Gå til innhold

Min kjæreste onanerer ikke

Anbefalte innlegg

propell1365380471

Herregud at det går ann å synes noe slikt noe?Men så sagt har vi alle våre inviduelle meninger om hva som er vanlig eller ikke vanlig,normalt og ikke normalt og rart og ikke rart.

VORFOR skal det være så uvanlig og rart at hun ikke gjør det?

Det synes jeg var et j.... teit utsagn.Er selv 23år og har ALDRI onanert selv.Er jeg uvanlig og rar da eller?Det virker i allefall sånn på deg.

Det er vel da inviduelt fra person til person om dem gidder å sitte onanere eller ikke, og hva dem liker.Noen har behov for å onanere mens andre ikke har behov for det.

Hvis hun ikke onanerer så må hun da få lov å IKKE gjøre det.Det er i allefall positivt at hun har et godt forhold til sin egen kropp og seksualitet.

Hun har vel kanskje ikke så stort behov for å utforske seg selv og oppdage seg selv som du har.Alle har forskjellige behov innenfor sexualiteten

Nå må virkelig mange skjerpe seg her i denne gruppen! Det virker her som mange føler at jeg personlig angriper dem - Husk!, at når noen reagerer negativt å sterkt på et utsagn - er det ofte fordi problemet ligger i dem også - det kalles projisering og er den mest utbredte kommunikasjonen hos nordmenn!

LES over og tenkt før du svarer! Jeg begynner å bli lei av atr dere sier at jeg har sagt at det er uvanlig eller at det er feil osv.! Det stemmer ikke med det jeg har skrevet og jeg vil ha meg frabedt om å bli feiltolket av personer som føler seg truffet av noe jeg tar opp. Dette er et diskusjonssted - ikke for kverulanter. Vær vennlige å ta imot ballen jeg kaster ut å spill den tilbake med noe jeg kan tenke på og som er konstruktivt. Med en gang man sier NEI, så stopper diskusjoen der og ingenting konstruktivt kom ut av det! Føler at svarene på innlegget mitt begynner å bli et større problem å takle enn selve spørsmålet mitt til denne gruppen - rart hva ;-)

Takk for innlegget forresten!

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• propell1365380471

26

• shandy

2

• -Riksklysa

2

• bravura

1

Gjest Hva er så uvanlig med det

Nå må virkelig mange skjerpe seg her i denne gruppen! Det virker her som mange føler at jeg personlig angriper dem - Husk!, at når noen reagerer negativt å sterkt på et utsagn - er det ofte fordi problemet ligger i dem også - det kalles projisering og er den mest utbredte kommunikasjonen hos nordmenn!

LES over og tenkt før du svarer! Jeg begynner å bli lei av atr dere sier at jeg har sagt at det er uvanlig eller at det er feil osv.! Det stemmer ikke med det jeg har skrevet og jeg vil ha meg frabedt om å bli feiltolket av personer som føler seg truffet av noe jeg tar opp. Dette er et diskusjonssted - ikke for kverulanter. Vær vennlige å ta imot ballen jeg kaster ut å spill den tilbake med noe jeg kan tenke på og som er konstruktivt. Med en gang man sier NEI, så stopper diskusjoen der og ingenting konstruktivt kom ut av det! Føler at svarene på innlegget mitt begynner å bli et større problem å takle enn selve spørsmålet mitt til denne gruppen - rart hva ;-)

Takk for innlegget forresten!

Refererer fra ditt hovedinnlegg:

"Jeg syns bare det er rart at hun ikke gjør det og er dette uvanlig?"

Refererer fra ditt svar som du ga meg:

"LES over og tenkt før du svarer! Jeg begynner å bli lei av atr dere sier at jeg har sagt at det er uvanlig eller at det er feil osv.!"

Mitt svar til deg:

Du har jo nettopp sagt at du syntes at det var rart og lurer på om det er uvanlig så hvorfor skriver du da i svar til meg og benekter at du har sagt at du syntes at det var rart da.Det henger jo ikke på grep

Greit å si at du føler at du blir angripet,men HVORFOR akkurat legge et generelt svar til flere under mitt innlegg.Det er jo like mye angrep det.

Ut i fra det du spør om,så kan det faktisk tolke ut i fra og oppfatte som om du synes at det er unormalt at jenter ikke onanerer siden du stiller det spørsmålet

Har faktisk LEST innlegget ditt nøye,men jeg BLIR IRRITERT NÅR DU SKAL LEGGE ET SVAR SOM DREIER SEG OM FLERE ENN MEG UNDER AKKURAT MITT INNLEGG.

HVORFOR ikke legge det under ditt eget innlegg,og heller skrive SVAR til alle.

Det handler IKKE om å kverrulere,men det handler om å gi deg tilbakemelding og si meningene sine.Det er akkurat det jeg gjør, og du føler det som et angrep og mener at jeg kverrulerer.

