Gjest Vinterfrost Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg er en kvinne på 30 år som har brukt depo provera injeksjon i omlag 1 1/2 år. Nå har jeg blitt plaget med sterke mens smerter og blødninger, tidvis svært kraftige , i ca 5 uker. Jeg har ikke hatt noe slikt tidligere i denne perioden hvor jeg har fått depo provera. Før jeg begynte med dette medikamentet hadde jeg svært uregelmessige menstruasjoner og fikk blandt annet gjort en utskrapning fra livmoren på grunn av dette. Jeg begynte med depo provera hovedsaklig som prevensjon , men også fordi menstruasjonene var rikelige og svært smertefulle når de først dukket opp. Jeg har aldri vært gravid, så jeg vet i hvert fall at det ikke har noen tilknytning til tidligere graviditeter. Er det noen som har liknende erfaringer eller som kan svare på hva dette er for noe? På forhånd takk og med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110936-langvarige-bl%C3%B8dningersmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.