Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Joda - alle eggene ble befruktet - ikke verst det. Men de var litt trege og bare to av dem hadde delt seg i 4 - og det er jo ikke så bra akkurat - så det ble ingen i frysen denne gangen (mot 6 sist) - litt skuffende det da. Kvaliteten var bra men ikke så super som sist - så det er rart hvor mye som kan skje på 6 måneder - jeg tror det må henge sammen med noe annet - kan ikke skjønne at 6 mnd aldersforskjell har så mye å si - sist hadde alle delt seg i 4 og alle var av beste kvalitet - nå var alle av kvalitet 2, men altså bare to som hadde delt seg bra nok.

Er ganske pessimist nå må jeg si, men jeg skal jo aldri si aldri. Prøver å slappe av i sommervarmen og ikke bli overopphetet.....

klem fra en litt pessimistisk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110860-da-er-eggene-p%C3%A5-plass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cecil1

Kjære luske.

Ikke vær så pessimist nå da... *s* Det trenger ikke bety noe negativt at eggene ikke har delt seg som de har gjort før. Har lest om de som har hatt et egg!! som kun har vært et C-egg, og allikevel har blitt gravide med tvillinger!!!!!

Jeg skal krysse fingrene for deg, og følge deg på sidelinja. Og sende deg mye blått støy..............

Jeg tenker på deg, du har noen spennende dager foran deg. Dette går bra... Tenk positivt.

Klem cecil

Det med kvaliteten på eggene tror jeg ikke du trenger å tenke så mye på. Det er ikke alltid så lett å se på dem hvilke egg som gir de fineste ungene. Det viktigste er at de finner et fint sted å sette seg fast, og at de blir der. Da er jeg sikker på at det blir verdens nydeligste lille tass eller tasseline av det.

Så får du sette deg i skyggen - hvis du synes det er mest behagelig - og ruge så godt du kan. Skru opp knappen for positive holdninger, ispedd ett par knivsodder med realisme, så blir dette kjempeflott.

Lykke til !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...