Var ikke det et svar du ville ha da,og da fikk du jo det du ba om.Dessuten så skjønte jeg IKKE problemet ditt med at jenta di ikke onanerer.Det er noe hun må bestemme selv og velge selv.

Mitt råd til deg er å la jenta bestemme over sin egen kropp og ikke prøv å få ho til å ta på seg selv hvis hun ikke trives med det og føler det ubehagelig.Vis ho respekt.Ønsker hun ikke eller har hun ikke behov for å ta på seg selv,så bør du ikke "mase" mer om den saken og la det være.

Gjest Derfor ser folk det på at du har et problem

Herregud. Du konstruerer problemer. Har du lite å gjøre?

Ditt hovedinnlegg kan jo bli oppfattet som et problem som du har i og med at du synes at det er rart at dama di ikke onanerer og lurer på om det er uvanlig.Derfor får folk denne oppfatningen av ditt innlegg.

Gjest IKKE respekt

I høyeste grad respekterer jeg min kjærestes seksualitet. Dette er ikke et problem, bare et spørsmål om dette er vanlig. Jeg vil ikke endre på noe av det vi har sammen - bare tilføre eller vise henne en ekstra gode... ikke alle er så heldige å klare å finne alle dørene til seksualiteten, noen trenger å få vist dørene - så kan de selv velge hvilke de vil gå inn i... Dette er kun gjort av ren kjærlighet til jenta mi!

Du mener det sikkert godt,men MÅ du "mase" på og få ho til å prøve å ta på seg selv fordi hun skal utforske kroppen sin og bli bedre kjent med seg. Det er å IKKE vise respekt for ho.Da er det bedre å LA VÆRE å mase om det,og godta at hun synes at det er ubehagelig å ta på seg selv.Alle jenter er ikke like

Gjest Ikke lurt synes jeg

det er ikke uvanlig at noen jenter ikke ønsker eller finner det interessant å onanere. ikke noe galt i det, men vær litt slu, prøv å få henne med på det når dere har sex, kanskje hun åpner seg opp da?

det er jo ikke sikkert at hun føler noe behov for ytterlig stimuli, og det kan du vel ta som et kompliment, eller?

Å være slu,vil være IKKE være en god løsning.Da vil han bare oppnå med at dama trekker seg mer vekk fra ham.

Hva med å sette seg ned og snakke om det problemet i stedet for enn å ty til sleipe midler for å prøve å få ho med.

Gjest Ikke lurt synes jeg

Har også prøvd å får henne til å ta litt på seg når vi holder på, men hun føler seg rett og slett litt ukomfortablel av å ta på seg selv. Hun sier at hun ikke trenger det og har det topp som det er. Det er bare det at jeg føler at hun ville vært mere nyskjerrig hvis hun hadde følt litt på seg selv. Kan hende jeg tar feil, det er bare det at jeg finner det litt rart... Vil jo bare utforske sammen med henne på alle plan...

Helt idiotisk,hvis hun ikke vil, så betyr det nei

Det er å presse ho for noe hun ikke vil gjøre.Hvis hun føler seg ukomfortabel med å ta på seg selv,så la vær å mas om det.

Snakk heller med hverandre om problemet.

Annonse

Gjest Fornuftig jente

Jeg tror det er ganske mange her som misforstår innlegget mitt, skjønner ikke hvorfor så mange tolker det som negativt. Det er IKKE det som er saken her. Det er ikke snakk om å presse henne, oppfatte henne som unormal eller noe annet negativt!

Du selv ble jo introdusert til diverse variasjoner av seksuell omgang med din(e) partner(e) får du viste hva man skulle. Eller at dere famlet dere fremover begge to.

Jeg føler at du snakker litt forbi meg og håper dette kan rette deg litt mer opp i den retningen jeg tenker. Dette dreier seg kun om at jeg bryr meg om min kjæreste og luerer på hvorfor hun ikke onanerer og om dette er normalt for en jente på 25 år - spesielt om at hun syns det er vanskelig å ta på seg selv. Ved å ta på seg selv, finner man tryghet i sin egen seksualitet som man igjen kan speile over på andre...

NEI,jeg ble IKKE introdusert via seksualitet i første omgang av min partner,nei.Vi snakket da i sammen i det minste først om hva vi følte generelt om seksualitet og hva slags tanker vi har gjort oss opp der.Man hopper da ikke bare rett til introdusjon uten å høre med dama di om hun synes at det er greit og hva hun foretrekker.Selv så lærte både kjæresten min og jeg å famle oss fram til ting etter hvert,og det er like greit det hvis man ikke har nok sexerfaring.

