Gå til innhold

Ikke til å bli klok av...eller?

Anbefalte innlegg

Gjest opprørt

Jeg velger å henvende meg til dette forumet for å få andres synspunkter på mitt "forhold" til en gutt gjennom 2 år nå.

Vi har aldri sett hverandre mer enn sporadisk, ca. hver 2-3 uke. Han bor ca. 10 mil unna meg.Han forventer at jeg reiser til han, og at jeg samtidig klipper håret hans. Det hender innimellom at han ringer meg midt på natten, fordi han vil ha besøk. Disse besøkene har som regel endt med at vi har sex.

Noen ganger har han lurt på om jeg ville være hos hele dagen etter, og det har da virket som om han satte pris på meg.

Dette har fungert ganske tilfredsstillende fram til for et halvt år siden, da jeg begynte å få følelser for ham, og fortalte han om dette, og ba om et klart svar på hvor han sto i forhold til meg. Det resulterte i at han trakk seg unna, og vi hadde ikke kontakt før 2 mnd. senere. Da fikk jeg en sms hvor han fortalte at han var i utlandet,og at han tenkte på meg.Jeg fikk ringe en dag hvis jeg ville osv.

1 mnd.senere kom han hjem igjen, og det første han gjorde var å ringe meg. Jeg besluttet at vi kunne ha kontakt som tidligere, men jeg hadde denne gangen ingen forhåpninger om noe mer, Vi fortsatte å ha kontakt som før.

I går kveld ville han nok en gang at jeg skulle ta meg en tur, og siden det tilfeldigvis passet bra for meg, så takket jeg ja til det. Jge foretok den vanlige hårklippen, vi spiste pizza, pratet litt og så på tv, som vi pleier. Da vi skulle legge oss, skjedde det som overrasket meg. Han tok ikke initiavtiv til sex, bare sa han var trøtt,,,Vi begynte å prate litt, og jeg lurte da på om det kun var p.g.a. klippingen han ville at jeg skulle komme på besøk. Det sa han at det ikke var og at han syntes det var kosleig at jeg var på besøk. Men han ville ikke ha sex, fordi han da ville føle seg "slem". Da jeg spurte hva han mente med det, så sa han det som ble kveldens "høydepunkt": "Det er vel kanskje det at jeg ikke er så hypp på deg som du er på meg..."

Jeg ble sjokkert og ganske forbannet over en slik påstand, og etter å ha fortalt han hva jeg syntes om denne påstanden og hans generelle egoistiske oppførsel, reiste jeg hjem - 10 mil- midt på natten,

Har siden ikke hørt et ord i fra han. Det virker på meg som om han er veldig opp og ned, og varierer med å være interessert og ikke interessert ettersom det passer han.

For en stund siden sa han også at han ikke hadde ringt til meg, hvis han ikke hadde likt meg.

Jeg tar gjerne i mot svar og synspunkter rundt dette. Jeg er totalt forvirret...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110458-ikke-til-%C3%A5-bli-klok-aveller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker som meg som at typen heller vil ha et vennskap med deg enn kjærlighet.Men syntes han har vært feig som ikke har sagt dette rett ut til deg.Forstår hvis du føler deg litt utnyttet.For du har tydelig hatt følelser for denne gutten.

Men ta nå ikke kontakt med en fyr som får deg til å reise 10 mil for å klippe det forbannare håret hans.Syntes ikke du skal kaste bort mer tid på en fyr som bare forvirrer deg.Da må det være sånn at dere er enige om å bare være venner.Men tror ikke det er så lett.

Lykke til.Husk det er mange fisker i havet..

Gjest opprørt

Det virker som meg som at typen heller vil ha et vennskap med deg enn kjærlighet.Men syntes han har vært feig som ikke har sagt dette rett ut til deg.Forstår hvis du føler deg litt utnyttet.For du har tydelig hatt følelser for denne gutten.

Men ta nå ikke kontakt med en fyr som får deg til å reise 10 mil for å klippe det forbannare håret hans.Syntes ikke du skal kaste bort mer tid på en fyr som bare forvirrer deg.Da må det være sånn at dere er enige om å bare være venner.Men tror ikke det er så lett.

Lykke til.Husk det er mange fisker i havet..

Takk for svar :)

Jeg tror ikke at det er vennskap han er ute etter. Det har nok snarere vært sex, hårklipp og gleden ved å få meg til å komme når han vil. Har jeg mistanke om...

Du har helt rett m.h.t. det forbannede håret hans :)) Jeg har blitt ganske trøtt av det bustehuet etterhvert ja....Han har til og med sagt at det er *bare* jeg som får lov til å ta på han og røre håret hans. "Bare du...." skrev han i en sms.

Gjest vær snill med deg selv, da!

Det kan da ikke ha kommet så overraskende på deg at han ikke var så hypp på deg som du er på han? Dette kommer jo klart frem utifra hvor lite kontakt dere har hatt, og det at han trakk seg unna når du erklærte hva du følte for ham.

Han utnytter deg, fordi du lar ham!

Han har gratis frisør med nogo attåt!

