Gå til innhold

Hva liker dere best damer. Bli slikka eller pult

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg i vg at klitorisen er viktigast for damene for å få orgasme. Da er vel oral bedre enn å pule for dere damene!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var nesten 40 år gammel, var det ikke det du sa?

Jeg får ape etter en god venn av meg:

Oppsøk din fastlege.

Mvh

Skrevet

Du var nesten 40 år gammel, var det ikke det du sa?

Jeg får ape etter en god venn av meg:

Oppsøk din fastlege.

Mvh

Har sagt det før, har ikke så mye erfaring derfor spør jeg om dette. For å få ukjente sine meininger.

Skrevet

Har sagt det før, har ikke så mye erfaring derfor spør jeg om dette. For å få ukjente sine meininger.

Herregud sier jeg bare. Er du noe tett eller. Beklager. Ta et søk - her får du ingen sexhistorier.

Skrevet

Ah... sorry, mener å huske at du tidligere har skryti voldsomt av dine erfaringer.

Men til spørsmålet: Jeg tror de fleste damer sier: Ja takk, begge deler.

Et sexliv uten oralsex er helt sikkert kjipt, og det er helt sikkert et sexliv uten pikk også.

Gjest egentlig kristine
Skrevet

Jatakk, begge deler :o)

Får dere alltid begge deler? Min mann pleier ikke å slikke... kjipt.

Skrevet

Nei, får ikke alltid begge deler.

Skrevet

Alltid er ikke noe kult. Ting er ikke spennende hvis man alltid vet hva som kommer til å skje.

Men jeg er fryktelig bortskjemt... ;-p

Gjest misjonær er best
Skrevet

Jeg foretrekker helt klart bare puling. Kan ikke fordra at menn på død og liv vil slikke meg der nede! Isj!!!1

Skrevet

Syntes at det ikke er must at det å bli slikket.Men som regl har man litt oppvarming først,så da kan det være mange ting som er bedre enn å bli slikka!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...