Gå til innhold

Når jenta mi drar ut på byen alene..

Anbefalte innlegg

fantasiløs_1980

Hei!

Er et litt langt innlegg dette, men håper de fleste gidder å lese da det handler om utlendinger og norske jenter..

Jeg er en gutt på 23 år og har har ei nydelig jente som samboer! Har flyttet sammen med henne og vi har vært sammen i 1 år og 2mnd.

Hun er forresten 20 år.

Føler at jeg og henne har et perfekt forhold, og at det vil vare livet ut. Det hender vi kjeder hverandre en del da vi ikke har så mange venner, men vi har fått noen flere nå de siste månedene så det bedrer seg nok på den kanten..

I den forbindelse så dro hun ut på byen med hun nye venninna fra jobben sin i går på lørdag. Jeg kom akkurat hjem fra jobb da de skulle dra og jeg skulle opp om 5 timer for å jobbe igjen så jeg kunne ikke være med..

Vel.. dagen etterpå så lå hun i sengen min og jeg strøk henne over kinnet for å høre hvordan det var på byen.. Hun syns det var ålreit, men det var en ekkel fyr som dro ned overdelen hennes ute på gata. Og.. selvfølgelig var det en utlending.. Virket ikke som hun fika til dusten eller noe.. Men jeg lurer på om jeg hadde vært der.. hva hadde jeg hadde gjort for noe med han? evt. hva burde jeg gjort?

Sånn med en gang tenker jeg: "skulle banka driten ut av han" .. men vet ikke om det er så lurt da jeg ikke akkurat er noen muskuløs gutt..=)

I fare for å virke rasistisk, kanskje jeg skulle mint han på at slike som han skulle vært sendt hjem der de kom fra og at det alltid er slike som han som gjør slike ting og at man ikke behandler jenter i Norge på den måten..

Eller skulle jeg provosert han til å slå først slik at jeg kunne sparke/denge løs på han, slik at jeg bare kunne si "selvforsvar" og vandre ut med følelse av å ha utrettet noe?

Et annet eksempel:

Jenta mi sitter på en benk på oslo s og venter på at jeg skal komme å hente henne.. Så kommer det en utlending bort til henne og spør om hun vil prate litt og om han kan sette seg ved siden av henne..

Hun sier det er greit og tenkte kanskje det ville være hyggelig å prate litt.

Han begynte med å gi henne komplimenter om hvor pen hun var.. Så i tredje setningen så nevner han ordet "knulle" ..

Altså haha.. hvor dum går det an å bli a? går han bort til ei jente og sier knulle og tror han får seg noe? .. det funker kanskje i tollbugata, men ikke ellers ass.. har med disse to eksemplene prøvd å vise hvordan visse utlendinger ser på norske jenter..

Når det gjelder utlendinger som er FØDT i Norge så snakker vi om noe helt annet.. De er faktisk hyggelige, men de som kommer innfløtta fra landet sitt er helt idioter i huet!

Jeg stemmer FRP neste gang iallefall..

Fortsetter under...

jeg holder meg deg. stemmer FRP selv.

er dritt lei våre nye landsmenn.

men de som er födt og oppvokst her som du sier, har ikke jeg noe i mot heller.

hadde noen dratt ner klea på meg, og typen min hadde värt der, så håper jeg virkelig at typen min ville slått han ner. for sånn gjör man bare ikke, enten du er svart eller hvit eller gul eller röd!!!!

Uff send dem hjem

serendipity

Jeg tror nok det er et stort skille mellom de som kom hit som barn, eller er født her for den saks skyld, og de som kun har vært her en kort periode.

Det som er fint er jo at det kun er et fåtall som ter seg på denne måten, og jeg tror faktisk at det minst like mange norske hjernedøde menn. Jeg har aldri opplevd å bli "angrepet" av en innvandrer, men jeg har en rekke ganger opplved norske menn, som har nevt ord som "knulle" mer enn en gang,og andre ord også for den saks skyld. Blitt kløpet i rumpa, tatt på puppene osv. har jeg også opplevd av mer enn en "utenforstående" nordmann.

Jeg tror nok det er helt tilfeldig at det var en utlending. Innpåsliten (fulle) bønder i byen er ennå værre!!!!

