Gå til innhold

Han vil ikke ha sex lenger!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke i dag, nei...

Har vært sammen med samme fyr i ca 13 år. Vi har to unger sammen.

Helt fra starten er det meg spm har tatt initiativ til sex, som regel behøvde jeg ikke jobbe så veldig hardt for å få ham med på leiken.

Etter første ungen kom dalte hyppigheten. nå gikk det maaange dager imellom hver runde i senga. Mannen mista et kjært familiemedlem og var nok litt deppa.

Så blei vi gravide igjen (på første forsøk!).

Nå er andremann 1 1/2 og jeg tror ikke vi har hatt sex mer enn 4 ganger siden hun ble født. Hver gang jeg får mensen tenker jeg at "ja, ja da blei det ikke noe denne måneden heller".

Tror noe av problemet er at gubben er kjempetrøtt om kveldene, og om morgenen når han har lyst så kommer det jo minst èn unge oppi senga til oss fra 06:00 av.

-jeg får masse kos, oppmerksomhet etc, og vi er glade i hverandre, det er bare sexen som mangler... -og det står IKKE på meg!

Det er jo grenser for hvor ofte jeg orker å bli avvist så jeg er nok ikke så aktiv som før jeg heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110863-han-vil-ikke-ha-sex-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en lystig liten mus

Skjønner problemet, har selv vært sammen med mannen min i 16 år men har ett veldig aktivt sexliv. Men det er sjeldenvi har mulighet på kvelden vi har vel funnet ut at det er bedre å snike seg til noen minutter her og der enn å vente til vi har en time til rådighet for da hadde aldri vi heller hatt tid og overskudd. Det passer ihvertfall oss nå mens vi har huset fult. (vi har både tennåring og 3åring) så stå på lur deg inn til han på bade eller når du ser muligheten til det og kos dere.

lykke til

Gjest ikke sign her

Har det som deg... og det er ikke lett! Er jeg heldig har vi sex en uke (en gang) , men det passer aldri. Han er for trøtt, vil slappe av, se tv/holde på med pc'en osv. Også i helgen kan det bli ingenting. Vi har det ellers fint, og koser. Men med små er det jo travelt, og jeg maser når vi ikke har hatt sex på lenge. Og mas hjelper ikke. Ville bare si dette...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...