Gå til innhold

trekant med gutt - hvorfor vil han dette ??

Anbefalte innlegg

Gjest skeptisk og følsom

For 3 år siden skjedde det noe som plager meg enda.

Jeg er forlovet med en veldig snill mann, han begynte en periode å fantasere om å ha sex meg meg og en gutt til . All vår sex dreide seg om å ha med en til. I min verden så er noe slikt utenkelig da jeg ser på sex som kjærlighet mellom 2 mennesker (ihvertfall i et fast forhold). Han sa også at han aldri kunne tenke seg det, men kun fantaserte om det. Han har tidligere vært sykelig sjalu mot meg, men gradvis har sjalusien avtatt i takt med disse fantasiene..... nå bryr han seg ikke i det hele tatt hva jeg driver med....

En nyttårsaften så hadde alle gjestene dratt bortsett fra bestekameraten hans. Vi spilte spill og ble fullere og fullere , til slutt begynte spillet å handle om sex. Etterhvert ble det nærmest flasketuten peker på, og alt typen min ville at jeg skulle gjøre, gikk ut på å gjøre ting med kameraten, vise meg frem, sette meg på han uten truse på osv. osv. (han er singel og har ikke hatt dame på mange år) Til slutt endte vi alle 3 i senga vår (men det va rkun plnalagt at vi skulle legge oss å sove) typen lå å onanerte seg selv, imens jeg onanerte kameraten.. da ble typen min veldig opphisset , jeg ble jo også det siden dette tilfredstilte han så mye, så jeg gikk skrittet videre og vipps så var kameraten inn i meg !!! DA gikk det for typen min !!!! Og etter han fikk orgasmen så sa han NEI, han ville ikke at dette skulle skje.... Vi avbrøyt seansen og gikk ned i stua for å prate.

Herregud, jeg følte meg som en "hore" . Jeg gjorde jo nærmest dette for hans sin skyld.. men var ikke uvillig da. Han forklarte at han kun ville f.eks. at jeg skulle ha munnsex eller lignende med en annen gutt... ikke full pakke..... men han var ikke sur eller noe.

SÅ, til saken : jeg kan ikke fatte at han klarer å takle noe slikt, at det ikke gjør vondt å tenke på at hans kjære har hatt en annen gutt inni seg. At han i det hele tatt vil at dama hans skal utføre ting på andre. I min verden så klarer ikke jeg å forstå dette.... fremdeles når vi har sex så merker jeg at han blir opphisset av alt som minner om at det er med flere gutter. Den kvelden så behandlet han meg med null respekt da vi spilte, og tenk å be meg om å vise meg og å tulle og prøve å hisse opp kameraten ... Jeg sliter med å tro at han har de rette følelsene for meg. Han har blitt mer og mer likegyldig også... og nå skal jeg ta en seriøs prat med han, for jeg orker ikke å gå lenger å være usikker på hans følelser. Vi har jo nå fått barn sammen, men det får bare gå, om det blir slutt.

Jeg lurer rett og slett på hvordan dere andre ville taklet en slik situasjon, ville dere tenkt at det kun dreide seg om sex og fantasier og ikke tenkt noe mer over det ?? ller ville dere begynt å lure på hans følelser slik jeg gjør ??

Takk for at du leste alt, og tusen takk til deg som ønsker å komme med synspunkter

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110947-trekant-med-gutt-hvorfor-vil-han-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg tenker at du må se hele forholdet under ett. Det er klart at det kan føles som ett overtramp for deg at han oppførte seg som han gjorde, spesielt om du hadde vært helt klar overfor han tidligere at du ikke ville være med på dette. Om han er glad i deg eller likegyldig må sees i sammenheng med hvordan han behandler deg i hverdagen. Om du ser helt bort i fra denne hendelsen, som om den ikke hadde skjedd, ville du da ha reagert på at han var forandret?

Hovedsaken er hvordan du føler det, er du ikke trygg på han lenger så er det kanskje like greit å bryte med ham. Men det kan jo selvfølgelig være en fantasi han lever på. Det er mange par som har det sånn, det snakkes bare ikke høyt om det.

Men snakke om det, det må dere så avgjort. Du må gjøre klart for han at du ikke er interessert og ikke vil lures til slikt igjen. Om han da viser sitt sanne jeg er det jo bare du som kan avgjøre.

Lykke til.

Du sier han behandlet deg med null respekt. DU mener han behandlet deg med null respekt. Stor forskjell der, for ham var det kanskje bare en sexlek, på trygg grunn, med kjæresten og en kamerat. Man tenner på forskjellige ting, og noen har mot til å leve det ut.

Jeg mener det eneste fornuftige å gjøre, er å si hva du føler til ham, helt uten å anklage han for noe. Tydelig at han stolte på deg i alle fall, ellers hadde han aldri tatt med kameraten.

serendipity

Kan det være at han har vært utro, og gjerne vil bøte på sin egen samvittighet med at nå har liksom du også gjort det. Ennå det var han som bad om det???

