Gå til innhold

Liten penis - liten selvtillitt

Anbefalte innlegg

Gjest En som er glad i damer

Jeg er en mann på 29 med liten penis (13 cm, 11 cm tykk). Størrelsen påvirker i stor grad selvtillitten seksuelt - jeg føler meg ikke som mann. Jeg har aldri fullbyrdet et samleie. Årsaken til det er først og fremst at jeg ønsker å gjøre det med den rette. Jeg tror størreslen også har påvirket jentene jeg har vært sammen med. Den siste jenta jeg var sammen med sammenlignet meg med tidligere partner, noe som ga meg en skikkelig knekk. For meg handler ikke penisstørrelse om å tilfredstille visse tekniske krav eller å være over eller under gjennomsnittet. For meg handler det om å føle seg som mann, om selvtillitt og selvfølelse. Jeg ønsker å "fylle" kvinnen jeg skal ha samleie med. For meg betyr størrelsen mye fordi jeg tror det betyr noe for kvinnen. Hva kan jeg gjøre for å bedre selvtilliten? Har hørt om øvelser som kan forlenge penis. Er dette en idè og hvor finner jeg evt slike øvelser?

Om alt bare er i mitt hode (noe jeg ikke selv mener) - hvem kan da hjelpe meg? Jeg takker for all mulig hjelp!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111292-liten-penis-liten-selvtillitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tigertrollet

Kjipt å lese hvordan du har det. At penis skal ha så mye å si for selvfølelse.

Vil bare minne deg på at hvis gjennomsnittet er rundt 15cm vil det si at veldig mange er i din situasjon. Og det er ikke sånt at de med penis mindre enn 15cm ikke har et godt sexliv!

Jeg har møtt både store og små peniser, men det er nå engang helheten som teller. Ikke lengden eller omkretsen.

Det er, som du er inne på, selvtilliten som du må gjøre noe med. Pikken din er nok heeelt fin skjønner du:-)

Gjest motisaz

har lest at gjennomsnitts penisen er på ca. 13-14cm. Så du trenger ikke engste deg for at den er fo liten. Synes den høres passe ut jeg

Damer er mer opptatt av at den virker enn størrelsen.

Og en annen ting: hvis den hadde vært veldig stor hadde du kanskje ikke oppløevd at noen ville suge deg da de ikke ville klare å få den inn i munn, :P

En god elsker er så mye mer enn en stor penis. En god elsker er hele deg. Og ikke minst spiller følelsene inn.

Ditt største problem er ikke penisen din, men selvtilliten din. Størrelsen på penis kan du ikke gjøre noe med. Det kan du imidlertid når det gjelder selvtilliten.

Jeg foreslår at du friskt og freidig hiver deg ut i det, ordner deg et ons eller to - så vet du hva det handler om ;-) Voksne jenter er på utkikk etter det samme, greit sånn.

Du trenger jo ikke si noe om at du debuterer, kanskje du bare er alminnelig sjenert?

Du blir kanskje ikke lykkelig alene av noen ons, men det hjelper på selvtilliten din. Helt sikkert.

Kjærligheten kommer når den kommer.

Lykke til.

du ligger jo innenfor normalen så spess lite var den jo ikke...gjennomsnittet ligger jo rundt 15 cm, og da må du tenke på at ca halvparten ligger under dette snittet...sikker på at problemene ikke bunner i noe annet?..litt rart at du får så dårlig selvtillig bare fordi penisen ligger et par cm under snittet

Annonse

Gjest ei som er sammen med en med liten...

Hei.

Jeg er sammen med en som har liten penis.

Og vi har et helt FANTASTISK sex- og samliv.

Han har aldri sagt det til meg, men jeg vet han hadde komplekser om det.

Dette oppdaget jeg allerede de første gangene vi ble intime. Han var ikke så interessert i å ha samleie. Av en eller annen grunn så følte jeg hvorfor (en intuisjon de fleste jenter har....). Vel-vel. Jeg sa aldri noe, jeg pushet aldri for samleie - og lot ham ta kontrollen til han var klar.

Det jeg prøver å si, er at når du treffer den rette jenten, så tror jeg ikke så mange ord trenger å bli sagt. Jenta vil "forstå" hvorfor du holder litt tilbake, og i det lange løp så tror jeg de fleste jenter faktisk liker en mann som tar det sakte - uansett hvor mye de vil ha sex der og da.

Et tips er at du kjører på med alt det andre du har - fingre og munn. Det gjør ikke noe om du bruker lang tid på å bli kjent med en jente...

Gjest Det er bruken som teller.

Penisen til mannen min er litt nedoverbøyd, og etter å ha vært sammen med ham en stund skjønte jeg at han hadde komplekser for dette. Han snakket om å rette den opp osv. Ikke tale om! Det er denne mannen med denne penisen jeg har blitt glad i. Men jeg må innrømme jeg noen ganger har tenkt det kunne vært greit med en som var litt mindre, som ikke så lett ville gjort meg sår....

