Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og så har man de koselige sykdommene som man _aldri_ blir kvitt igjen.

Fremdeles like sikker på hva du gjør...? ;-)

Som sagt kan man aldri gardere seg. Det kan heller ikke gifte mennesker da man aldri vet om sin kjære kanskje har hatt seg med andre og drar sykdommene inn i hjemmet.

Sex er ikke 100 % sikkert, men sånn kan man ikke tenke.

Det er heller ikke 100 % sikkert at jeg ikke får et fly i hue når jeg går meg en tur etterpå.

That's life! :)

Jeg orker ikke å fly rundt å uroe meg for alt som _kan_ skje. Isåfall hadde jeg nok vært aktiv på psykiatriforumet :)

Fortsetter under...

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• rufsetufsa

17

• SierDuDet

14

• Ulv I Faarikaal

11

• Dorthe

10

Som sagt kan man aldri gardere seg. Det kan heller ikke gifte mennesker da man aldri vet om sin kjære kanskje har hatt seg med andre og drar sykdommene inn i hjemmet.

Sex er ikke 100 % sikkert, men sånn kan man ikke tenke.

Det er heller ikke 100 % sikkert at jeg ikke får et fly i hue når jeg går meg en tur etterpå.

That's life! :)

Jeg orker ikke å fly rundt å uroe meg for alt som _kan_ skje. Isåfall hadde jeg nok vært aktiv på psykiatriforumet :)

Nei, men det er jo en smal sak for to mennesker som vil ha et sexuelt forhold å ta en enkel legesjekk før de dropper kondom.

Jeg kan jo nevne det for deg igjen om noen år, så kan vi se hvor heldig du har vært... ;-p

Nei, men det er jo en smal sak for to mennesker som vil ha et sexuelt forhold å ta en enkel legesjekk før de dropper kondom.

Jeg kan jo nevne det for deg igjen om noen år, så kan vi se hvor heldig du har vært... ;-p

Pøh... akkurat nå har jeg jo nettopp fortalt deg at jeg med 100 % sikkerhet er clean, med mindre hun jeg nå har sex med har smittet meg med noe, noe jeg er så sikker som man kan bli på at ikke har skjedd.

Jeg har da blitt litt fornuftig iløpet av åra, og tar ikke unødige sjanser når det gjelder sex.

I følge VG i dag (finner ikke artikkelen på nett enda) så er en ny test gjennomført og den viser noe helt annet enn dette.

Gutter litt opp i 20 årene hadde visst hatt sex med i snitt litt over 11 personer om jeg ikke tar feil.

1 av 10 hadde hatt jentesex, 1 av 10 hadde hatt gruppesex, osv.

Jeg husker ikke nøyaktige tall, men det som sto å lese i papirutgaven i dag blir helt sikkert lagt ut på nett snart.

Synes dette høres mer normalt ut, for 3,4 i snitt kan umulig stemme.

Annonse

Gjest Jolly Roger

I følge VG i dag (finner ikke artikkelen på nett enda) så er en ny test gjennomført og den viser noe helt annet enn dette.

Gutter litt opp i 20 årene hadde visst hatt sex med i snitt litt over 11 personer om jeg ikke tar feil.

1 av 10 hadde hatt jentesex, 1 av 10 hadde hatt gruppesex, osv.

Jeg husker ikke nøyaktige tall, men det som sto å lese i papirutgaven i dag blir helt sikkert lagt ut på nett snart.

Synes dette høres mer normalt ut, for 3,4 i snitt kan umulig stemme.

Du husker feil:

"Seks-sju partnere: Ikke-samboende menn har vanligvis hatt sju partnere, mens det mest vanlige for ikke-samboende kvinner er å ha hatt seks ulike partnere. "

http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/07/05/372825.html

Du husker feil:

"Seks-sju partnere: Ikke-samboende menn har vanligvis hatt sju partnere, mens det mest vanlige for ikke-samboende kvinner er å ha hatt seks ulike partnere. "

http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/07/05/372825.html

Nei, jeg husker ikke feil.

Det var ikke den testen jeg tenker på. Den jeg så sto i dagens papirutgave av VG.

Men uansett: Gjør man 10 sånne tester vil alle 10 vike relativt langt fra hverandre, spesielt om man baserer testene på få forsøkspersoner noe man rimelig sikkert gjør.

Gjest Jolly Roger

Nei, jeg husker ikke feil.

Det var ikke den testen jeg tenker på. Den jeg så sto i dagens papirutgave av VG.

Men uansett: Gjør man 10 sånne tester vil alle 10 vike relativt langt fra hverandre, spesielt om man baserer testene på få forsøkspersoner noe man rimelig sikkert gjør.

Det er garantert samme testen. Oppslagene som publiseres i disse dager er basert på folkehelsas undersøkelse som gjøres hvert 5 år, og er den mest grundige undersøkelsen av denne typen som gjennomføres i norge.

Her er VG's oppslag:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=66658

Det er garantert samme testen. Oppslagene som publiseres i disse dager er basert på folkehelsas undersøkelse som gjøres hvert 5 år, og er den mest grundige undersøkelsen av denne typen som gjennomføres i norge.

Her er VG's oppslag:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=66658

Den mangler den grafen som sto i VG.

Jeg er sikker på at jeg husker tallet 11,6.

Hmmm, kanskje det var en graf for noe annet. Jeg må jo tross alt innrømme at jeg bare skummet over siden på 20 sekunder.

Ajaj...

Ingen gummi, ingen kake.

Jeg er allergisk mot oljen på dem, men _det_ nytter ikke å si.

Sett fra en annen side, memlig min, så vil _jeg_ ikke uten gummi, det er ikke no' godt med, jeg tåler ikke oljen, dama tror ikke noe på at jeg ikke tåler oljen, så da lar jeg være. Er ikke det greit ?

Det er vel greit.

Sånn er livet.

Har du ikke hørt om de nye som er allergifrie?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...