Gjest Grynet68 Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Det er akkurat slutt med kjæresten etter 4 mnd forhold. En ganske intens periode, vi var sammen nesten hver natt de 3,5 første mnd ... Han har slitt litt med arbeidsledighet, men er nå i jobb igjen - men selvtilliten har nok fått seg en knekk. I tillegg følte jeg at han ikke var helt ferdig med en sår forelskelse fra i fjor. Han kunne bare si at han var kjempeglad i meg, at jeg er vakker og søt - men han er ikke forelsket ... (var nok det i starten). Jeg var veldig betatt - og selv om forskjellene er der, har jeg blitt utrolig glad i han. Jeg ville gjerne finne tilbake til de gode følelsene - jeg var vel fortsatt forelsket ... Men det kunne ikke fortsette slik det var nå. Han hadde lite å gi, jeg følte meg ikke beundret og mine behov ble ikke tilstrekkelig ivaretatt. Er det håp for oss? Har noen erfaring med dette? Jeg er 34 og det er lenge siden jeg har møtt en der jeg umiddelbart fikk den gode magefølelsen, som oftest har de vært mest på hugget - og jeg har gitt det et forsøk - likt de godt - men det har ikke fungert for noen av oss. Han har så mange gode kvaliteter - men han trenger å komme på høyden og komme over gamle forhold. Siden jeg har en del års erfaring som av og på singel etter et langt samboerskap, vet jeg at det ikke vokser mange flotte menn på trær ... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110634-nytt-fors%C3%B8k/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 26. juni 2003 Del Skrevet 26. juni 2003 Hei! Når forelskelsen blekner, etter den første hektiske stormende tiden, må dere på en måte ta et nytt valg. Vil dere utvikle forholdet videre og satse på hverandre selv om de heftigste følelsene dabber av? Det må begge ville, om det skal gå. Hvis den ene ikke vil og tror at forholdet er over om forelskelsen daler, nytter det ikke. Et samliv består av så mye mer enn bare forelskelse og sex. Dere må ta et skritt videre dypere ned enn bare til forelsekelsesfølelsene og utforske hverandre for å kjenne etter om dere vil utvikle et fellesskap fremover. Se på hvilke interesser dere har felles, hvilke verdier dere vil satse på osv. Trives dere i hverandres nærvær til hverdags? Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110634-nytt-fors%C3%B8k/#findComment-655042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.