Mitt inntrykk er at den største fordelen med stor penis er å ha noe å vise fram i garderoben etter trening.

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Jeg har aldri hørt om øvelser som kan gjøre penis større. Men hva er galt med størrelsen på den du har? Mange undersøksler konkluderer med at en gjennomsnitts-penis er på mellom 13-14 centimeter.

Gjennomsnittstørrelsen varier i de ulike undersøkelsene jeg har sett. En undersøkelse oppga at de hadde funnet et gjennomsnitt på 13 centimeter. Andre undersøkelser oppgir et gjennomsnitt på 15 centimeter. Det vanlige er å regne alle størrelser på penis i erigert tilstand på mellom 11 og 18 centimeter som innenfor normalområdet.

Penisstørrelse er for øvrig et spørsmål som opptar utrolig mange menn, men adskillg færre kvinner. For mange kvinner er penisstrørrelse av liten eller ingen betydning. Mens andre kvinner sier at størrelsen betyr mye for dem. Noen foretrekker faktisk små peniser, med liten omkrets.

Mange tror at skjeden er et statisk rør, men slik er det ikke. En skjede er i gjennomsnitt mellom 8 og 11 cm, i uerigert tilstand og omsluttet av muskler. Det gjør at hvor godt trimmet kvinners PC-musker, er minst like viktiger for at begge skal ha det godt under samleiet som størrelsen på mannens penis.

Jeg skjønner at du venter på den rette før du velger å ha sex, men kanskje du ikke en gang tør lete etter henne fordi du har så store komplekser på grunn av pensistørrelsen, (som altså er helt normalt stor). Siden du egentlig ikke har noen grunn til dårlig selvtillitt av den grunn foreslår jeg at du går ut og leter.

Gjest Lurer på hva du egentlig mener

Penisen til mannen min er litt nedoverbøyd, og etter å ha vært sammen med ham en stund skjønte jeg at han hadde komplekser for dette. Han snakket om å rette den opp osv. Ikke tale om! Det er denne mannen med denne penisen jeg har blitt glad i. Men jeg må innrømme jeg noen ganger har tenkt det kunne vært greit med en som var litt mindre, som ikke så lett ville gjort meg sår....

Mitt inntrykk er at den største fordelen med stor penis er å ha noe å vise fram i garderoben etter trening.

Snakker du av egen erfaring eller er det dette din mann driver på med?

Gjest observatøren

Snakker du av egen erfaring eller er det dette din mann driver på med?

Det jeg mener er at menn har mange bekymringer om hvorvidt deres penis er "bra nok", men når den først er i bruk skal det mye til for at utseende eller størrelse har noen betydning for oss kvinner. Vi bryr oss mer med hvordan han bruker den redskapen han har.

Jeg opplever at det for mange menn er viktig å ha større penis enn "alle andre". Flere kjærester har bekreftet at de smugkikker på andre menns peniser i garderoben for å vurdere størrelsen på de ulike. (Så også min mann, ja) En gang fikk jeg sogar spørsmål fra en eks-kjæreste om min nye flamme hadde større penis enn han. Det blir egentlig litt latterlig, synes jeg.

Gjest erfaren nok

Kjipt å lese hvordan du har det. At penis skal ha så mye å si for selvfølelse.

Vil bare minne deg på at hvis gjennomsnittet er rundt 15cm vil det si at veldig mange er i din situasjon. Og det er ikke sånt at de med penis mindre enn 15cm ikke har et godt sexliv!

Jeg har møtt både store og små peniser, men det er nå engang helheten som teller. Ikke lengden eller omkretsen.

Det er, som du er inne på, selvtilliten som du må gjøre noe med. Pikken din er nok heeelt fin skjønner du:-)

Hvorfor er det sånn at det alltid blir snakk om LENGDEN når det blir snakk om penis-størrelse? For oss kvinner betyr TYKKELSEN (omkretsen) absolutt mest. Forøvrig er 11 cm en grei tykkelse, blir omkretsen for stor, blir det fort ømt...

tigertrollet

Hvorfor er det sånn at det alltid blir snakk om LENGDEN når det blir snakk om penis-størrelse? For oss kvinner betyr TYKKELSEN (omkretsen) absolutt mest. Forøvrig er 11 cm en grei tykkelse, blir omkretsen for stor, blir det fort ømt...

Forsåvidt enig med deg. Men henger det ikke ofte sammen: at korte peniser også er tynne? (hmm, nei forresten, lang betyr jo ikke automatisk tykk.)

Uansett, kunnskapen ligger ikke i pikken -stor eller liten:)

• 2 uker senere...

Annonse

Min penis er også 13 cm i "stiv" tilstand. Jeg synes også at dette er altfor kort men jeg har allikevel ikke hatt noen store problemer med å ha sex for det.

Mitt største problem er imidlertid at det ofte ikke går mer enn 30 sekunder for utblåsningen kommer, det er et stort problem!! Dersom du er utholdene kan du gi partneren mye mer en en som har en på 18-20 cm og ikke er utholdende!

Tror nå jeg, kommentarer ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...