Gå til innhold

Anbefalte innlegg

petter smart

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2063&item=275131

Var det ikke det vi visste. Kvinner lyver mer om sex enn menn. Så statistikken over antall sexpartnere er nok mer som menn sier.

Den såkalte tre-regelen gjelder neppe for menn. For som kjent skryter ikke vi på oss sex.

Men lyver dere kvinner også mest om andre ting innen sex enn bare antall partnere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111416-kvinner-lyver-mest-om-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Selvfølgelig. Typiske løgner er:

-Selvfølgelig gjør det ikke noe at du ike får den opp.

- Du er den beste elskeren jeg har hatt.

- Den er akkurat passe stor.

- Så stor den er.

- Det gjør ingenting at du kommer etter 5 sek.

Kvinner lever for å lure menn!

Pussig at du nevner det med størrelse og å ikke få den opp for mange jenter har faktisk sagt dette til meg, og de har ment det. Helt sant altså :-)

Men hvem er det dere lurer, oss eller dere selv?

En mann som tror det er helt ok med dere å komme etter 5 sek med inn-ut (evt bare inn) vil jo fortsette med dette.

Forøvrig lyer nok menn om mye av det samme. Alle jentene jeg har vært med var de beste i senga, de våteste, med fineste pupper, passe trang, fin rumpe osv.

En bør jo ta litt hensyn til den andres følelser også. Det er ikke særlig lurt å si at dama (evt mannen for dere) er dritstygg, slapp som en flyhangar, tørrere enn Sahara, med stygge hengepupper og ei cellulittbefengt rumpe og at det er nummeret før du går å runker til Ellos katalogen.

Annonse

Pussig at du nevner det med størrelse og å ikke få den opp for mange jenter har faktisk sagt dette til meg, og de har ment det. Helt sant altså :-)

En mann som tror det er helt ok med dere å komme etter 5 sek med inn-ut (evt bare inn) vil jo fortsette med dette.

Forøvrig lyer nok menn om mye av det samme. Alle jentene jeg har vært med var de beste i senga, de våteste, med fineste pupper, passe trang, fin rumpe osv.

En bør jo ta litt hensyn til den andres følelser også. Det er ikke særlig lurt å si at dama (evt mannen for dere) er dritstygg, slapp som en flyhangar, tørrere enn Sahara, med stygge hengepupper og ei cellulittbefengt rumpe og at det er nummeret før du går å runker til Ellos katalogen.

*vifte kokett med lillefingeren*

"Pussig at du nevner det med størrelse og å ikke få den opp for mange jenter har faktisk sagt dette til meg, og de har ment det. Helt sant altså :-)"

De gangene man sier dette og mener det er når man ikke ønsker å knuse mannens selvbilde ved å si sannheten - nemlig at det er like greit at han ikke får den opp...

Dessuten var det sikkert en løgn selv om du trodde det var sannhet, for alle kvinner lyver hele tiden ;-)

petter smart

"Pussig at du nevner det med størrelse og å ikke få den opp for mange jenter har faktisk sagt dette til meg, og de har ment det. Helt sant altså :-)"

De gangene man sier dette og mener det er når man ikke ønsker å knuse mannens selvbilde ved å si sannheten - nemlig at det er like greit at han ikke får den opp...

Dessuten var det sikkert en løgn selv om du trodde det var sannhet, for alle kvinner lyver hele tiden ;-)

Å nei da, det var faktisk sant i mitt tilfelle, selv om nok kvinner lyver om det aller meste annet.

Det virker kanskje pussig men kvinner lyver til alle andre menn enn meg, til meg sier de sannheten.

Gjest qverulant

Undersøkelsen sier bare noe om hva de utvalgte kvinnene, mellom 18 og 25 år, som var i Ohio, USA på det tidspunktet undersøkelsen ble gjort, gjør/sier/mener.

Er den da representativ for

a) norske kvinner generelt

B) norske kvinner i samme alder

c)norske kvinner som ikke er mellom 18 og 25

d) kvinner som ikke var i Ohio da undersøkelsen ble gjort

osv

osv

osv -

Og kan noen fortelle meg hvor stor forskjellen mellom menn og kvinner er - 0,6 seksualpartnere - regner man da med roting og dype tungekyss etc. etc. kan det fort bli bortimot 0,6 mann utav det og så stiller vi likt likevel - eller?

Gjest qverulant

Hadde du da på deg løgndetektor da du sa det, eller trodde du at du hadde det og kom dine svar da av gruppepresset eller...bare for å fortsette konklusjonene som undersøkelsen kommer med.

Annonse

"Men lyver dere kvinner også mest om andre ting innen sex enn bare antall partnere?"

Det kommer an på settingen.

Vi sier selvsagt det som i enhver situasjon setter oss i best mulig lys.

hmm, men når vi menn gjør det, ja da blir det månelyst? høh, dobbeltmoral :-)

Jeg var ikke helt ærlig når jeg sa at din var stor... *s*

Men det passet å si det når jeg så hvor ukomfortabel og usikker du var.

petter smart

Det må ha skjedd noe alvorlig med deg på ett eller annet tidspunkt, siden du benytter enhver anledning til å si noe ufordelaktig om kvinner.

I ditt tilfelle hadde det vært bedre for alle parter om du hadde vært homofil.

Det er noe sykelig over deg.

Kanskje jeg bør ta en prat med min fastlege. Mulig han kan hjelpe meg.

Det eneste sykelige over meg er min stadige provosering for å få litt liv og debatt her inne.

Forøvrig sier jeg en del ufordelaktig om menn også, men da som regel om spesifikke menn, ikke generelt.

Hadde jeg vært homofil hadde jeg vel benyttet enhver anledning til å rakke ned på menn, er det noe bedre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...