Gå til innhold

"Hvordan man bruker den...."

Anbefalte innlegg

Gjest Litt nysgjerrig

Det er noe som heter at det som teller for en jente er hvordan gutten bruker penis under samleie. Med andre ord at størrelsen i alle fall ikke er alt.

Men hvordan skal man så bruke penis? G-punkt stimulering er vel sikkert en ting som virker bra (men noen hevder at dette punktet ikke finnes). Men hvilke erfaringer har dere andre? Hva er for dere de(n) riktige måten(e) å bruke penis på?

Både gutter og jenter har vel synspunkt på dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111158-hvordan-man-bruker-den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

"Hvordan man bruker den.." går nok mer på hvordan man er i senga.

Primært på om han har skjønt at de færreste kvinner får orgasme av fem min inn-og-ut-knulling da følsomheten på klitoris er fjørtn ganger sterkere enn i skjeden. T.o.m analen er mer følsom enn skjeden mener jeg å huske..

Så det hjelper lite med en stor pikk i lengden mhp jentas nytelse om det eneste han kan er å pumpe. Det er bare en avansert form for onani vil jeg si -kunne likegodt knullet i en pose medium kokt risengrynsgrøt om hans prestasjoner baseres på antall cm.

En god elsker er uselvisk, hensynsfull, lyttende og åpen.

Med fare for å virke diskriminerende -rett skal være rett: det er menn der ute med store kjønnsorgan som _også_ er eminente elskere;)

Gjest slitern

Primært på om han har skjønt at de færreste kvinner får orgasme av fem min inn-og-ut-knulling da følsomheten på klitoris er fjørtn ganger sterkere enn i skjeden. T.o.m analen er mer følsom enn skjeden mener jeg å huske..

Så det hjelper lite med en stor pikk i lengden mhp jentas nytelse om det eneste han kan er å pumpe. Det er bare en avansert form for onani vil jeg si -kunne likegodt knullet i en pose medium kokt risengrynsgrøt om hans prestasjoner baseres på antall cm.

Med fare for å virke diskriminerende -rett skal være rett: det er menn der ute med store kjønnsorgan som _også_ er eminente elskere;)

All denne stønningen på filmer har dermed ikke noe i virkeligheten å gjøre da. Kvinnens skjede er ikke så følsom at det skal være nødvendig å stønne slik! Eller hva?

tigertrollet

All denne stønningen på filmer har dermed ikke noe i virkeligheten å gjøre da. Kvinnens skjede er ikke så følsom at det skal være nødvendig å stønne slik! Eller hva?

Stønningen på de filmene du ser på har ingenting med _noe_ å gjøre.

Det lydnivået er ikke vanlig. Ellers så er det utstrakt bruk av isolasjonstape blant vanlige folk;-)

Jeg veit a faen hvordan man brukern.

Personlig går jeg for taktikken med å gi full gass for å bli ferdig så fort mulig og dermed få litt kvalitetssøvn.

Nei, skal jeg være helt ærlig? Jeg tror dette dreier seg om talent. Det kan knapt læres. Det er som å bli god i sport. Noen blir enorme på fotballbanen selv om de omtrent ikke trener, mens andre kan trene 10 timer i døgnet uten å oppnå rare resultatene.

Det er for øvrig ikke bare the good old in out, in out som gjelder, men det man gjør før og etter.

Også her er det talentet som spiller en stor rolle.

Personlig merker jeg at jeg bare blir bedre og bedre til alt som har med sex å gjøre, noe som i utgangspunktet er ganske fantastisk i og med at jeg var enorm allerede for noen år siden, noe jeg tror går på selvsikkerhet og kjennskap til sin egen seksualtet. Som du forstår er selvsikkerheten enormt god.

Det er vanskelig å fortelle deg hvordan du skal gjøre det i og med at dette er noe som kommer av seg selv dersom man innehar vannvittige kvaliteter på sexplanet.

Lykke til. Øvelse gjør ikke mester, men øvelse kan i det minste gjøre deg bedre og bedre selv om du aldri vil nå de opp til de helt store gutta.

Dessuten er jo øvelse faktisk ganske stas, så kos deg med det selv om det er de færreste av oss forunt å oppnå proffstatus, men de av oss som har nådd så langt deler gjerne våre erfaringer med andre.

Lykke til.

Beste hilsner

Gjest cilimor

Tror det har mye med ditt eget selvbilde og det og tørre og være open om hva du liker, tørr du ikke være åpen så blir sexlivet så som så. Nei spør du mæ så kan alle være gode i senga dersom de tørr.

Har fatisk vært borti ett par typer for noen år siden som mente det var min skyld at de kom for fort "forde jeg var for deilig og aktiv"

he he he trodde nesten mine egne ører.

