Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, igjen og igjen kommer temaet om trekant opp og jeg alle guttene jeg har tidligere hatt forhold med har alltid nevnt dette som en fantasi. Han jeg er sammen med naa har ogsaa nevnt dette, kanskje noe fleipete. Vet dette er en fantasi for mange-baade menn og kvinner(nekter ikke for at jeg har fantasert om det), men naar alt kommer til stykke vil jeg at sex skal vaere en ting mellom meg og han jeg er sammen med.

I tillegg mener jeg at hadde han insistert paa aa ha en trekant med meg hadde forholdet vaert slutt. Saa mitt sporsmaal er hovedsaklig til menn der ute: hvor mye betyr det virkelig aa ha en trekant? er det verdt aa odelegge et forhold for? eller kan det bli med fantasien? Venter spent paa svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110949-3kant/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jolly Roger

Trekant er best i teorien.

For det første blir det logistikk-problemer. Hvem gjør hva med hvem og når?

Så har du problemet med oss menn: Vi bare klarer å konsentrere oss om en ting av gangen. Det som ser så lett ut på film, blir som å forsøke å sykle enhjulssykkel og jonglere på samme gang - krever helvetes mye trening, og er ganske så slitsomt når det står på.

Til sist har du det som går på selvfølelsen. Det er vanskelig nok å være den perfekte elsker, om du ikke skal være den perfekte elsker for to damer samtidig!

Nei, da kanskje man heller burde være to menn? Da blir det jo en form for skiftarbeid, noe liknende lag-tempo i sykling. Når du blir sliten kan en annen trå til og gjøre grovjobben en stund?

Men da får du det med selvfølesen igjen. Har du to menn der, får du straks konkurransemomentet, og det må være veldig kjipt for den som ikke blir kåret til vinner.

Kanskje du blir slått ut, og ikke får være med mer? Og blir konkurransen for intens, kan man bli så engasjert at man tråkker over streken og blir diskvalifisert.

Eller hva med den som er for dårlig, og må sitte på reservebenken?

For ikke å snakke om de som tjuvstarter.

Nei, trekant er best i teorien.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110949-3kant/#findComment-658302
Del på andre sider

Annonse

er ikke verdt å ødelegge et forhold kun fordi jeg kunne tenkt meg 3kant...

når det er sagt, hadde selvsagt ikke sagt nei dersom to helt villkårlige,snerte damer spurte om jeg ville være med:-)

To snertne damer?? Hva om hun ville hatt med en sexy herlig mann..

Hadde du nektet da??

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/110949-3kant/#findComment-658730
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...