Det å ta på seg for å finne trygghet i sin seksualitet stemmer nok IKKE ALLTID overens for ALLE jenter som man treffer.Noen jenter blir tryggere av å ta på seg selv,mens andre jenter blir derimot mer utrygge av å ta på seg selv pga diverse årsaker.Slikt er inviduelt fra jente til jente.....

Det finnes da noen grunner til at hun IKKE liker å ta på seg selv.Da er det vel MYE bedre å sette seg ned sammen og prate om det temaet enn å bare å prøve seg fram innenfor seksualiteten.

Gjest Svar til deg

Det er nok sant det - alt kommer til sin tid og er det ikke ment at det skal komme, så kommer hun ikke (med seg selv ;-)

Er det ikke ment at det skal komme,så venter du fortsatt og prater med ho om hva som plager ho enn å bare begynne å hjelpe ho i vei med å ta på seg selv.Det kan kanskje bli oppfattet som negativt av dama di eller positivt.det kommer ann på hva dama di føler om den saken og hvordan slags perosn hun her

"Jeg er sammen med en jente og har et veldig bra sexliv med henne. Det eneste jeg ble skikkelig overasket over var at hun fortalte meg at hun aldri har onanert."

25 år å aldri onanert? Det har jeg vanskelig for å tro, og jeg skjønner godt at du lurer på dette.

Mange rare svar du har fått forresten :)

Gjest ikke undertegnet

"Jeg er sammen med en jente og har et veldig bra sexliv med henne. Det eneste jeg ble skikkelig overasket over var at hun fortalte meg at hun aldri har onanert."

25 år å aldri onanert? Det har jeg vanskelig for å tro, og jeg skjønner godt at du lurer på dette.

skulle ikke tro at det er så vanskelig å tro, jeg har heller aldri bedrevet noe særlig med det. Synes ikke det er noe særlig dessuten foretrekker jeg heller å ha sex med kjæresten min , og han er som oftest tilgjengelig

propell1365380471

Takk for svaret, men jeg kjenner henne godt og jeg vet hun snakker sant. Hun ville fortalt meg det hvsi hun gjorde det. Hun er av typen som ikke kan lyve og det er godt. Hun vet selv at det er normalt å gjøre det, men begrunner det med at hun aldri har følt behov for å ta på seg selv. Jeg respekterer dette, men som sagt - lurer jeg litt på dette og hvordan man kanksje kan få henne til å åpne seg for det. Jeg forventer ikke at hun gjør det, men det hadde vært fint om hun prøvde... osv..

propell1365380471

Refererer fra ditt hovedinnlegg:

"Jeg syns bare det er rart at hun ikke gjør det og er dette uvanlig?"

Refererer fra ditt svar som du ga meg:

"LES over og tenkt før du svarer! Jeg begynner å bli lei av atr dere sier at jeg har sagt at det er uvanlig eller at det er feil osv.!"

Mitt svar til deg:

Du har jo nettopp sagt at du syntes at det var rart og lurer på om det er uvanlig så hvorfor skriver du da i svar til meg og benekter at du har sagt at du syntes at det var rart da.Det henger jo ikke på grep

Greit å si at du føler at du blir angripet,men HVORFOR akkurat legge et generelt svar til flere under mitt innlegg.Det er jo like mye angrep det.

Ut i fra det du spør om,så kan det faktisk tolke ut i fra og oppfatte som om du synes at det er unormalt at jenter ikke onanerer siden du stiller det spørsmålet

Har faktisk LEST innlegget ditt nøye,men jeg BLIR IRRITERT NÅR DU SKAL LEGGE ET SVAR SOM DREIER SEG OM FLERE ENN MEG UNDER AKKURAT MITT INNLEGG.

HVORFOR ikke legge det under ditt eget innlegg,og heller skrive SVAR til alle.

Det handler IKKE om å kverrulere,men det handler om å gi deg tilbakemelding og si meningene sine.Det er akkurat det jeg gjør, og du føler det som et angrep og mener at jeg kverrulerer.

Var ikke det et svar du ville ha da,og da fikk du jo det du ba om.Dessuten så skjønte jeg IKKE problemet ditt med at jenta di ikke onanerer.Det er noe hun må bestemme selv og velge selv.

Mitt råd til deg er å la jenta bestemme over sin egen kropp og ikke prøv å få ho til å ta på seg selv hvis hun ikke trives med det og føler det ubehagelig.Vis ho respekt.Ønsker hun ikke eller har hun ikke behov for å ta på seg selv,så bør du ikke "mase" mer om den saken og la det være.

Takk for innspill - igjen!

Tror vi lar vår diskusjon ligge der.

propell1365380471

Ditt hovedinnlegg kan jo bli oppfattet som et problem som du har i og med at du synes at det er rart at dama di ikke onanerer og lurer på om det er uvanlig.Derfor får folk denne oppfatningen av ditt innlegg.

