Gå til innhold

P-pille bivirkning Røde prikker på hele kroppen

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret liten jente

Hei jeg er ei jente på 21år.

Har prøvd ulike typer.

Den første jeg hadde fungerte kjempe bra men så sluttet de å produsere de. Så gikk jeg over til Trionetta så fikk jeg røde prikker på hele kroppen også prøvde jeg Trinordiol det samme skjedde her (som brannkopper).

Har vært hos lege men han har ikke noe å tilby, han nevner bare nye merker som har kommet men ikke om jeg tåler dem eller ikke. Kan ikke holde på å forske selv.... Må jo ta fri fra jobb osv...

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Trionetta og Trinordiol er jo samme pille med forskjellige produsenter, dette burde legen din visst...

Kanskje du skal prøve en monofase-pille? Yasmine, Marvelon. Eller hvis du er plaget av kviser er Diane et (dyrt) alternativ.

Men jeg vil på mitt varmeste anbefale p-ringen. Dette er en ring som sitter inne i skjeden i 3 uker, før den skiftes ut etter etter en ringfri uke. Denne har mindre hormoner, og dermed også mindre bivirkninger. Dessuten er den kjempepraktisk.

Gjest Daisy

Trionetta og trionidol eller hva søren det heter er det samme. Nesten i allefall. Sa legen til meg.

Jepps, det var det jeg visste om den saken...

jo, du kan jo få p-sprøyte f.eks hvis du ikke tåler piller.

Røde prikker høres ikke bra ut.

Gjest Daisy

Trionetta og Trinordiol er jo samme pille med forskjellige produsenter, dette burde legen din visst...

Kanskje du skal prøve en monofase-pille? Yasmine, Marvelon. Eller hvis du er plaget av kviser er Diane et (dyrt) alternativ.

Men jeg vil på mitt varmeste anbefale p-ringen. Dette er en ring som sitter inne i skjeden i 3 uker, før den skiftes ut etter etter en ringfri uke. Denne har mindre hormoner, og dermed også mindre bivirkninger. Dessuten er den kjempepraktisk.

Er det ikke stress å få ut og inn den p-ringen?

Gjest papirtiger

Er det ikke stress å få ut og inn den p-ringen?

Ville ikke si at det er vanskelig. Lett å få inn, kanskje litt arbeid å få ut. Men man tar den jo bare ut en gang i måneden, definitivt verdt det synes jeg.

Det er så deilig å ikke måtte ta pille hver dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...