Gå til innhold

Vil være stait tenner,menpå skinn og tatoo

Anbefalte innlegg

egentlig streit

Hei Jeg er Typisk skjorte gutt.

Alle mine venner er helt strigte. Kanskje litt kjedelige.

Jeg har en sønn og en kone jeg er utrolig glade i.

Problemet mitt er at jeg tenner på alt "sprøtt" som piercing tatoveringer skinn lakk og latex.

En gang gikk jeg til innkjøp av en skinnbukse og jakke. Jeg var helt høy når jeg prøvde det. Damen i butikken ,på 50,syntes jeg var skikkelig tøff. Jeg var skikkelig fornøyd med meg selv da jeg gikk ut av butikken. HDer og da bestemte jeg meg for å skifte litt immage. Kanskje ta en tatovering eller to. Så kommer jeg hjem (kåt og gal) blir møtt av min kone som så ut som et spørsmålstegn. Jeg følte meg bare teit. Siden har skinn klærne ligget innerst i skapet. Selv om jeg har lyst tør jeg ikke ta de fram. Prøver å overse dette rare bejære å sette pris på min kone og mitt barn.

Ofte tenker jeg på hvor sexy min kone hadde vært med en tatovering eller en trang skinn-bukse

Hun har gitt meg klar melling at det er helt uaktuelt!!!

Er det mulig å få hjelp til å endre tenningsmønster. Hva skal jeg gjøre?

Fortsetter under...

Det er overhodet ingenting sprøtt med å tenne på lær eller tatoveringar. Det finst heller ingen grunnar til at du ikkje kan leva ut nokre av draumane dine på dette området. Sjølv om du tar på deg skinnbukse er du like streit, og det er kona di som er lite tolerant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...