Gå til innhold

Han vil ikke ha sex lenger

Anbefalte innlegg

Gjest ikke i dag, nei

Har vært sammen med samme fyr i ca 13 år. Vi har to unger sammen.

Helt fra starten er det meg spm har tatt initiativ til sex, som regel behøvde jeg ikke jobbe så veldig hardt for å få ham med på leiken.

Etter første ungen kom dalte hyppigheten. nå gikk det maaange dager imellom hver runde i senga. Mannen mista et kjært familiemedlem og var nok litt deppa.

Så blei vi gravide igjen (på første forsøk!).

Nå er andremann 1 1/2 og jeg tror ikke vi har hatt sex mer enn 4 ganger siden hun ble født. Hver gang jeg får mensen tenker jeg at "ja, ja da blei det ikke noe denne måneden heller".

Tror noe av problemet er at gubben er kjempetrøtt om kveldene, og om morgenen når han har lyst så kommer det jo minst èn unge oppi senga til oss fra 06:00 av.

-jeg får masse kos, oppmerksomhet etc, og vi er glade i hverandre, det er bare sexen som mangler... -og det står IKKE på meg!

Det er jo grenser for hvor ofte jeg orker å bli avvist så jeg er nok ikke så aktiv som før jeg heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110864-han-vil-ikke-ha-sex-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier at "du tror problemet er...". Har dere ikke snakket om dette? Du må spørre han rett ut om hva som hindrer dere i å ha et aktivt sexliv og gjerne ha flere samtaler om emnet. Det må ikke være en krangel, så avslutt om det blir masing og ikke diskusjon. Så kan dere heller avtale en tid for å prøve igjen.

En annen mulighet er å snakke med en familieterapaut eller en sexolog.

Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...