Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min tur å spørre.

Jeg blir øm i kølla dersom jeg har ståpikk for mye i løpet av dagen. For mye i dette tilfelle er for eksempel forsøk på en tredje runde i løpet av en dag. (En runde = en runde sex med forspill og et eller flere knull i kanskje en times tid.) Tredje runde er jeg ofte så øm at det går ut over følsomheten.

Er det bare meg, eller er dette helt vanlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111275-%C3%B8m-i-k%C3%B8lla/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk for i hvertfall et seriøst svar.

Til dere andre, det var faktisk et seriøst ment spørsmål og jeg mener ikke å skryte på meg sex tre timer hver dag. Men det hender jo av og til. Men da gjør det vondt :-(

Helt normalt skulle jeg mene. Regner med at det kjennes som en kraftig "støl" følelse ?

Ikke andre steder enn i selve skaftet ?

Dette skyldes bl a at oksygenfattig blod stenges inne i svamplegmene i lengre tid. Også smerte i testiklene av samme grunn. Hele området rammes av blokkering i blodgjennomstrømning. Naturen har vel ikke ment at du skal holde på så lenge og hoppe over restitueringstida som kan være 30 min til et par timer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111275-%C3%B8m-i-k%C3%B8lla/#findComment-661614
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...