At han i tillegg ikke viser interesse for deg er mer skremmende enn handlingen i seg selv

Jeg vet om flere eksempler hvor den ene parten har vært utro, og legger opp til at den andre også skal "ha gjort noe".....

Gjest Humlepungen

Om min samboer hadde oppført seg slik så hadde jeg uten tvil slått opp med han. Dette bare viser at han er veldig forskjellig fra deg og ikke viser deg den respekten du fortjener. Ikke la det "presse" flere ganger til å gjøre seksuelle ting du ikke har lyst til å gjøre. Da vil du bare ende opp med å føle deg brukt.

Hadde jeg vært deg ville jeg revurdert forholdet mitt. Tror du hadde kommet best ut av å ha et forhold med en mann med lignende holdninger.

Jeg syns forresten det var merkelig at han gikk fra å være veldig sjalu til å tenke "her versågod forsyn deg av dama mi". Hmm...

Følg ditt eget hjerte i denne saken her! Om dette gjør at du mister selvrespekten og får en ekkel følelse inni deg så vil jeg anbefale å finne deg en annen kjæreste. Eller være alene for den del.

Annonse

Tror ikke det er så uvanlig at en mann har fantasier om å se dama ha sex med en annen mann.Det er ikke noe i veien med å ha en slik fantasi.

I den sex fikserte hverdagen vi lever i er som regel mottoet 'den som intet fåger intet vinner', det er om og gjøre å være mest mulig frigjort og helst skal alle lyster prøves og leves ut. At virkligheten blir som fantasien når den leves ut er en stor misforståelse.

Med mindre han har tatt opp temaet om å se deg med en annen mann etter hendelsen for tre år siden vil jeg nok tro at han har skjønt at han kun skal holde seg til fantasien.

Det virker litt som du er blitt litt usikker på ham pga. fantasiene han har. Som sagt ikke noe i veien med fantasien.

.....

Etter min mening bør dere begge takle 'full pakke' hvis dere skal leve ut fantasien.

.....

Liten digresjon til slutt : Etter at det går for en mann kan opphisselsen falle VELDIG fort. Det kan forklare hvorfor han avbrøt seansen så fort etter at det gikk for ham.

Gjest KappaGamma

Ja, har vært borti det der.. bortsett fra at vi aldri kom så langt som at vi faktisk GJORDE det, da.

Jeg tror at en slik fantasi kanskje kan være en slags måte å takle en overdreven sjalusi på?? (En dårlig måte, for det blir så overdrevent, og det virker også som at den måten har noen "bivirkninger" som at de blir kaldere i sin væremåte, mer fjerne, etc.) Rett og slett en måte å distansere seg på, OG innbille seg selv at man liker det? Utfordre egen sjalusi liksom?

Og det er ofte kort vei mellom fantasi og utførelse...og siden han (kanskje) hadde tvunget seg selv til å tro at "dette liker jeg, dette tenner jeg på", så lot han seg rive med når situasjonen bød seg?

Uansett en kinkig situasjon å komme opp i...fordi dere ikke VET hvordan han kommer til å reagere etterpå, hvor grensene går, hva han egentlig kommer til å takle, og hva han egentlig vil.

Jeg ble fryktelig paranoid av dette da jeg opplevde dette med eksen min, jeg (det at han så sterkt drømte om dette, liksom). "Hvorfor er han ikke sjalu nå lenger da?" "Hvorfor vil han ha med en 3.person,som atpåtil skal være en GUTT? Hvorfor maser han ikke om ei jente??" Og mine tanker kretset først og fremst rundt utroskap o.l.

Problemet hans er kanskje at han ikke TØR være nær? Fordi når han er det, så tar tankene og sjalusien overhånd. Tror ikke du kommer noen vei med å "anklage" han for at det er sånn som jeg mener at det kanskje er, men... Jeg rakk liksom aldri å "løse" det, for forholdet tok slutt lenge før det - av helt andre grunner.

petter smart

Tror ikke det er så uvanlig at en mann har fantasier om å se dama ha sex med en annen mann.Det er ikke noe i veien med å ha en slik fantasi.

I den sex fikserte hverdagen vi lever i er som regel mottoet 'den som intet fåger intet vinner', det er om og gjøre å være mest mulig frigjort og helst skal alle lyster prøves og leves ut. At virkligheten blir som fantasien når den leves ut er en stor misforståelse.

Med mindre han har tatt opp temaet om å se deg med en annen mann etter hendelsen for tre år siden vil jeg nok tro at han har skjønt at han kun skal holde seg til fantasien.

Det virker litt som du er blitt litt usikker på ham pga. fantasiene han har. Som sagt ikke noe i veien med fantasien.

.....

Etter min mening bør dere begge takle 'full pakke' hvis dere skal leve ut fantasien.

.....

Liten digresjon til slutt : Etter at det går for en mann kan opphisselsen falle VELDIG fort. Det kan forklare hvorfor han avbrøt seansen så fort etter at det gikk for ham.

For en gangs skyld må jeg si meg enig med mislykket, dette er ikke vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...