Gå til innhold

Mister ereksjon

Anbefalte innlegg

Gjest smådesperat

Har värt sammen med dama i 6 mnd nå. I starten hadde jeg problemer med å trenge inn i henne fordi ereksjonen forsvant.Etterhvert har det gått bedre og vi har hatt god sex.Problemet mitt er at om jeg ikke kommer tidlig (innen 1 min tror jeg.har aldri sett på klokka) så mister jeg ereksjonen.At jeg kommer tidlig er ikke noe problem da min kjäre er godt oppvarmet og godt fornöyd. Men noen ganger kan det jo väre bra å holde på lenger, og det er definitivt ingen höydare å miste ereksjonen under akten. Jeg er sikker på at årsaken til dette er at jeg tenker for mye og er redd for at det skal gå som det faktisk gjör.(prestasjons angst) Jeg håper bare noen her kan hjelpe med tips om hva som er "rett" å tenke på. Evnt har andre tips. Takk for all hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110845-mister-ereksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...