Gå til innhold

Har ikke lyst til...

Anbefalte innlegg

Gjest dame uten signatur

Nå nærmer det seg...

Jeg fortalte her inne at jeg frykter for å møte min ekstype (vi er begge i 30-årene) på et arrangement.

Jeg har tenkt så mye på ham siden vi flyttet fra hverandre det siste året. Veldig mye. Og senest i går gråt jeg fordi det ikke er oss. Dette til tross for at forholdet som sagt var dårlig, og han ikke var noen god kjæreste.

Frykter også veldig å se han med ny kjæreste, hvis han har det. Må tilføye at han er en utrolig attraktiv, pen mann. Kvinner faller som fluer for hans utseende.

Noen som har noen oppmuntrende ord, før jeg eventuelt møter han om noen dager?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110386-har-ikke-lyst-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg veldig igjen i følelsene dine. Jeg hadde ikke noe godt ekteskap, men sørget veldig da det ble slutt. På toppen av det hele er jeg lykkelig med ny kjæreste, men fortsatt kan jeg tenke at "jeg vil hjem"...

Jeg tror vi sørger over det som var, inklusive det som ikke gikk bra. Kanskje ønsker vi å gjøre alt om igjen også. Det er helt naturlig og normalt å føle som du gjør. Jeg orker heller ikke tanken på å se eksen sammen med sin nye kone, og har heldigvis unngått det til nå.

Det du trenger å høre er vel at "dette går helt fint, og det er ikke riktig av deg å forsake ting p.g.a. ham og hans eventuelle nye kjæreste". Og det er så.

Men det jeg har lyst til å si er at det er helt OK om du ikke klarer det. Man kan bli lei av å være sterk og tenke positivt også. Og framfor alt: Det er lov å sørge selvom han ikke var noen god kjæreste.

Selv kan jeg av og til savne eksen så intenst at det gjør vondt. Jeg savner "oss" , men jeg vil mye heller ha den kjæresten jeg har nå. Forstå det den som kan.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110386-har-ikke-lyst-til/#findComment-653083
Del på andre sider

Det er vel heller kanskje det at du savner et forhold,ikke han?

Men kanskje det er det beste å treffe han,så du kan være sikker på at det ikke er han som person du savner,men en bekreftelse på at det er over og ut.,Du sa jo selv at han ikke var en god kjæreste.Det er helt naturlig å tenke på eks,hvis du nå ikke har et nytt forhold da?Men gled deg.Det kommer sikkert til å bli kjempe bra.Kjøp deg noe fint,og pynt deg opp.Føl deg vel.Så skal du se at det blir så bra.Kanskje du finner en annen drømme mann..he he

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110386-har-ikke-lyst-til/#findComment-653712
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...