Gå til innhold

Har du det bra i forholdet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JA vi har det bra!

Vi har vært gift i 6 år (nå på lørdag faktisk) og har ett barn på 4 1/2. Vi gir hverandre kjærtegn hver dag (klem, kyss e.l.) og sier ofte at vi elsker/er glad i hverandre.

Når vi krangler er det oftest veldig "dramatisk". Begge er hissige og fy-ordene hagler. Som regel er vi venner etter kort tid! Vi krangler gudsjelov sjelden, noe som ikke var tilfelle for inntil et år siden. men etter en kort separasjon har vi definitivt funnet tilbake til hverandre!

Ja, jeg synes jeg/vi har det veldig bra i forholdet! Det er klart vi krangler en gang i blant, men blir alltid fort venner igjen. Det er vel i situasjoner hvor begge er sliten, at det er lett å glefse til hverandre, viktig å huske på å skvære opp.

Nei, vi sier ikke "elsker deg" hver dag, men ofte! Det jeg liker best, er når han legger seg senere enn meg, og tror jeg sover, da bøyer han seg ned og kysser meg forsiktig og sier: elsker deg..DA blir jeg varm om hjertet..

Vi har vært sammen i 17 år, og gift i 14.

mvh

Jeg har aldri hatt det så godt noen gang som nå!!

Har vært gift i 4 år , og vi har 4 barn til sammen ( et i lag).

Hvis vi krangler/diskuterer er det som oftes om opdragelsen av ungene.

Men vi har aldri lagt oss om kvelden som uvenner ;o)

Han ringer hjem flere ganger til dagen ; helst bare for å si hei og hå , høre hvordan det går her hjemme og si at han elsker meg...

Så ja; vi sier at vi elsker hverandre hver dag og opptil flere ganger daglig.

Og det første han gjør når han kommer hjem fra jobb er å gi meg et kyss..

Så litt klissete ut dette innlegget mitt (")

Jeg har aldri hatt det så godt noen gang som nå!!

Har vært gift i 4 år , og vi har 4 barn til sammen ( et i lag).

Hvis vi krangler/diskuterer er det som oftes om opdragelsen av ungene.

Men vi har aldri lagt oss om kvelden som uvenner ;o)

Han ringer hjem flere ganger til dagen ; helst bare for å si hei og hå , høre hvordan det går her hjemme og si at han elsker meg...

Så ja; vi sier at vi elsker hverandre hver dag og opptil flere ganger daglig.

Og det første han gjør når han kommer hjem fra jobb er å gi meg et kyss..

Så litt klissete ut dette innlegget mitt (")

Går det bra med datteren din?

Går det bra med datteren din?

Etter forholdene ja !

Det er kun lammelsen igjen ; også følger de henne opp fremover med tester og blodprøver...

Mail adressen min funker ikke for øyeblikket . Vi holder på å koble opp nye Pc` er i huset ;o)

Men jeg skal skrive til deg når alt er ordnet ;o)

Annonse

Etter forholdene ja !

Det er kun lammelsen igjen ; også følger de henne opp fremover med tester og blodprøver...

Mail adressen min funker ikke for øyeblikket . Vi holder på å koble opp nye Pc` er i huset ;o)

Men jeg skal skrive til deg når alt er ordnet ;o)

Det hadde vært koselig.

Gjest Koselig:)

Ja, jeg synes jeg/vi har det veldig bra i forholdet! Det er klart vi krangler en gang i blant, men blir alltid fort venner igjen. Det er vel i situasjoner hvor begge er sliten, at det er lett å glefse til hverandre, viktig å huske på å skvære opp.

Nei, vi sier ikke "elsker deg" hver dag, men ofte! Det jeg liker best, er når han legger seg senere enn meg, og tror jeg sover, da bøyer han seg ned og kysser meg forsiktig og sier: elsker deg..DA blir jeg varm om hjertet..

Vi har vært sammen i 17 år, og gift i 14.

mvh

Ååå! Det du skrev om at han kysser deg når han tror du sover... så romantisk og fint!

Vi har vært sammen i over 10 år, og gift i mange av dem.

Vi har det veldig,v eldig bra, og jeg syne sdet blir bedre og bedre.

Serlig de første årene var veldig tøffe pga mye sykdom. Det har ikke blitt mindre sykdom og slike stressmomenter, så det er tunge tak enda. Men det er lettere å være to enn en, og jeg blir bare mer og mer glad i han.

Vikrangler litt i hytt og pine. MEst fordi en av oss er i dårlig humør og trenger noen å krangle med. Når det har vært alvorlige krangler er det vel helst pga av prioriteringer jobb-familie, eller småting.

