Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elimo

Jeg og kjæresten min har ofte forsøkt å ha samleie "bakfra", men vi får det ikke til. Han er normalt stor på alle måter, mens jeg er ganske kort og kraftig. Jeg mistenker at det er forskjellen på størrelsen vår som gjør det vanskelig.

Det er vanskelig å beskrive hvorfor vi ikke får det til. Han når liksom ikke fram. Det blir for stor avstand fra hans penis til min skjedeåpning. Æh... noen som forstår?!

Dette er ikke noe voldsomt stort problem for oss, vi har god sex likevel, men det hadde nå vært morsomt å fått det til da!

Tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110929-vi-f%C3%A5r-det-ikke-til-bakfra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

Hva om du skyter rumpa opp slik at den er høyeste punktet og hodet nesten er på senga eller vipper bekkenet godt slik at ryggen er så svai som mulig? Da vil jo skjeden komme noe lenger opp og "vinkles" mot penisen.

Eller hva med andre bakfra-stillinger der høydeforskjellen deres utjevnes? Stå på noe, la han ligge på kne foran senga mens du ligger på magen på senga med svai rygg og bena utenfor kanten, du ligger på kne på noe som gjør at du kommer høyere opp (puter?)...

Bare noen forslag i farten:)

Hva om du skyter rumpa opp slik at den er høyeste punktet og hodet nesten er på senga eller vipper bekkenet godt slik at ryggen er så svai som mulig? Da vil jo skjeden komme noe lenger opp og "vinkles" mot penisen.

Eller hva med andre bakfra-stillinger der høydeforskjellen deres utjevnes? Stå på noe, la han ligge på kne foran senga mens du ligger på magen på senga med svai rygg og bena utenfor kanten, du ligger på kne på noe som gjør at du kommer høyere opp (puter?)...

Bare noen forslag i farten:)

Har du en svær rompe da?. Bøyer du deg godt nok framover?...han burde jo kunne klare å presse seg godt nok fram....men hvorfor er dere så opptatt av å ha sex sånn som dyrene har?

Har du en svær rompe da?. Bøyer du deg godt nok framover?...han burde jo kunne klare å presse seg godt nok fram....men hvorfor er dere så opptatt av å ha sex sånn som dyrene har?

"men hvorfor er dere så opptatt av å ha sex sånn som dyrene har"

Fordi de er pr.def. dyr, akkurat som oss andre.

"................"

Annonse

"Det er vanskelig å beskrive hvorfor vi ikke får det til. Han når liksom ikke fram. Det blir for stor avstand fra hans penis til min skjedeåpning."

Et tips er vel egentlig at han setter seg litt nærmere deg?

"Han er normalt stor på alle måter"

- hmm, kanskje han ikke komemr nærmere? eller kanskje han ikke har vårt salgvåpen og rutte med?

Vi har litt av det samme problemet, men "omvendt" - jeg har nemlig mye lengre lår enn min kjære, så jeg blir for høy når jeg står på knærne foran ham.

Fikk tips fra en venninne om å prøve at jeg lå på magen (med evt. støtte fra pute under magen - slipper vondt i ryggen :) mens han halvlå bak/over meg med knærne på utsiden av mine ben. Med litt prøving og feiling har vi fått den varianten til å fungere fint! Kanskje et tips til dere også?

Lykke til!

Gjest kjerringa

Hei. Når jeg leser dette så må jeg bare begynne å lure.. Er ikke folk så oppfinnsomme lenger.. Her i gården prøver vi alle mulige stillinger og bakfra er en av de beste synes jeg, men prøv denne , den kommer ihvertfall nært nok..: Han står på kne opp i senga, du ligger på siden nesten som i 69 -stilling men på siden. med det ene beinet opp mot skuldra hans.. Så er det bare å fortsette.. Nærmere kommer dere ikke hverandre der nede.. Uansett hvilke problem som skulle hindre dere i å få det til bakfra... Lykke til..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...