Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er nok fordi mennene jobber heftig mens kvinnene stort sett bare ligger der og kan konsentrere seg om stønninga.

Personlig legger jeg merke til at jeg stønner, spesielt under avsugninger, noe jeg finner ytterst merkelig da jeg er omskjært og ikke skal ha noen følelse i pikken.

hos oss er det omvendt, han stönner som bare det. men jeg kommer ikke med noen särlige lyder. kansje det er feil på meg?

Men hvordan vet du da at jenter stønner så veldig mye mer enn gutter?

Nå gjør de kanskje det, spesielt når de er ferske i sexgamet, men dette går vel mest på at jenter tror at de må hyle og skrike for å tilfredstille gutten.

Når de blir eldre og mer sikre på seg selv så lar de vel det hele gå mer naturlig for seg, og stønninga kommer av seg selv, dog ofte noe lavere enn disse jungelhylene en del unge jenter hele tiden kliner til med.

jeg tror ikke det handler om det ferske sexgamet. tror det handler om nytelse, det er foskjell på hyling og stønning pga nytelse..

Annonse

Helt enig.

For øvrig har jeg bare vært borti sånn ca et par stk av hyleslaget, og det var pinlige greier. Det er så påtatt at man bare irriterer seg over det.

Nesten så man tror jenta er sarkastisk :)

Hyling & roping er komisk, det er sant. Både hos kvinner & menn.

Men stønning av vellyst er stort sett uunngåelig for mitt vedkommende (i forskjellige slags lydnivå, må vite).

Det hender nok jeg må få en pute over huet eller blir bedt om å holde kjeft om man befinner seg på et sted med tynne eller manglende vegger.

Ellers er det stor forskjell på menn, noen stønner mye, andre litt og noen nesten ikke. De som ikke sier et pip er også lite levende og hengivne. Jeg liker menn som stønner med måte.

Huh.

Eh? Ironi?

Å kaste hemningene er da det deiligste. Gjelder for begge kjønn.

Ironi? Nei.

Dette er såre enkelt. Hvis man lar være å slippe luft og lyder ut av munnen forsterkes den kroppslige opplevelsen. Å holde igjen (eller holde inne rettere sagt) de sterke kreftene skaper rett og slett et ekstra trykk i kroppen som igjen forsterker nytelsen.

Ironi? Nei.

Dette er såre enkelt. Hvis man lar være å slippe luft og lyder ut av munnen forsterkes den kroppslige opplevelsen. Å holde igjen (eller holde inne rettere sagt) de sterke kreftene skaper rett og slett et ekstra trykk i kroppen som igjen forsterker nytelsen.

Uenig.

Jeg mener at å holde tilbake lyd er det samme som å la være å gi seg hen fullt og helt.

- Ingen lyder??

Ironi? Nei.

Den såkalte ballongeffekten?

Uenig.

Jeg mener at å holde tilbake lyd er det samme som å la være å gi seg hen fullt og helt.

- Ingen lyder??

Du må gjerne være uenig. Men da må du nesten være uenig i samme tema som jeg snakker om.

Jeg har overhodet ikke nevnt hemninger el.l., men snakker om noe fysiologisk, et kroppslig fenomen - målbart for alt jeg vet.

Du må gjerne være uenig. Men da må du nesten være uenig i samme tema som jeg snakker om.

Jeg har overhodet ikke nevnt hemninger el.l., men snakker om noe fysiologisk, et kroppslig fenomen - målbart for alt jeg vet.

Jeg tror at maksimal opphisselse og nytelse fører til at man gir slipp på sine hemninger og vice versa. Lyder er omtrent umulig å holde tilbake.

Mener du at man tvinger seg til å holde tilbake lydene, for deretter å eksplodere kraftigere; uten lyd da også??

Annonse

Jeg tror at maksimal opphisselse og nytelse fører til at man gir slipp på sine hemninger og vice versa. Lyder er omtrent umulig å holde tilbake.

Mener du at man tvinger seg til å holde tilbake lydene, for deretter å eksplodere kraftigere; uten lyd da også??

Nå har jeg vel sagt det samme i 4 innlegg så langt...

Jeg opplever det ikke det jeg har lært gjennom erfaring og triks jeg har plukket opp ellers som tvang.

For øvrig snakker jeg om hele den seksuelle akten, ikke orgasmen spesielt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...