Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

17

• SierDuDet

14

• Ulv I Faarikaal

11

• Dorthe

10

Gjest maika K

Tenk på all moroa de har gått glipp av :o)

...ja, og alle kjønnssykdommer vi er spart for! ;-)

Jeg har hatt langt under 10 sexpartnere, og er superfornøyd med nettopp det. Hva er poenget med å gi noe så fint til "hvemsomhelst"?? Man blir ikke mye "spesiell" når man holder på slik.

Mener jeg,da.

Jeg har hatt langt under 10 sexpartnere, og er superfornøyd med nettopp det. Hva er poenget med å gi noe så fint til "hvemsomhelst"?? Man blir ikke mye "spesiell" når man holder på slik.

Mener jeg,da.

Jeg har aldri hatt en kjønnssykdom men så har jeg brukt kondomer hele tiden. Til og med når jeg har vært i forhold :o)

Annonse

Annonse

Mener jeg,da.

Man har ikke sex med mange for å kunne si at man har hatt sex med mange, men fordi det passer seg og man har lyst der og da.

Jeg er 28 og mann, og i min krets kjenner jeg ingen som har hatt sex med så mange som 10 personer...men så har jeg ordtlige folk i vennekretsen også. Undersøkelsen sier at flesteparten har hatt sex med få personer, mens det er et mindretall som er "horete".

Jeg kjenner heller ikke mange som har hatt sex med under 10 stk... :-)

Jeg er 22 år og hatt 11 sexpartnere. Jeg er ikke en hore, og hvis noen kaller meg det blir jeg sint! Når jeg er singel ser jeg absolutt ingen grunner til hvorfor jeg må leve i sølibat. God og sikker sex er tingen! :)

Selvfølgelig er du ikke horete. Jeg forstår at folk som har gått inn i et langvarig forhold har hatt få sexpartnere men folk som lever som single skal selvfølgelig gjøre som de vil uten at noen kaller dem det ene eller det andre.

Ulv I Faarikaal

Det er jeg som pleier å tre dem på :o)

Ajaj...

Ingen gummi, ingen kake.

Jeg er allergisk mot oljen på dem, men _det_ nytter ikke å si.

Sett fra en annen side, memlig min, så vil _jeg_ ikke uten gummi, det er ikke no' godt med, jeg tåler ikke oljen, dama tror ikke noe på at jeg ikke tåler oljen, så da lar jeg være. Er ikke det greit ?

Ajaj...

Ingen gummi, ingen kake.

Jeg er allergisk mot oljen på dem, men _det_ nytter ikke å si.

Sett fra en annen side, memlig min, så vil _jeg_ ikke uten gummi, det er ikke no' godt med, jeg tåler ikke oljen, dama tror ikke noe på at jeg ikke tåler oljen, så da lar jeg være. Er ikke det greit ?

Vaske kondomet i zalovann først..? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...