Men det er rart, etter å ha tatt opp noe, så blir det stort sett bedre.

JA vi har det bra!

Vi har vært gift i 6 år (nå på lørdag faktisk) og har ett barn på 4 1/2. Vi gir hverandre kjærtegn hver dag (klem, kyss e.l.) og sier ofte at vi elsker/er glad i hverandre.

Når vi krangler er det oftest veldig "dramatisk". Begge er hissige og fy-ordene hagler. Som regel er vi venner etter kort tid! Vi krangler gudsjelov sjelden, noe som ikke var tilfelle for inntil et år siden. men etter en kort separasjon har vi definitivt funnet tilbake til hverandre!

Vi har det kjempe bra,vi sier jeg elsker deg flere ganger om dagen. Når vi krangler om ting er det egentlig bare små bagateller fordi vi er litt sjalue begge to,men dette er i ferd med å ordne seg.

Gjest Har det IKKE bra

Dette hørtes jo ut som rene glansbildene! Tror dere må ha skremt vekk 'vanlige' folk fra å svare jeg!

Vi hadde det idyllisk og bre en gang vi også. Men nå er vi middelaldrende med tenåringsbarn. Og forholdet er ganske sliten får en vel si.

Mye uenighet om oppdragelsen av barna, pga at vi er forskjellige og vi har vokst opp i veldig forskjellige familier (kanskje), har drevet oss fra hverandre.

Men når en snakker med venner og bekjente, så sliter de fleste, så jeg ble litt overrasket over disse glansbildehistoriene. kanskje det er de som har det bra som svarer en slik tråd? Det er jo ikke hyggelig å fortelle at livet i heimen er alt annet enn glory!

For oss vet jeg ikke hvordan det ender. Om vi får det bra nok til å holde ut med hverandre videre også.

Ikke vet jeg hva som er best. Det er vanskelige valg å ta, siden det involverer så mange og får store konsekvenser som en ikke kan forutse. Like lite som en kunne forutse de problemene en kom til å få den gangen en var ung og forelsket.

Dette bare for å balansere tråden litt. Alle dere der ute som har det ganske vondt i heimen av og til, som sliter med forholdet, dere er IKKE alene!

Gjest cilimor

Vi har det kjempe bra,vi sier jeg elsker deg flere ganger om dagen. Når vi krangler om ting er det egentlig bare små bagateller fordi vi er litt sjalue begge to,men dette er i ferd med å ordne seg.

Vi har vært sammen i over 16 år og jeg vil vel si vi har det bra, har hatt endel problemer i storfamilien det siste året og det er jo ting som kan slite litt inne i vår lille kjerne.

Men vi tar på hverandre hver dag, holder gjerne hverandre i hånda når vi går en tur osv...

Vi ble sammen da vi var 18 og 23 år og jeg kan vel med hånden på hjertet si at vi har heller vokst mot hverandre enn fra hverandre.

Men for all del vi kan krangle så fillene fyker, men ett godt parforhold skal ikke bare være enighet, sier noen at de aldri krangler da er det virkelig no galt.

Gjest til deg

Dette hørtes jo ut som rene glansbildene! Tror dere må ha skremt vekk 'vanlige' folk fra å svare jeg!

Vi hadde det idyllisk og bre en gang vi også. Men nå er vi middelaldrende med tenåringsbarn. Og forholdet er ganske sliten får en vel si.

Mye uenighet om oppdragelsen av barna, pga at vi er forskjellige og vi har vokst opp i veldig forskjellige familier (kanskje), har drevet oss fra hverandre.

Men når en snakker med venner og bekjente, så sliter de fleste, så jeg ble litt overrasket over disse glansbildehistoriene. kanskje det er de som har det bra som svarer en slik tråd? Det er jo ikke hyggelig å fortelle at livet i heimen er alt annet enn glory!

For oss vet jeg ikke hvordan det ender. Om vi får det bra nok til å holde ut med hverandre videre også.

Ikke vet jeg hva som er best. Det er vanskelige valg å ta, siden det involverer så mange og får store konsekvenser som en ikke kan forutse. Like lite som en kunne forutse de problemene en kom til å få den gangen en var ung og forelsket.

Dette bare for å balansere tråden litt. Alle dere der ute som har det ganske vondt i heimen av og til, som sliter med forholdet, dere er IKKE alene!

Tror nok mange har problemer, men da må det vel være godt å lufte tankene litt? Jeg synes dere skal bruke tid på hverandre, nå som barna vokser til. Gjør noe sammen, men også noe hver for seg. Søk heller rådgivning før dere evt. skiller lag. Da kan en utenfor se kanskje lettere hva som kan gjøre forholdet bedre.