Annonse

Gjest truddelutt

Personlig går jeg for taktikken med å gi full gass for å bli ferdig så fort mulig og dermed få litt kvalitetssøvn.

Nei, skal jeg være helt ærlig? Jeg tror dette dreier seg om talent. Det kan knapt læres. Det er som å bli god i sport. Noen blir enorme på fotballbanen selv om de omtrent ikke trener, mens andre kan trene 10 timer i døgnet uten å oppnå rare resultatene.

Det er for øvrig ikke bare the good old in out, in out som gjelder, men det man gjør før og etter.

Personlig merker jeg at jeg bare blir bedre og bedre til alt som har med sex å gjøre, noe som i utgangspunktet er ganske fantastisk i og med at jeg var enorm allerede for noen år siden, noe jeg tror går på selvsikkerhet og kjennskap til sin egen seksualtet. Som du forstår er selvsikkerheten enormt god.

Det er vanskelig å fortelle deg hvordan du skal gjøre det i og med at dette er noe som kommer av seg selv dersom man innehar vannvittige kvaliteter på sexplanet.

Lykke til. Øvelse gjør ikke mester, men øvelse kan i det minste gjøre deg bedre og bedre selv om du aldri vil nå de opp til de helt store gutta.

Dessuten er jo øvelse faktisk ganske stas, så kos deg med det selv om det er de færreste av oss forunt å oppnå proffstatus, men de av oss som har nådd så langt deler gjerne våre erfaringer med andre.

Lykke til.

Beste hilsner

Det var litt av et selvgod innlegg. Håper det ikke tok motet fra han!!

Det er mer som teller enn bare hvordan han bruker penisen.

Hva han sier.. "Jeg er så kåt at jeg kunne pult hvemsomhelst" er det hakket dårligere enn "Jeg er sprengkåt på deg", "Du gjør meg kåt", "Du er så sexy at jeg nesten må ta deg", eller andre mer romantiske setninger som kanskje din kjæreste liker.

Og så er det kjærtegn..

Fint om mannen tar på en i andre settinger enn kun når det er sex inne i bildet. Stryker over håret eller over ryggen. Holder en i hånda osv.

Romantisk kjæresteting..

Når det først kommer til at klærne er av og man ligger der klar som et egg, så er det hyggelig å få komplimenter. Men ikke for mye og kun ting du kan stå for og som du mener.

Kjærtegn over kroppen er deilig. Kvinner og også mange menn har mange erotiske soner på kroppen. Øreflippene, brystene, mellom lårene.. prøv deg fram......

Eller hva med en deilig oljemassasje? Deilig å gi og å få! Neste gang er det kanskje din tur?! (Uten sexpress etterpå!, man kan nemlig bli noe daff)

Babyolje kan du kjøpe på butikken, eventuelt tilsett litt parfyme eller kjøp en olje i helsekost, i en erotisk butikk, parfymeri eller på Bodyshop.

Visste du at noen kvinner kan få orgasme bare evd at en rører ved dem på disse erogene sonene?

Det er også en fin ting å ta i bruk munnen og tunga til stimulering. Men ikke press din kjæreste til dette, noen er sjenerte og da må en ta et skritt av gangen.

Det er ikke noe poeng i å kunne alle stillingene i Kamasutra, men det kan være greit å variere mellom noen stillinger. Her er det bare å prøve seg fram.

Bakfra og den hvor kvinnen ligger på rygg med beina opp er stillinger hvor penis kommer dypt inn og det er gode muligheter for å stimulere g-punkt og/eller å få vaginal orgasme. Hvis man stimulerer klitoris i tillegg så er det jo max. Noen liker i tillegg å stimulere litt bak ved å kile med en finger el. evt et leketøy.

Doggy-stillingen kan innebære at man pumper inn luft i vagina noe som kan være litt ubehagelig og kan gi fiselyder. For å unngå dette så tar du ikke penis helt ut før du putter den inn igjen.

Når det gjelder tempo og hvor hardt en skal kjøre på så må en bare prøve seg fram. Fint om man kan snakke sammen om dette. Greit å si ifra hvordan en ønsker det og spørre om den andre liker det slik eller om en skal eventuelt kjøre på mer for eksempel.

Det viktigste for å fungere seksuelt sammen tror jeg er at man snakker sammen. Viktig å si hva man liker og hva man ikke liker. Et godt samliv utenfor senga har 90% å si er min erfaring. Fungerer ikke forholdet ellers så spørs det om man har lyst på sex med personen.

Gjest wellina

nei, skjeden er ikke så veldig følsom, men det er jo følelsen av å bli fylt opp og friksjonen som er godt, som føles minst like godt som massering av klitten. Men den ut og inn- tingen bør helst ha litt hastighet da før det blir virkelig godt.

Lykke til.

Beste hilsner

Du er så søt når du skryter ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...