Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ellen, Redaktør av Utspring

Jeg har ikke fått bladet ennå,men tenker det er din datter så da blir det spennende å se. Gratulerer iallefall ;)

Ja, Hannah er helt skjønn!! Kos deg med bladet!!

-cemi: Håper bladet kommer snart, det kan ta litt lengre tid hvis du bor utenfor Oslo/Akershus, men det kommer sikkert en av de nærmeste dagene :)

Nord-Trønder

Har nettopp lest dagens post, deriblant siste nummer av utspring - og ja, jeg la merke til den usedvalig vakre jenta. Så synes jeg også hun hadde fått et vakkert navn - det kledde henne.

Ellers er det jo en utmerket ordning dette at vi alle får verdens vakreste barn. Selv har jeg vært så heldig å få verdens vakreste jente og gutt - som å vinne i lotto - dobbelt opp! Og tar jeg ikke mye feil er det flere som har verdens vakreste hjemme hos seg.

Annonse

Gjest Tji-hi......

Hun var ufattelig skjønn AAA og ja, jeg tippet at den stolte mor var deg. Gleder meg til jeg også kan sende inn et slikt bilde.:o)

Lurer på om jeg ikke vet hvem som er moren til de to oppe i venstre hjørnet også. :o)

Hilsen

Hvem er oppe i venstre hjørne? Og hvem tipper du er mamma`n?

Hvem er oppe i venstre hjørne? Og hvem tipper du er mamma`n?

Ja det var vel et bilde av to søte små oppe i venstre bildet og utifra teksten tippet jeg nesten at mammaen var ei som som har et nick som begynner på B... :o))

Tenkte at jeg ikke skulle røpe hvem det var. At mammaen selv skulle få røpe det hvis hun ville.

Hilsen

Ja det var vel et bilde av to søte små oppe i venstre bildet og utifra teksten tippet jeg nesten at mammaen var ei som som har et nick som begynner på B... :o))

Tenkte at jeg ikke skulle røpe hvem det var. At mammaen selv skulle få røpe det hvis hun ville.

Hilsen

Et lite tillegg. Nei jeg har ikke elefanthukommelse, men som eldgammel traver på dette forumet, husker jeg jo selvfølgelig igjen andre eldgamle travere. :o)

Hilsen

Gjest Tji-hi......

Et lite tillegg. Nei jeg har ikke elefanthukommelse, men som eldgammel traver på dette forumet, husker jeg jo selvfølgelig igjen andre eldgamle travere. :o)

Hilsen

Du har helt rett!;-)

Og er de ikke skjønne, da?!

(Har enda ikke fått bladet...*sukk*...)

Klem fra Borealis.

Du har helt rett!;-)

Og er de ikke skjønne, da?!

(Har enda ikke fått bladet...*sukk*...)

Klem fra Borealis.

De var så skjønne atte. :o)

Du får følge med i Utspring. Ikke helt ennå, men om ca 1 1/2 år regner jeg med å sende inn bilde av mine to små. Ei med blondt hår og en/ei med svart hår. :o)

Hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...