"Selvfølgelig var det en utlending"?... Synes ikke det er noen selvfølge. Jeg bor i Oslo og de gangene en eller annen gutt/mann har laget kvalm for meg på byen, så har han vært helnorsk. "Utlendingene" har aldri plaget meg, bortsett fra de som henger rundt Oslo City, men alle som gidder slik tidsfordriv er duster, hvite som brune :P

Gjest synseren

Kjenner problemet, min datter kan ikke gå på badestranda alene lenger,(vanlig badestrand) hun må ha med broren som vakt, utenlandske gutter setter seg rundt henne, vil sjekke opp, De nistirrer intenst og er uhøflige, de er utrolig freidige og nærgående.Jeg har sett dette mange ganger på Norske badestrender, uhyggelig. Sier man noe er man rasist.

De som ikke tror det er sant kan f.eks dra en tur på naturiststranda på Kalvøya og se på de fyrene som sniker i buskene (få nordmenn) det er skremmende. (se forøvrig referat i Asker og Bærums Budstikke) sikkert mat for sør dette?:-))

fantasiløs_1980

jeg holder meg deg. stemmer FRP selv.

er dritt lei våre nye landsmenn.

men de som er födt og oppvokst her som du sier, har ikke jeg noe i mot heller.

hadde noen dratt ner klea på meg, og typen min hadde värt der, så håper jeg virkelig at typen min ville slått han ner. for sånn gjör man bare ikke, enten du er svart eller hvit eller gul eller röd!!!!

Uff send dem hjem

Ok, så finnes det noen nordmenn som klår og er ekle, men jeg tror faktisk det er fler utlendinger som gjør dette enn nordmenn. Og hvorfor det?? Jo.. fordi det ligger i kulturen til visse utlendinger.. At man skal jakte og prøve seg på alt og alle.. spesielt blonde norske jenter..(*himle oppgitt med øynene*)

Du/dere skulle bare visst hvor mange sjanser jeg har gitt pakistanere/tyrkere etc etc.. til å oppføre seg, men det ser ut til at det dukker opp eksempler her og der om denne skjørtejaginga av norske jenter.. jeg har derimot INGEN fordommer mot de.. dette er et inntrykk som har bygget seg opp etter tid. Men saken er som sagt at jeg har sett for mange eksempler på dette, og mener at de bør ut.. Skal man leve i Norge, så bør man også følge de regler, uskrevne eller ikke, som vi er vant med her!

Føler meg skikkelig rasistisk nå, men jeg syns dette er et problem som ødelegger en hyggelig kveld/natt på byen.

Annonse

jeg tror ikke vold løser en skitt, men jeg ville nok tatt med meg jævelen til nærmeste politi og anmeldt dritte for voldtektsforsøk og fornærmelse av annen person...

ikke at det hadde hjulpet, men jeg hadde nok kosa meg skikkelig når jeg så uttrykket i ansiktet hans...

kanskje jeg hadde tuppa til dritten på leggen også når jeg tenker meg om...

Gjest KappaGamma

Ok, så finnes det noen nordmenn som klår og er ekle, men jeg tror faktisk det er fler utlendinger som gjør dette enn nordmenn. Og hvorfor det?? Jo.. fordi det ligger i kulturen til visse utlendinger.. At man skal jakte og prøve seg på alt og alle.. spesielt blonde norske jenter..(*himle oppgitt med øynene*)

Du/dere skulle bare visst hvor mange sjanser jeg har gitt pakistanere/tyrkere etc etc.. til å oppføre seg, men det ser ut til at det dukker opp eksempler her og der om denne skjørtejaginga av norske jenter.. jeg har derimot INGEN fordommer mot de.. dette er et inntrykk som har bygget seg opp etter tid. Men saken er som sagt at jeg har sett for mange eksempler på dette, og mener at de bør ut.. Skal man leve i Norge, så bør man også følge de regler, uskrevne eller ikke, som vi er vant med her!

Føler meg skikkelig rasistisk nå, men jeg syns dette er et problem som ødelegger en hyggelig kveld/natt på byen.

Ja - men, det er jo også norske jenters ansvar til å markere ovenfor slike personer - uansett hudfarge -, at de ikke aksepterer dette og at de ikke liker dem som holder på sånn.

Setter en person seg ved siden av meg og begynner med dårlig smiger på en slesk måte, så er jeg kort, avvisende og går min vei. Enkelt og greit :)

fantasiløs_1980

Ja - men, det er jo også norske jenters ansvar til å markere ovenfor slike personer - uansett hudfarge -, at de ikke aksepterer dette og at de ikke liker dem som holder på sånn.

