Gå til innhold

Er langhårede menn mindre virile?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

amerikanere er snåle. dei gjer undersøkelser om dei dummeste ting. alle jenter veit da at ein overvekt av menn har ein innebygd svakhet for langt hår.

her om dagen fikk eg med meg at nokre amerikanere har gjort ein stor (!) undersøkelse om allergikere har større toleranse for røde, kløende og rennende øyne enn ikkje-allergikere. makan til idioti, sjølvsagt har dei det! ein ikkje-allergiker vil jo såklart bli heilt forvirra om allergi-symptomer plutselig dukker opp. makan.

og så det med langhåra menn. at det regnes som feminint, var jaggu nytt for meg.....så eg vil iallfall ikkje stille meg bak disse "forskerne" sine påstander.

Heilt klart. Eg har prøvd båe ytterpunkta, og eg er definitivt meir viril no (barbert) enn då eg hadde langt krøllete hår.

Hei,

Du burde selvsagt eksperimentere litt - for eksempel, kun barbere høyre halvdel av hodet i en periode, og så kun barbere venstre for å sammenligne!

*pjaktisk*

Annonse

Hei,

Du burde selvsagt eksperimentere litt - for eksempel, kun barbere høyre halvdel av hodet i en periode, og så kun barbere venstre for å sammenligne!

*pjaktisk*

Det prøvde eg sjølvsagt før eg tok håret heilt. Då eg hadde hår til midt på ryggen bak, barberte eg berre den eine sida for å prøve i nokre månader, og det hjalp ganske mykje på viriliteten, så eg tok etter kvart resten av håret også.

Det prøvde eg sjølvsagt før eg tok håret heilt. Då eg hadde hår til midt på ryggen bak, barberte eg berre den eine sida for å prøve i nokre månader, og det hjalp ganske mykje på viriliteten, så eg tok etter kvart resten av håret også.

Jeg tror det var "a smart move" å ta resten også! :-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...