Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ferrit

Hei!

Jeg har noe jeg har lurt på en stund. Har hørt om (og så må jeg innrømme at jeg har sett det på film) at kvinner kan også ejakulere? (har prøvd å lese litt om det og de bruker squirt mye om det på engelsk)

Kan alle damer gjøre dette?

Jeg har kjæreste og hun sier ganske ofte at det kjennes ut som hun skal til å tisse seg ut når vi har hatt sex en stund. Hun må på do nesten hver gang. Er dette utløsningen men bare hun som holder det igjen fordi hun tror hun tisser?

Håper på svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111422-utl%C3%B8sning-for-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest zillah

Hei...

Det kan jo være...men personlig oppfatter jeg det som umulig å holde det igjen. Det kommer jo sammen med orgasmen...så da må hun praktisk talt holde igjen orgasmen også. Det er heller ikke alle jenter som opplever å få den slags utløsning. Men det er veldig vanlig at jenter må på do etter å ha hatt sex.

Gjest ikke signatur

Hei...

Det kan jo være...men personlig oppfatter jeg det som umulig å holde det igjen. Det kommer jo sammen med orgasmen...så da må hun praktisk talt holde igjen orgasmen også. Det er heller ikke alle jenter som opplever å få den slags utløsning. Men det er veldig vanlig at jenter må på do etter å ha hatt sex.

Ikke alle jenter kan sprute! Jeg tror faktisk at jeg hadde blitt flau! Selv om jeg er gift.. det høres så merkelig ut, men er jo naturlig. Jeg må alltid på do etter sex, kanskje fordi det under samleie kommer press på blæren? Vet ikke sikkert.. Men det er en fordel å tisse etter samleie, pga UVI.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...