Ja jeg syns det er litt rart, men ikke noe problem. Vi har det topp, men tenkte at å introdusere henne til en slik til ville være berikende for henne. Ikke presse henne men er åpen for forslag til hvordan man kan hjelpe litt på vei...

Annonse

propell1365380471

Du mener det sikkert godt,men MÅ du "mase" på og få ho til å prøve å ta på seg selv fordi hun skal utforske kroppen sin og bli bedre kjent med seg. Det er å IKKE vise respekt for ho.Da er det bedre å LA VÆRE å mase om det,og godta at hun synes at det er ubehagelig å ta på seg selv.Alle jenter er ikke like

Jeg har ikke tatt det opp som en sak med henne siden jeg ikke vil presse henne til noe som gjelder hennes egen kropp. Dette dreier seg kun om nyskjerrighet og å utforske hverandre, men på deres premisser. mao vil jeg ikke presse henne, bare vise henne...

Takk for at du opplyser om at dere er forskjellige :-)

Gjest Før du skriver innlegg

Takk for svaret, men jeg kjenner henne godt og jeg vet hun snakker sant. Hun ville fortalt meg det hvsi hun gjorde det. Hun er av typen som ikke kan lyve og det er godt. Hun vet selv at det er normalt å gjøre det, men begrunner det med at hun aldri har følt behov for å ta på seg selv. Jeg respekterer dette, men som sagt - lurer jeg litt på dette og hvordan man kanksje kan få henne til å åpne seg for det. Jeg forventer ikke at hun gjør det, men det hadde vært fint om hun prøvde... osv..

Kanskje du skal respekterer at hun ikke tenner på seg selv?

propell1365380471

Å være slu,vil være IKKE være en god løsning.Da vil han bare oppnå med at dama trekker seg mer vekk fra ham.

Hva med å sette seg ned og snakke om det problemet i stedet for enn å ty til sleipe midler for å prøve å få ho med.

Enig med deg, men samtidig er det vanskelig å svelge/inrømme at man leker/spiller slu ovenfor hverandre for å tilfredstille seg selv og sin partner. Slik er skuespillet og dere jenter kan det best av alle ;-) No offence!

propell1365380471

Helt idiotisk,hvis hun ikke vil, så betyr det nei

Det er å presse ho for noe hun ikke vil gjøre.Hvis hun føler seg ukomfortabel med å ta på seg selv,så la vær å mas om det.

Snakk heller med hverandre om problemet.

Dette er som sagt ikke snakk om å presse henne, det er jeg overhode ikke interessert i. Det er kun et ønske om å vise/introdusere henne til det. Det går ann å gjøre det uten at hun føler det som et press!

propell1365380471

NEI,jeg ble IKKE introdusert via seksualitet i første omgang av min partner,nei.Vi snakket da i sammen i det minste først om hva vi følte generelt om seksualitet og hva slags tanker vi har gjort oss opp der.Man hopper da ikke bare rett til introdusjon uten å høre med dama di om hun synes at det er greit og hva hun foretrekker.Selv så lærte både kjæresten min og jeg å famle oss fram til ting etter hvert,og det er like greit det hvis man ikke har nok sexerfaring.

Det å ta på seg for å finne trygghet i sin seksualitet stemmer nok IKKE ALLTID overens for ALLE jenter som man treffer.Noen jenter blir tryggere av å ta på seg selv,mens andre jenter blir derimot mer utrygge av å ta på seg selv pga diverse årsaker.Slikt er inviduelt fra jente til jente.....

Det finnes da noen grunner til at hun IKKE liker å ta på seg selv.Da er det vel MYE bedre å sette seg ned sammen og prate om det temaet enn å bare å prøve seg fram innenfor seksualiteten.

Enig med deg, det er mange måter å komme frem til dette på. Det kommer tydelig frem i gruppen her. Takk for innspill. Men jeg har allerde kommet frem til de samme løsningene selv som har blitt presentert her til nå. Det var kun for å få noen innspill - takk!

Gjest En som vil deg vel

Dette er som sagt ikke snakk om å presse henne, det er jeg overhode ikke interessert i. Det er kun et ønske om å vise/introdusere henne til det. Det går ann å gjøre det uten at hun føler det som et press!

Jeg synes ikke du skal presse henne til masturbering. Ei synes jeg du har noen rett til å fremstille det som om det er noe galt med henne bare fordi hun ikke har de samme spesielle behov du har.

propell1365380471

Er det ikke ment at det skal komme,så venter du fortsatt og prater med ho om hva som plager ho enn å bare begynne å hjelpe ho i vei med å ta på seg selv.Det kan kanskje bli oppfattet som negativt av dama di eller positivt.det kommer ann på hva dama di føler om den saken og hvordan slags perosn hun her

Takk for innspill!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...