Gå til innhold

Og det skjedde etter naturmetoden...!

Anbefalte innlegg

Hei, dere som kjenner meg fra 2-3 år siden!

I oktober 2000 ble vi gravide på første forsøk på Ciconia i Århus. Gleden var stor, og vedvarer sterkt ennå. Lillegutt er snart 2 år, og selvfølgelig mamma og pappas store gullklump. Vi hadde sterke planer om søskenforsøk på Riksen nå over sommeren, men det skulle vise seg å bli unødvendig. Naturen ordnet nemlig opp på egen hånd!

Er nå 9+2, og har begynt å få litt mage. Med diagnose tette eggledere fryktet vi at det skulle være utenfor livmor, men har sett vårt lille under på UL og fått bekreftet at det ligger pent plassert i livmoren, og har et lite hjerte som slår med raske, sterke slag. Småkvalme og trøtthet er for bagateller å regne mot det fantastiske vi har i vente i januar/februar.

Så, fatt mot alle prøvere og ufrivillige barnløse. Undere kan faktisk fortsatt skje!

klem fra luniflux

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111061-og-det-skjedde-etter-naturmetoden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Luniflux !

Tenk at dere greide det på egen hånd ! :o) Gratulerer så mye. Kanskje det er håp for våre tette sædledere også ? Regner vel ikke med det, så for oss blir det nytt forsøk ved neste mens. Men det var koselig å høre at dere fikk det til selv.

Kos deg videre med voksende mage !

Klem

Hei Luniflux !

Tenk at dere greide det på egen hånd ! :o) Gratulerer så mye. Kanskje det er håp for våre tette sædledere også ? Regner vel ikke med det, så for oss blir det nytt forsøk ved neste mens. Men det var koselig å høre at dere fikk det til selv.

Kos deg videre med voksende mage !

Klem

Lykke til dere også!

Hei gratulerer så mye - så artig med slike historier - vi har forlengst gitt opp denne naturmetoden(selv om vi er uforklarlig barnløs) og holder på med søskenforsøk på Haukeland. Men en pitteliten del av meg blir jo litt oppmuntret til å tro at det kan skje oss også....

Kos deg med magen!!!!

Annonse

Hurraaaaa!!!

Gratulerer så masse, helt herlig å høre om dere som får det til etter "senge-metoden" :o))

Jeg har ikke særlig håp om at det blir caset for oss, men man kan jo alltids la seg inspirere ;)

Kos deg videre med voksende mage, og lykke til med familieforøkelse!

Masse klemmer fra

Gratulerer!!

Like morsomt hver gang dette skjer... Selv er jeg mamma til ei IVF-prinsesse på 3 år, og en liten hjemmelaget prins på 2 1/2 måned. Tette eggledere, endometriose og hakkete eggløsning til tross...

Og tro meg - de hjemmelagede er nøyaktig like vidunderlige som IVF-undrene!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...