Annonse

Kommer ann på hva som er små ting og hva som blir regnet for store ting...Vi kranglet i går over sikring av barna i bil...og i dag om at han må be mora si gjøre som vi sier og ikke la barna på 3 og 6 år se Harry Potter på video...for meg er det store ting men for han er det visst bagateller....Det er vel derfor gutter og jenter krangler..fordet vi er uenige om hva som egentlig betyr noe i et forhold...

...for gutter er det sex og om bilen er rein som betyr noe...

..for jenter er det at alle får i seg nok mat, rene klær, kjærlighet og et skikkelig hus med fornøyde unger som betyr noe...

,,,ikke rart folk skilles...(",)..

Gjest Kajsa!

Vi er begge sterke personligheter så noen ganger kan vi diskutere heftig. Men vi har kjent hverandre i mange år, vært kompiser i de siste 2 årene, og ble sammen i april.

Det å bli sammen var egentlig en forlengelse av vårt vennskap og gjorde alt komplett. Han er mannen i mitt liv - ingen tvil om det.

Det vi diskuterer er som regel småting, men vi ordner alltid opp med en gang. Sånn var det også når vi bare var venner. Han er veldig fair og gir meg en stor trygghet fordi han er så ærlig i likhet med meg selv. Vi er veldig flinke til å vise og fortelle hvor glade vi er i hverandre, og våre venner misunner/er sjalu på vårt gode og stabile forhold.

Gjest Kajsa!

Vi er begge sterke personligheter så noen ganger kan vi diskutere heftig. Men vi har kjent hverandre i mange år, vært kompiser i de siste 2 årene, og ble sammen i april.

Det å bli sammen var egentlig en forlengelse av vårt vennskap og gjorde alt komplett. Han er mannen i mitt liv - ingen tvil om det.

Det vi diskuterer er som regel småting, men vi ordner alltid opp med en gang. Sånn var det også når vi bare var venner. Han er veldig fair og gir meg en stor trygghet fordi han er så ærlig i likhet med meg selv. Vi er veldig flinke til å vise og fortelle hvor glade vi er i hverandre, og våre venner misunner/er sjalu på vårt gode og stabile forhold.

Må fortelle en gang vi kranglet ganske heftig. Vi kan bli ganske dramatisk av og til.

Verandadøra var oppe og jeg kastet skoen hans ut (bor i 3. et.). Så den andre. Han tok tørkestativet mitt (som var tomt heldigvis) og holdt det over balkongen i noen sekunder. Jeg ropte: du tør ikke! Det trigget han, så han slengte det ut. Det er gressplen under og ingen var der. DA kastet jeg han ut av leiligheten min.

Han ringte etter 2 minutter... Vi tuslet ut og hentet skoene og den falleferdige tørkestativet. Så begynte vi å le og var perlevenner igjen...

Gjest Rex Rodney

Vi har en avtale om at hver gang det er ting som plager en av oss så skal vi ta det opp med en gang slik at vi slipper å gå rundt å irritere oss.

"Jeg elsker deg" bør brukes med omhu og bare når du virkelig føler for å si det...ellers mister ordene mening synes jeg da...|

Må fortelle en gang vi kranglet ganske heftig. Vi kan bli ganske dramatisk av og til.

Verandadøra var oppe og jeg kastet skoen hans ut (bor i 3. et.). Så den andre. Han tok tørkestativet mitt (som var tomt heldigvis) og holdt det over balkongen i noen sekunder. Jeg ropte: du tør ikke! Det trigget han, så han slengte det ut. Det er gressplen under og ingen var der. DA kastet jeg han ut av leiligheten min.

Han ringte etter 2 minutter... Vi tuslet ut og hentet skoene og den falleferdige tørkestativet. Så begynte vi å le og var perlevenner igjen...

Her kommer jeg i farten på to små, deilige hevner som ikke gjorde noen fortred i grunnen:

Jeg gjemte vekk pc-musa. Jeg klippet i stykker et pent slips.

Hilsen en litt forsiktig ond

Good Golly!

Her kommer jeg i farten på to små, deilige hevner som ikke gjorde noen fortred i grunnen:

Jeg gjemte vekk pc-musa. Jeg klippet i stykker et pent slips.

Hilsen en litt forsiktig ond

Hehehehe

Jeg spytta ei real klyse i crabstick'en som bare ex-kjæresten min spiste. Han viste ingenting så klart, og jeg satt å så på han når han smørte crabstick utover brødskiva dagen etter. Mmmmmm.

*Skjemmes litt nå, men det var en deilig hevn...*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...