Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en 19 år gammel jente, går på p-iller og har hatt samme partneren i snart 2 år.

Noen ganger for eg vondt når eg har samleie, og det føles som det er en "vegg" som penisen må "klikke" seg gjennom for å komme helt inn, noe som er veldig ubehagelig og kan gjøre veldig vondt. Derfor hender det at eg og partneren min må slutte når eg får vondt. Jeg har aldri vært hos gynokolog, men har alltid tenkt at sånn er "normalt" og at kroppen reagerer forsksjellig fra person til person. Hva kan dette være? jeg tør ikke å gå til legen med dette, siden eg synes at det er så flaut. Er det noen andre enn meg som har opplevd det samme? hilsen fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110803-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tubbie

Hei Dion.

Føler med deg, og vet akkurat hvordan du har det. Er selv 23 år, og har samme problemet. Det er nå blitt så galt at jeg sjelden klarer samleie. Har endeli vært hos legen, og blitt henvist til gynekolog. Selv føler jeg at problemet mitt ligger i at jeg ikke klarer å slappe ordentlig av, selv om lysten desidert er til stede! Kan dette være noe av grunnen hos deg og? Hos noen kan det ha psykiske årsaker..I alle fall råder jeg deg til å oppsøke lege nå, før det blir et altfor stort problem for forholdet!! Ønsker deg lykke til :) Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110803-vondt/#findComment-661565
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...