Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg anvender nå lactacydsåpe til intimvask, mens jeg tidligere bland annet har prøvd Asan. Hvilken er best med tanke på pH o.l??

Fortsetter under...

Gjest Fodidodi
Skrevet

Asan og lacta er bra, de har jeg og brukt. har gått over til den nye Dr. Greve. Deilig og skummete. Billig og bra!

Skrevet
  Fodidodi skrev (På 28.11.2000 den 15.18):

Asan og lacta er bra, de har jeg og brukt. har gått over til den nye Dr. Greve. Deilig og skummete. Billig og bra!

Eneste såpen som er bra for meg er Dr. Greves, men den er virkelig behagelig å bruke

Mette Moen, Gynekolog
Skrevet

Det er ikke nødvendig med såpe i det hele tatt. Det holder med vann.

Skrevet

Jeg anvender vivag (fås kjøpt på apoteker). Den er den beste jeg har prøvd. Har tidligere brukt asan, lactacyd og dr. greve.

Skrevet

Jeg har ingen favoritt - bare husk at det skal være pH 3,5.

Annonse

Skrevet
  Fodidodi skrev (På 28.11.2000 den 15.18):

Hvor får en kjøpt denne Dr. Greve da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...