Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tina1365380349

Håper noen kan hjelpe meg med følgende spørsmål.

Min mann har fått vite at sædkvaliteten hans er noe redusert.

Han snuser - påvirker dette sædkvaliteten på samme måte som røyk?

Vi har praktisert hyppige samleier fra og med en uke før eggløsning til et par dager etter eggløsning.

Er det bedre å spare opp sædceller og heller prøve å treffe eggløsningsdagen?

Jeg har vært til undersøkelse

(lap) og de fant ikke noe galt med meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110276-d%C3%A5rlig-s%C3%A6dkvalitet-og-snus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tina

Jeg har desverre ikke svar på det du spør om, jeg lurte bare på hvordan det gikk på din laparoscopi? Ser du skriver at de ikke fant noe galt, kjempeflott.. Men hvordan gikk selve undersøkelsen? Så at du tidligere på forumet var interessert i å vite hva du hadde i vente...og jeg svarte deg den gangen.

hilsen

tina1365380349

Hei tina

Jeg har desverre ikke svar på det du spør om, jeg lurte bare på hvordan det gikk på din laparoscopi? Ser du skriver at de ikke fant noe galt, kjempeflott.. Men hvordan gikk selve undersøkelsen? Så at du tidligere på forumet var interessert i å vite hva du hadde i vente...og jeg svarte deg den gangen.

hilsen

Hei Persilla og takk for svaret jeg fikk vedr. Lapraskopi undersøkelsen.

Undersøkelsen gikk fint for meg.Jeg kom inn kl.08:00 og kunne dra fra sykehuset kl.12:30.Var kvalm den første dagen, så jeg ventet med å fly hjem til dagen etter.Hadde litt vondt i magen de første dagene.

De fant ut at egglederen min var åpen (jeg har fjernet en eggleder tidligere) og at forholdene så fine ut.

De fant litt endometrise, som de fjernet. Men mente at dette ikke er årsaken til at jeg har problemer med å bli gravid.

(Pga.veldig lite og overflatisk endometrise).

Snakket med legen min når jeg kom hjem og han sa at sædkvaliteten ikke var helt på topp så kanskje forklaringen ligger der. Litt usikker på hva vi skal gjøre videre.

Vi har et barn fra før på 5 år,

men skulle gjerne hatt ett barn til.

Hilsen Tina

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...