Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok fordi mennene jobber heftig mens kvinnene stort sett bare ligger der og kan konsentrere seg om stønninga.

Personlig legger jeg merke til at jeg stønner, spesielt under avsugninger, noe jeg finner ytterst merkelig da jeg er omskjært og ikke skal ha noen følelse i pikken.

Annonse

Gjest Jolly Roger

hvordan? erfaring + mange jeg har snakket med som har fast partner erfarer dette selv. det betyr iklke at de ikke nyter det,

Aha - trodde du hadde prøvd et rikt utvalg av begge deler...

Men det kan jo også tenkes at du og dine er noen skikkelig super-gryntere?

Det er nok fordi mennene jobber heftig mens kvinnene stort sett bare ligger der og kan konsentrere seg om stønninga.

Personlig legger jeg merke til at jeg stønner, spesielt under avsugninger, noe jeg finner ytterst merkelig da jeg er omskjært og ikke skal ha noen følelse i pikken.

du har nok rett i det,ja.

Annonse

har ikke hatt samleie med jenter.

Men hvordan vet du da at jenter stønner så veldig mye mer enn gutter?

Nå gjør de kanskje det, spesielt når de er ferske i sexgamet, men dette går vel mest på at jenter tror at de må hyle og skrike for å tilfredstille gutten.

Når de blir eldre og mer sikre på seg selv så lar de vel det hele gå mer naturlig for seg, og stønninga kommer av seg selv, dog ofte noe lavere enn disse jungelhylene en del unge jenter hele tiden kliner til med.

Nå gjør de kanskje det, spesielt når de er ferske i sexgamet, men dette går vel mest på at jenter tror at de må hyle og skrike for å tilfredstille gutten.

Når de blir eldre og mer sikre på seg selv så lar de vel det hele gå mer naturlig for seg, og stønninga kommer av seg selv, dog ofte noe lavere enn disse jungelhylene en del unge jenter hele tiden kliner til med.

Roping og høylydt stønning er spill for galleriet. Eller ligger de samme jentene og oier når de masturberer? Jeg tviler.

Roping og høylydt stønning er spill for galleriet. Eller ligger de samme jentene og oier når de masturberer? Jeg tviler.

Helt enig.

For øvrig har jeg bare vært borti sånn ca et par stk av hyleslaget, og det var pinlige greier. Det er så påtatt at man bare irriterer seg over det.

Nesten så man tror jenta er sarkastisk :)

Kizza1365380506

Jeg kan ikke hjelpe meg jeg stønner enten jeg får beskjed om å være stille eller ei, kan ikke hjelpe for det og vet ikke om det selv. Men nå er jo jeg litt spesiell vet du!

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...