wywh Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Min tur å spørre. Jeg blir øm i kølla dersom jeg har ståpikk for mye i løpet av dagen. For mye i dette tilfelle er for eksempel forsøk på en tredje runde i løpet av en dag. (En runde = en runde sex med forspill og et eller flere knull i kanskje en times tid.) Tredje runde er jeg ofte så øm at det går ut over følsomheten. Er det bare meg, eller er dette helt vanlig? 0 Siter
petter smart Skrevet 2. juli 2003 Skrevet 2. juli 2003 Dette er svært unormalt og du bør nok enten oppsøke en fastlege eller gå å sove med fiskene. 0 Siter
wywh Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Skrevet 3. juli 2003 Helt normalt . Takk for i hvertfall et seriøst svar. Til dere andre, det var faktisk et seriøst ment spørsmål og jeg mener ikke å skryte på meg sex tre timer hver dag. Men det hender jo av og til. Men da gjør det vondt :-( 0 Siter
Gjest uiop Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 Takk for i hvertfall et seriøst svar. Til dere andre, det var faktisk et seriøst ment spørsmål og jeg mener ikke å skryte på meg sex tre timer hver dag. Men det hender jo av og til. Men da gjør det vondt :-( Helt normalt skulle jeg mene. Regner med at det kjennes som en kraftig "støl" følelse ? Ikke andre steder enn i selve skaftet ? Dette skyldes bl a at oksygenfattig blod stenges inne i svamplegmene i lengre tid. Også smerte i testiklene av samme grunn. Hele området rammes av blokkering i blodgjennomstrømning. Naturen har vel ikke ment at du skal holde på så lenge og hoppe over restitueringstida som kan være 30 min til et par timer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.