Kutt ham ut, en gang for alle!

Takk for svar :)

Jeg tror ikke at det er vennskap han er ute etter. Det har nok snarere vært sex, hårklipp og gleden ved å få meg til å komme når han vil. Har jeg mistanke om...

Du har helt rett m.h.t. det forbannede håret hans :)) Jeg har blitt ganske trøtt av det bustehuet etterhvert ja....Han har til og med sagt at det er *bare* jeg som får lov til å ta på han og røre håret hans. "Bare du...." skrev han i en sms.

ÅÅÅÅÅ du er kjempe heldig:)Bare du som fikk lov til å ta på håret hans.Du må jo virkelig følt deg spesiel...he he

For en nisse:=)

Gjest mislykket

Det kan da ikke ha kommet så overraskende på deg at han ikke var så hypp på deg som du er på han? Dette kommer jo klart frem utifra hvor lite kontakt dere har hatt, og det at han trakk seg unna når du erklærte hva du følte for ham.

Hei!

Her virker det som om du leser egne erfaringer inn i andres forhold.

Men håper det gikk bra med deg!

Beste hilsen

Annonse

Gjest mislykket

ÅÅÅÅÅ du er kjempe heldig:)Bare du som fikk lov til å ta på håret hans.Du må jo virkelig følt deg spesiel...he he

For en nisse:=)

Hei!

Men hvem er det ordentlige nissen: han eller hun? For hvem er verst: han eller hun som liker ham?

Jeg ser ikke ned på andre mennesker. Jeg tror begge to har mye bra å komme med. Begge er verdifulle.

Du også...

Beste hilsen

Hei!

Her virker det som om du leser egne erfaringer inn i andres forhold.

Men håper det gikk bra med deg!

Beste hilsen

Kjære deg,

- ja, vi har vel alle latt oss utnytte en gang eller to.

Men jeg er ikke noe særlig flink med saksa.

Hei!

Men hvem er det ordentlige nissen: han eller hun? For hvem er verst: han eller hun som liker ham?

Jeg ser ikke ned på andre mennesker. Jeg tror begge to har mye bra å komme med. Begge er verdifulle.

Du også...

Beste hilsen

Men det er tydelig at han ikke har vært ærlig overfor denne jenta.Det syntes jeg er dårlig gjort.

Gjest opprørt

Ja, han har utnyttet meg og benyttet seg av at jeg har vært svak for han. Jeg sier "har vært", for jeg hadde en helt annen innstilling til ham før avbruddet.

Jeg skjønner egentlig selv hvordan han holder på. Han sier han er redd for nærhet, og har heller alri hatt noe nært forhold til noen kvinne. Han liker ikke engang å kysse, bortsett fra hvis det er lenge siden jeg har sett han. Rart?

Ja, han har utnyttet meg og benyttet seg av at jeg har vært svak for han. Jeg sier "har vært", for jeg hadde en helt annen innstilling til ham før avbruddet.

Jeg skjønner egentlig selv hvordan han holder på. Han sier han er redd for nærhet, og har heller alri hatt noe nært forhold til noen kvinne. Han liker ikke engang å kysse, bortsett fra hvis det er lenge siden jeg har sett han. Rart?

Rart og bekymringsfullt. Denne utfordringen tenker jeg du hopper galant over, og så treffer du sikkert snart en hyggelig fyr som betaler frisøren sin og kysser deg.

Annonse

Gjest opprørt

Rart og bekymringsfullt. Denne utfordringen tenker jeg du hopper galant over, og så treffer du sikkert snart en hyggelig fyr som betaler frisøren sin og kysser deg.

Ja, han er en merkelig type. Nå er det litt av stilen hns å være brutalt ærlig og rett på sak. Han forventer at alle skal hjelpe han og stå på pinne for ham. Selv overfor kamerater er han sånn.

Han virker som om han både vil ha meg på besøk, og ikke vil ha meg der. Det er forvirrende.

Men du har helt rett :) Både kyss og betaling hadde gjort seg.

Hei!

Vel, du har bare hørt hennes versjon da...

Men har han vært uærlig, er jeg enig med deg.

Håper hun har vært ærlig.

Beste hilsen

Jeg forholder meg til innlegget.Gidder ikke å tenke at hun er uærlig.Sånn jeg ser det,er det tydelig at han har utnyttet henne.Så for meg er han en nisse:(

Gjest mislykket

Jeg forholder meg til innlegget.Gidder ikke å tenke at hun er uærlig.Sånn jeg ser det,er det tydelig at han har utnyttet henne.Så for meg er han en nisse:(

Hei!

Og hun en kvinne med ekstremt dårlig dømmekraft. Eller er det slike nisser dere kvinner vil ha?

Beste hilsen

Gjest mislykket

Da sier du mot deg selv.Du sier at vi ikke skal dømme.Hva vet du om hun har dårlig dømme kraft?

Hei!

Nei. Men for å forklare det for deg: det er implikasjonen av det du sier. Selv stiller jeg meg spørrende til logikken i utsagnet ditt, Men det er en annen sak.

Beste hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...