til noen jeg ikke har et nært forhold til.

Da setter jeg meg heller i fanget til venninna mi!

Menn får også ereksjon når de spiser middag, når de kjører bil, når de dusjer, når de sitter i telefonen, når de smører matpakke, når de går en tur nedover Karl Johan. når de maler huset, når de drikker kaffe, når de mekker på bil, når de er på fisketur.

Hvorfor seksualisere alt?

Gjest KappaGamma

Puhhh.. Ooog vi oppsummerer: Det hersker som vanlig svært mange forskjellige meninger om hva som er akseptabelt og ikke, sps i slike "tvilstilfeller" der der ingen har vært utro etc:). Derfor; det som er viktig er hva de det gjelder synes. Du likte det ikke, nei vel - da bør han få vite det, og dere må finne ut av om han kan ta det til etterretning og om dere i det hele tatt får til å etablere enellerannen felles "mal" for hva som er "godtatt" og ikke. Kanskje forandrer du deg med årene, kanskje ikke, men NÅ er det ubehagelig, og da hjelper det vel fint lite hva de middelaldrende, lykkelig gifte her inne måtte mene ;)

Ja, du HAR vel prøvd å prate med han om det??

Menn får også ereksjon når de spiser middag, når de kjører bil, når de dusjer, når de sitter i telefonen, når de smører matpakke, når de går en tur nedover Karl Johan. når de maler huset, når de drikker kaffe, når de mekker på bil, når de er på fisketur.

Hvorfor seksualisere alt?

Her er det da du som seksualiserer alt?

Annonse

Alt kommer an på.

Hvordan sittes det på fanget, for eksempel? Sitter hun tett inntil med for eksempel armen rundt ham i mange timer, ville jeg reagert.

Sitter hun på kneet hans uten å gni seg frem og tilbake, i påvente av en sitteplass, er det helt greit.

Dessuten er det avgjørende hva slags forhold hun har til ham. Er det god, gammel venninne er det greit nok, er det et fjernere bekjentskap eller nytt menneske på festen, ville jeg gått og tipset henne om at hun satt på fanget til kjæresten min, på en fin måte.

Selvsagt er det også fint at han kan signalisere at hun eventuelt kan sitte andre steder.

serendipity

Og så er det dette med hvor lenge man blir sittende, og kroppsspråket forøvrig.

Spesielt kroppsspråket er jo en avgjørende del. Man merker jo fort om det sitter noen der som åpenbart er "ute" etter mannen min. Eller om det sitter en venninne der og tøyser og tuller. Men dette er det jo vanskelig å si noe om før "settingen" er der. Man må jo liksom "føle" på stemningen. Men jeg tror aldri jeg HAR reagert på noen før, men det vil ikke si at jeg ikke KAN gjøre det (tror jeg da...). Og hadde jeg reagert hadde det ikke vært at hun satt på fanget som var problemet. Prøve seg på min mann kunne hun jo gjort i en stol ved siden av han også..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...