Gå til innhold

Forvirret

Anbefalte innlegg

Gjest Snart klin sprö

Er så fryktelig forvirret... Er det vanlig at gutter kan sende så mixede signaler???

Traff en gutt/mann i februar, og man kan si det slik at vi ble veldig forelsket begge to. Jeg bor utenlands (skal flytte tilbake til Oslo om 2,5 uke...ikke pga. ham forövrig), så forholdet ble på distanse. Gikk supert en stund... Snakket masse på telefonen, sms og mail + at vi traff hverandre så snart anledningen var til stede. Hadde det supert hver gang vi traff hverandre også, selvom periodene i mellom var litt töffe. Etter at vi hadde feiret 17.mai helgen sammen (super) ringer han og sier at han ikke vil ha noe forhold med meg mer. Han er ikke forelsket og "noe" hadde forandret seg etter 17.mai helgen.. DAGEN ETTER ringer han, sier han angret seg og vil gjerne fortsette...for nå er det jo ikke så lenge til jeg flytter til Oslo og han vil at vi skal gi det en sjanse. Som sagt så gjort....Nå har vi hatt det fint siden det, planlagt ferie til HÖSTEN etc. etc. Samtidig så har jeg fölt at de gangene vi ser hverandre er alt bra, men når vi snakkes på telefonen så er han litt "fjern". I dag spurte jeg han om hva det var, og grunnen til at det var slik. Da sa han at han ikke ville at det skulle gå så fort fram... Dessverre satt både han og jeg på jobben (ikke noe bra forum for slike diskusjoner :)) Jeg spurte rett ut om han ville at vi skulle glemme ferien til hösten, men nei.....

Jeg skjönner ingenting??!! Hva er fort fram a?? Er det noe helt annet for gutter enn det er for jenter?? Jeg har kanskje sett han i gjennomsnitt hver 3. uke?? Noen som har forslag til hva dette er....???? Han har värt singel i 2 år og er 29 år. Selv er jeg 30.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111284-forvirret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...