Gå til innhold

Hadde dere syntes det her var greit?

Anbefalte innlegg

Gjest gunnda

kjæresten min,som jeg nettopp har blitt sammen med, hadde lutselig hengt opp en plakat med en fin puppe dame på soverommet sitt. Jeg reagerte litt på det, syntes det var unødvendig siden jeg sover der mye. Han bor alene og er i begynnelsen av 30 åra. Er det dumt å reagere på det? Hadde vært noe annet i garasjen eller noe liksom.. men på soverommet? Føler at jeg da på en måte blir sammenliknet med henne, eller at jeg gjør et selv kanskje.. selv om jeg vet at det er dumt å tenke sånn.

Synspunkter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110404-hadde-dere-syntes-det-her-var-greit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette synes jeg ikke du skal bry deg ett døyt om. Dette er ikke for å sammenligne deg med puppejenta.

Dette er bare noe guttegreie og betyr ikke stort annet enn at han synes jenta er sexy. Det betyr ikke at han ikke synes du er bra eller sexy nok.

Men når det er sagt så er kanskje ikke det mest vanlige for en mann i 30 årene å henge opp kanskje.

petter smart

Ta det med ro, han sammenligner dere ikke.

Men det er jo litt pussig at han henger opp dette, særlig siden det var etter at dere ble sammen. Han kan ikke ha særlig sosial intelligens.

Har du spurt om hvorfor han hengte den opp?

Men det skal innrømmes, jeg har hatt slike plakater selv, tok ned den siste da jeg var 17.....

Det som er ille er at en mann på over 30 gjør dette. Trodde det var forbeholdt de under 20 år, og i cupèn til trailersjåfører. :-)

Er enig med de som sier at det som bør bekymre deg er at en 30-åring henger opp en puppedame-plakat!

Jeg hadde reagert hvis det var min kjæreste som gjorde dette og han er 19!

Annonse

Han er da for gammel til å ha det hengende på veggen! Rånete....

Rånete?

Ja, det er litt merklig når man er over 30 og henger opp plaketer av den sorten. Kanskje du bør foreslå at du også får henge opp en plakat av en mannlig skuespiller eller liknende du liker over sengen hans? :)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...