Gå til innhold

G punktet....jeg kan ikke finne det

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp......

Jeg har en kjæreste jeg har vært sammen med i 4 år. Jeg har mange ganger forsøkt å finne G punktet...men uten å lykkes. Jeg ønsker svært gjerne å finne det.

Etter hva jeg forstår skal G punktet være ca. to cm inn i skjeden på oversiden (oversiden = delen av vagina som vender opp mot magen). Stemmer dette?

Er det noen stillinger hvor det er lette å finne G punktet?

Hvordan kjennes G punktet når man tar på det?

Jeg håper virkelig det er noen som kan komme med en skikkelig "bruksanvisning"(i mangel på et bedre ord) hvordan jeg finner det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111447-g-punktetjeg-kan-ikke-finne-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jolly Roger - Detektiv

Hm, min vanligste framgangsmåte er at jeg gir henne "fingeren", på samme måte som man gjør til taxisjåfører nattestid når de ikke vil stoppe. (Med håndflaten vendt framover.) Så får jeg en venn til å slå meg på albuen med en liten refleks-hammer, slik at fingeren krummer seg av seg selv. Det pleier funke.

Har du fortsatt problemer, kan du sende meg en email, så skal jeg hjelpe deg å lete!

[email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...