Gå til innhold

Er du opptatt av undertøyet ditt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

petter smart

Fargen på truse og BH bør matche, ellers er det turn off. Gamle slitte truser er heller ikke noe kjekt.

Selv om det verste nok må være bremsespor o.l. i trusa.

Som en vis(?) mann en gang sa, når du tar på deg undertøyet tenk på at du kan komme ut for en ulykke og havne på sykehus der de vil se undertøyet ditt, velg så ut fra dette.

Gjest truse

For meg er hygienen det viktigste. Derfor går det mest i bomull som kan kokes.

De syntetiske trusene jeg har kjøpt, har jeg også kokt, derfor er ikke alle så fine i fargene lenger.

Skulle gjerne brydd meg mer, for det er mye fint å se på i butikken. Men jeg tenker mer på velbehag enn at det skal se lekkert ut ja.

Tar gjerne det fineste (og matchende) undertøy de gangene jeg er i svømmehallen eller på stranda...

Fargen på truse og BH bør matche, ellers er det turn off. Gamle slitte truser er heller ikke noe kjekt.

Som en vis(?) mann en gang sa, når du tar på deg undertøyet tenk på at du kan komme ut for en ulykke og havne på sykehus der de vil se undertøyet ditt, velg så ut fra dette.

"Som en vis(?) mann en gang sa, når du tar på deg undertøyet tenk på at du kan komme ut for en ulykke og havne på sykehus der de vil se undertøyet ditt, velg så ut fra dette."

Petter - det er bestemødre-genrasjonen som sier/har sagt dette.

Annonse

når jeg skal ut på by`n er jeg veldig nöye med undertöyet.

ikke for at jeg skal havne i senga med noen, men det har med selvfölelsen å gjöre.

jeg pröver jo å se best mulig ut. og har jeg på meg fine klär uten på, så hjelper ikke det så mye hvis jeg har på meg gammel slitt truse og BH.

pynter meg fra topp til tå, innerst til ytterst. DA föler jeg meg vel :)

petter smart

"Som en vis(?) mann en gang sa, når du tar på deg undertøyet tenk på at du kan komme ut for en ulykke og havne på sykehus der de vil se undertøyet ditt, velg så ut fra dette."

Petter - det er bestemødre-genrasjonen som sier/har sagt dette.

Ok da, så var det en vis bestemor som sa det. En skal ikke kimse av rådene bestemødre kommer med. Husk at du kanskje blir en en dag....

Er det bedre å tenke at en kanskje treffer en mann/dame en vil ha sex med og må ta hensyn på hva de vil tenke når de ser undertøyet?

Hadde du løpt skrikende ut døra dersom hans truse var mer brun enn hvit (den var opprinnelig hvit)?

Annonse

Ok da, så var det en vis bestemor som sa det. En skal ikke kimse av rådene bestemødre kommer med. Husk at du kanskje blir en en dag....

Er det bedre å tenke at en kanskje treffer en mann/dame en vil ha sex med og må ta hensyn på hva de vil tenke når de ser undertøyet?

Hadde du løpt skrikende ut døra dersom hans truse var mer brun enn hvit (den var opprinnelig hvit)?

"Er det bedre å tenke at en kanskje treffer en mann/dame en vil ha sex med og må ta hensyn på hva de vil tenke når de ser undertøyet?"

Jeg synes alle bør ha pent og rent undertøy for sin egen velværes skyld.

"Hadde du løpt skrikende ut døra dersom hans truse var mer brun enn hvit (den var opprinnelig hvit)?"

Jeg er ikke typen til å løpe skrikende bort (ok, i veldig ekstreme situasjoner) men jeg ville nok trukket meg tilbake og forklart årsaken til min vegring.

Ulv I Faarikaal

Jeg har løsningen:

Få tak i truser som er mørk gul foran og mørk brun bak.

Gjest ikke signatur

Hvem har vel bremsespor i trusa? Hva kommer det egentlig av? Man tørker seg jo på do!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...