Setter en person seg ved siden av meg og begynner med dårlig smiger på en slesk måte, så er jeg kort, avvisende og går min vei. Enkelt og greit :)

Selvfølgelig gikk hun vekk.. Og hun hadde lyst til å smelle til han som dro ned overdelen hennes, men han stakk av for fort.. men akkurat nå er Erna Solberg helten min.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=67147

for å trekke ut noe:

Også trafikkovertredelser og ærekrenkelser kan gi seks måneders fengsel, og er dermed grunn til utvisning, ifølge regjeringens nye forslag..

*juble*

Da skiller man jo automatisk ut de som lager bråk og bare de bra utlendingene blir igjen .. :)

jeg tror ikke vold løser en skitt, men jeg ville nok tatt med meg jævelen til nærmeste politi og anmeldt dritte for voldtektsforsøk og fornærmelse av annen person...

ikke at det hadde hjulpet, men jeg hadde nok kosa meg skikkelig når jeg så uttrykket i ansiktet hans...

kanskje jeg hadde tuppa til dritten på leggen også når jeg tenker meg om...

"kanskje jeg hadde tuppa til dritten på leggen også når jeg tenker meg om..."

Med fare for å virke rassistisk, så spørs det om du ikke hadde hatt en helt gjeng etter deg om du hadde gjort det :-)

"...................."

• 2 uker senere...

Selvfølgelig gikk hun vekk.. Og hun hadde lyst til å smelle til han som dro ned overdelen hennes, men han stakk av for fort.. men akkurat nå er Erna Solberg helten min.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=67147

for å trekke ut noe:

Også trafikkovertredelser og ærekrenkelser kan gi seks måneders fengsel, og er dermed grunn til utvisning, ifølge regjeringens nye forslag..

*juble*

Da skiller man jo automatisk ut de som lager bråk og bare de bra utlendingene blir igjen .. :)

Vär så snill...ikke stem FRP. Samfunnet blir ikke bedre av den grunn. Opplevde å bli trakassert av en gjeng norske gutter for en uke siden. De er ikke så behagelige de heller, når de har fått noen öl innombords. Da jeg ikke var med på leken fikk jeg slengt etter meg noen mindre hyggelige ord. Noen utenlandske menn vet heller ikke hvor grensene går, men man kan virkelig ikke skjäre alle over en kam! Det er min erfaring!

Ikke alle norske menn er sånn, resten av verdens menn er heller ikke perverse, men det finnes alltid noen i begge leire...og sånn vil det alltid väre. Hvorfor skal noen få ödelegge for alle andre som vet hvor grensene går?

• 4 uker senere...
fantasiløs_1980

Vär så snill...ikke stem FRP. Samfunnet blir ikke bedre av den grunn. Opplevde å bli trakassert av en gjeng norske gutter for en uke siden. De er ikke så behagelige de heller, når de har fått noen öl innombords. Da jeg ikke var med på leken fikk jeg slengt etter meg noen mindre hyggelige ord. Noen utenlandske menn vet heller ikke hvor grensene går, men man kan virkelig ikke skjäre alle over en kam! Det er min erfaring!

Ikke alle norske menn er sånn, resten av verdens menn er heller ikke perverse, men det finnes alltid noen i begge leire...og sånn vil det alltid väre. Hvorfor skal noen få ödelegge for alle andre som vet hvor grensene går?

Er ikke snakk om fargen her ass.. jeg driter i om personen som gjør dette er brun eller grønn! Saken er at det tilfeldigvis er tyrkere/pakistanere/iranere etc etc.. som JEG ser. Hvorfor det hver gang er en utlending fra en av disse landene må du ikke spørre meg om..

Jeg og kjæresten var i sommarland i bø for en uke siden.. der opplevde jeg at en utlending (aner ikke hvilken farge) bare kaster seg over dama mi og klår på henne overalt! Heldigvis så jeg dette og gikk rett opp i trynet på han og spurte hva pokker han dreiv med.. eneste han svarte med var "hva hva hva?!? hva mener du?? hæ?" akkurat som om han var redd for å bli tatt på fersken ellerno.. Jeg fjerna meg fra trynet hans før jeg klikka på han.. Og det anser jeg som lurt i ettertid..

Vel.. jeg har iallefall ikke opplevd en eneste slibring ting med en nordmann,, Selvfølgelig skjer det også, men jeg mener dette skjer oftere med utlendinger!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...