Gjest no thanks Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hei For 3 år siden skjedde det noe som plager meg enda. Jeg er forlovet med en veldig snill mann, han begynte en periode å fantasere om å ha sex meg meg og en gutt til . All vår sex dreide seg om å ha med en til. I min verden så er noe slikt utenkelig da jeg ser på sex som kjærlighet mellom 2 mennesker (ihvertfall i et fast forhold). Han sa også at han aldri kunne tenke seg det, men kun fantaserte om det. Han har tidligere vært sykelig sjalu mot meg, men gradvis har sjalusien avtatt i takt med disse fantasiene..... nå bryr han seg ikke i det hele tatt hva jeg driver med.... En nyttårsaften så hadde alle gjestene dratt bortsett fra bestekameraten hans. Vi spilte spill og ble fullere og fullere , til slutt begynte spillet å handle om sex. Etterhvert ble det nærmest flasketuten peker på, og alt typen min ville at jeg skulle gjøre, gikk ut på å gjøre ting med kameraten, vise meg frem, sette meg på han uten truse på osv. osv. (han er singel og har ikke hatt dame på mange år) Til slutt endte vi alle 3 i senga vår (men det va rkun plnalagt at vi skulle legge oss å sove) typen lå å onanerte seg selv, imens jeg onanerte kameraten.. da ble typen min veldig opphisset , jeg ble jo også det siden dette tilfredstilte han så mye, så jeg gikk skrittet videre og vipps så var kameraten inn i meg !!! DA gikk det for typen min !!!! Og etter han fikk orgasmen så sa han NEI, han ville ikke at dette skulle skje.... Vi avbrøyt seansen og gikk ned i stua for å prate. Herregud, jeg følte meg som en "hore" . Jeg gjorde jo nærmest dette for hans sin skyld.. men var ikke uvillig da. Han forklarte at han kun ville f.eks. at jeg skulle ha munnsex eller lignende med en annen gutt... ikke full pakke..... men han var ikke sur eller noe. SÅ, til saken : jeg kan ikke fatte at han klarer å takle noe slikt, at det ikke gjør vondt å tenke på at hans kjære har hatt en annen gutt inni seg. At han i det hele tatt vil at dama hans skal utføre ting på andre. I min verden så klarer ikke jeg å forstå dette.... fremdeles når vi har sex så merker jeg at han blir opphisset av alt som minner om at det er med flere gutter. Den kvelden så behandlet han meg med null respekt da vi spilte, og tenk å be meg om å vise meg og å tulle og prøve å hisse opp kameraten ... Jeg sliter med å tro at han har de rette følelsene for meg. Han har blitt mer og mer likegyldig også... og nå skal jeg ta en seriøs prat med han, for jeg orker ikke å gå lenger å være usikker på hans følelser. Vi har jo nå fått barn sammen, men det får bare gå, om det blir slutt. Jeg lurer rett og slett på hvordan dere andre ville taklet en slik situasjon, ville dere tenkt at det kun dreide seg om sex og fantasier og ikke tenkt noe mer over det ?? ller ville dere begynt å lure på hans følelser slik jeg gjør ?? Takk for at du leste alt, og tusen takk til deg som ønsker å komme med synspunkter 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110945-vil-ha-sex-med-en-gutt-til-hvorfor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 nå er jeg gutt, men svarer alikevel "Jeg lurer rett og slett på hvordan dere andre ville taklet en slik situasjon, ville dere tenkt at det kun dreide seg om sex og fantasier og ikke tenkt noe mer over det" - ja, det ville kun dreid seg om det seksuelle, da jeg ikke har noen som helst problemer med å skille sex og følelser... det er enkelt for gutta vet du, sies det da, vi tenker jo kun med jr vet du... nei seriøst, jeg tror ikke at det hadde bekymret meg nevneverdig... "eller ville dere begynt å lure på hans følelser slik jeg gjør" - vel, siden jeg ikke er jente og ei heller har det med å analysere ting i stykker, så nei, jeg tror nok ikke jeg ville tvilt på vedkommende følelser overfor meg.. det var jo tross alt meg hun hadde valgt å leve med, at hun hadde en fantasi som sklei litt ut ville jeg ikke tatt såå tungt... tror jeg da 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110945-vil-ha-sex-med-en-gutt-til-hvorfor/#findComment-657855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ilse Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 nå er jeg gutt, men svarer alikevel "Jeg lurer rett og slett på hvordan dere andre ville taklet en slik situasjon, ville dere tenkt at det kun dreide seg om sex og fantasier og ikke tenkt noe mer over det" - ja, det ville kun dreid seg om det seksuelle, da jeg ikke har noen som helst problemer med å skille sex og følelser... det er enkelt for gutta vet du, sies det da, vi tenker jo kun med jr vet du... nei seriøst, jeg tror ikke at det hadde bekymret meg nevneverdig... "eller ville dere begynt å lure på hans følelser slik jeg gjør" - vel, siden jeg ikke er jente og ei heller har det med å analysere ting i stykker, så nei, jeg tror nok ikke jeg ville tvilt på vedkommende følelser overfor meg.. det var jo tross alt meg hun hadde valgt å leve med, at hun hadde en fantasi som sklei litt ut ville jeg ikke tatt såå tungt... tror jeg da Vil det si at du ikke blir lei deg hvis dama di har sex med en annen? At det er helt greit, liksom, så lenge hun ikke går fra deg? Hvis sex og kjærlighet er to helt adskilte ting må det vel være slik? Uff, tror jeg går og blir lesbisk... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110945-vil-ha-sex-med-en-gutt-til-hvorfor/#findComment-659085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnus Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Vi gutter er veldig enkle, men på forskjellige måter. Da han ikke ble sint eller lei seg fikk han nok utløp for en fantasi han hadde hatt en stund. Hvis det er som du sier i innlegget, er det han som la opp til alt. Det er jo ikke din skyld sånn sett. Men kan godt skjønne følelsen etterpå.... Skal slike ting gjennomføres må man selvsagt være enige på forhånd. Det å vise deg null respekt er slett ikke bra. Kan det være at han trodde du syntes det var greit, siden du gjorde det han ba deg om? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110945-vil-ha-sex-med-en-gutt-til-hvorfor/#findComment-659154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
osloguten Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Vil det si at du ikke blir lei deg hvis dama di har sex med en annen? At det er helt greit, liksom, så lenge hun ikke går fra deg? Hvis sex og kjærlighet er to helt adskilte ting må det vel være slik? Uff, tror jeg går og blir lesbisk... fantaserer om begge kjønn..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/110945-vil-ha-sex-med-en-gutt-til-hvorfor/#findComment-660454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.