Gå til innhold

Ikke til å bli klok av...eller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest prust

Huff, jeg får nesten frysninger...Han har vel ikke et navn som begynner på E, og er 38-40 år? Minner meg utrolig om en fyr jeg var borti et par sommere da jeg var 17-18 og han ca 25. Han viftet med lillefingeren, og jeg kom på besøk.....

Er veldig glad for at jeg ikke har noe kontakt med denne fyren lenger. Synes du og skulle droppe ham.

Gjest opprørt

Huff, jeg får nesten frysninger...Han har vel ikke et navn som begynner på E, og er 38-40 år? Minner meg utrolig om en fyr jeg var borti et par sommere da jeg var 17-18 og han ca 25. Han viftet med lillefingeren, og jeg kom på besøk.....

Er veldig glad for at jeg ikke har noe kontakt med denne fyren lenger. Synes du og skulle droppe ham.

Nei, han er bare 22 år, og navnet hans begynner ikke på E.

Jeg kommer nok ikke til å komme løpende så fort han vifter lenger nei. Det jeg opplevde nå bekreftet vel bare det jeg innerst inne trodde. Og visste.

Gjest opprørt

Neste gang tar du betaling for klipping og kjøring. Du blir utnyttet

Jeg sendte ham en sms dagen etter, hvor jeg ba ham om å sette inn det beløpet jeg vanligvis tar for klipping privat, på min konto. Dvs. kr. 150,00.

Han svarte da: OK. Skal se hva jeg klarer....

Jeg finner meg ikke i å bli utnyttet lenger, og jeg har nå skjønt at det var det han gjorde,

Gjest opprørt

Arrrgh.. patetiske drittsekken.. ja slik er det mange som har hatt det.. han hadde ikke dame og da kanskje? Men, DU lærer. Det er det viktigste. Han får bare sitte der som en dott.

Nei, han har ingen fast dame i hvert fall. Han har aldri hatt det heller, for han tør ikke. Han er livredd for forpliktelser og nærhet, tror jeg.

Han tenker mest nytte, virker det som.

Men jeg har lært ja. Jeg har som sagt ikke hatt de forhåpningene som jeg hadde før avbruddet denne gangen, og måtte vel kanskje bare få bekreftet at han var en slik drittsekk som jeg fryktet. Det blir lettere å få han ut av systemet en gang for alle etter det, tror jeg :))

Gjest prust

Nei, han er bare 22 år, og navnet hans begynner ikke på E.

Jeg kommer nok ikke til å komme løpende så fort han vifter lenger nei. Det jeg opplevde nå bekreftet vel bare det jeg innerst inne trodde. Og visste.

Du gjør sikkert klokt i å holde deg unna ham. Husker jeg hadde veldig konflikt med meg selv mellom å føle meg ettertraktet/begjæret og det at han egentlig var en egoistisk slask.

Annonse

mil1365380270

Hvorfor tror du ikke på han, når han sier han ikke er like interessert som deg? Synes han høres veldig ærlig ut, det der hadde du ikke fått høre fra mange! Ganske vanlig å ha sex med venner, tror jeg. Kanskje forholdet deres er litt sånn for ham?

Gjest opprørt

Hvorfor tror du ikke på han, når han sier han ikke er like interessert som deg? Synes han høres veldig ærlig ut, det der hadde du ikke fått høre fra mange! Ganske vanlig å ha sex med venner, tror jeg. Kanskje forholdet deres er litt sånn for ham?

Selvfølgelig tror jeg han. Det er ikke det som er problemet. Det som kan virke en smule irriterende er at han er så forbasket sikker på at jeg er seriøst interessert, til tross for at det har gått over at halvt år siden jeg fortale ham om mine følelser. Og de har forandret seg siden den gangen. Men tanken på det har tydeligvis ikke falt han inn...

Ja, han er hensynsløst ærlig. Det er som tidligere nevnt en del av stilen hans.

Han har vært flink til å holde meg varm ved med jevne mellomrom å ta kontakt med meg.

Good Golly!

Du oppdrar folk til hvordan å behandle deg. Finner du deg i det lille du får, gir han deg bare litt også. Du er veldig snilldum som ikke har satt krav til han fra dag 1.

Hadde gutten elsket deg, hadde han gjort alt for deg. Tro meg. Han vil bare ha deg som en nødløsning.

Finn deg en skikkelig mann med stor M heller. Glem han typen der.

mil1365380270

Selvfølgelig tror jeg han. Det er ikke det som er problemet. Det som kan virke en smule irriterende er at han er så forbasket sikker på at jeg er seriøst interessert, til tross for at det har gått over at halvt år siden jeg fortale ham om mine følelser. Og de har forandret seg siden den gangen. Men tanken på det har tydeligvis ikke falt han inn...

Ja, han er hensynsløst ærlig. Det er som tidligere nevnt en del av stilen hans.

Han har vært flink til å holde meg varm ved med jevne mellomrom å ta kontakt med meg.

Jeg synes det virker som om du er veldig interessert i ham, eller hadde du vel ikke tatt så på vei? Kan du ikke la det bero, og hvis han tar kontakt, så kan han komme til deg?

Har han blitt et bytte du må vinne (overvinne), fordi han holder deg på gress?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...