Gå til innhold

KAN jeg utsette mensen som kommer lørdag?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Jeg tar ikke mini eller p-piller...

Skal på ferie til helgen til et land der det er 40 grader, og vil slippe mensen da... : (

Men mensen kommer lørdag, presis som vanlig, går det an å utsette den med noe anent? Tåler ikke p-piller, men har tatt minipiller.

Fortsetter under...

Bare en liten ting: Jeg sier på ingen måte at det er farlig å ta Primolut, men jeg tok det en gang, og aldri mer! Ble helt tullerusk, svimmel og rar og uvel.

Det går sikkert bra, mulig at det er jeg som er litt skrullete, men jeg ville bare nevne det.

Bare en liten ting: Jeg sier på ingen måte at det er farlig å ta Primolut, men jeg tok det en gang, og aldri mer! Ble helt tullerusk, svimmel og rar og uvel.

Det går sikkert bra, mulig at det er jeg som er litt skrullete, men jeg ville bare nevne det.

Det er ytterst få som får problemer etter bruk av Primulot-N, men hos de som får det er den vanligste bivirkningen mens-forstyrrelser i ettertid.. Mn det skjer helst hos de som ikke har fått regelessig mens enda..

Så ikke bekymre deg over det!

God tur!

Annonse

Gjest Pricilla

Jeg var i syden forrige uke, gikk da på Primolut.

Nå har jeg fått mensen, adskillig kraftigere enn jeg er vant med. Og større menssmerter også.

Utover det, har jeg ikke merket noen bivirkninger.

Uff da,... Tror jeg putter proppen inn og dropper pillene jeg! ; ) Vil heller ha menssmerter to dager og blø i fem enn å lage tull i hele syklusen min...

Uff da,... Tror jeg putter proppen inn og dropper pillene jeg! ; ) Vil heller ha menssmerter to dager og blø i fem enn å lage tull i hele syklusen min...

Du lager nok ikke tull i syklusen din.. Legene hadde ikke skrevet det ut hvis de trodde det om deg. Har selv erfart av legene er veldig forsiktige med å dele de ut hvis de tror noe kan skje..

Men det er ditt valg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...