Gå til innhold

Regner med at dere har sett denne, men ..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er et kjent faktum at selv de lærde strides om dette emnet. Så jeg ville være forsiktig med å ta en undersøkelse som "god fisk".

Når det er sagt mener jeg også det er publisert flere undersøkelser som viser at jevnlig sædavgang faktisk kan forbedre kvaliteten. Logisk egentlig med tanke på at dess større omløpshastighet dess ferskere varer - om jeg kan si det sånn :o)

Men fremdeles anbefaler de klinikkene jeg kjenner til at mannen er avholdende 2-7 dager før sædavgivelse.

Sommerklem til alle fra

Gjest sædkvalitet

Det er et kjent faktum at selv de lærde strides om dette emnet. Så jeg ville være forsiktig med å ta en undersøkelse som "god fisk".

Når det er sagt mener jeg også det er publisert flere undersøkelser som viser at jevnlig sædavgang faktisk kan forbedre kvaliteten. Logisk egentlig med tanke på at dess større omløpshastighet dess ferskere varer - om jeg kan si det sånn :o)

Men fremdeles anbefaler de klinikkene jeg kjenner til at mannen er avholdende 2-7 dager før sædavgivelse.

Sommerklem til alle fra

Ja, men kanskje de tar feil likevel. Dette er jo en helt ny undersøkelse, så de har vel ikke rukket å oppdatere seg enda?

Mannen min hadde forresten dårlig sædkvalitet, men fikk en antibiotikakur. 3 mnd etterpå var vi gravid for første gang. Dessverre mistet jeg, men etter en pergotimekur var vi i gang igjen. (etter råd fra sykehuset)

Nå er resultatet tre år og vi har allerede fått et barn til :)

Så for noen av oss kan det være enkle små ting for å rette opp barnløsheten. Dessverre er det ikke slik for alle...

Lykke til alle sammen, uansett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...