Gå til innhold

Min kjæreste onanerer ikke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• propell1365380471

26

• shandy

2

• -Riksklysa

2

• naiv

1

Gjest Se opp - fare!

Enig med deg, det er mange måter å komme frem til dette på. Det kommer tydelig frem i gruppen her. Takk for innspill. Men jeg har allerde kommet frem til de samme løsningene selv som har blitt presentert her til nå. Det var kun for å få noen innspill - takk!

Har du tenkt på hva du har gjort mot din kjæreste? Tror du han liker at du skriver slikt om ham?

*UNDRER*

propell1365380471

Jeg synes ikke du skal presse henne til masturbering. Ei synes jeg du har noen rett til å fremstille det som om det er noe galt med henne bare fordi hun ikke har de samme spesielle behov du har.

Det er jo ihverfall ikke ønsket mitt. Har stor respekt for henne å vil ikke at det skal komme noe galt ut av dette, det er derfor jeg åpner for innspill her :-)

propell1365380471

Hun tenner kanskjemer på seg selv enn på deg?

Frustrerende for deg?

Nei, ikke misforstå. Hun er glad i seg selv og kroppen sin :-) Det kan vel siens å ha en hvis tenning på seg selv. Nok om det, vi har det fint å hun tenner på meg - hvis det var spørsmålet ditt?

Annonse

propell1365380471

Har du tenkt på hva du har gjort mot din kjæreste? Tror du han liker at du skriver slikt om ham?

*UNDRER*

La oss bare rette opp i en sak før vi går videre. Jeg er en han, kjæresten min er en hun. :-)

Dette er jo en annonym diskusjons-plass er det ikke. Men jeg diskuterer det selvfølgelig med henne, ville aldri gått bak henne med ting jeg lurte mye på om oss! Det blir bare forvirrende å gå bak hverandre slik!

Gjest Se opp - fare!

La oss bare rette opp i en sak før vi går videre. Jeg er en han, kjæresten min er en hun. :-)

Dette er jo en annonym diskusjons-plass er det ikke. Men jeg diskuterer det selvfølgelig med henne, ville aldri gått bak henne med ting jeg lurte mye på om oss! Det blir bare forvirrende å gå bak hverandre slik!

Oi! Var sikker på at dere var to menn og at du var fiksert på masturbasjon. Beklager.

Gjest Ikke lurt synes jeg

Enig med deg, men samtidig er det vanskelig å svelge/inrømme at man leker/spiller slu ovenfor hverandre for å tilfredstille seg selv og sin partner. Slik er skuespillet og dere jenter kan det best av alle ;-) No offence!

Ja,det er nok flest jenter som er slue til det,men jeg hører IKKE til en av dem.

Takk for svaret, men jeg kjenner henne godt og jeg vet hun snakker sant. Hun ville fortalt meg det hvsi hun gjorde det. Hun er av typen som ikke kan lyve og det er godt. Hun vet selv at det er normalt å gjøre det, men begrunner det med at hun aldri har følt behov for å ta på seg selv. Jeg respekterer dette, men som sagt - lurer jeg litt på dette og hvordan man kanksje kan få henne til å åpne seg for det. Jeg forventer ikke at hun gjør det, men det hadde vært fint om hun prøvde... osv..

Vil bare si at jeg skjønner deg godt. I min verden er det normalt å onanere alene, eller sammen men min sambo. Opphissende for han når jeg leker med meg selv, og selvsagt for meg når han gjør det samme.

Vet ikke riktig hva jeg skal råde deg til - kanskje hun er sjenert, eller syntes det er ok som det er.

Jeg syntes det er ok å gjøre noe for min kjære, for når jeg ser han tenner vanvittig, så tenner jeg også enda mer - om du skjønner.

Kanskje du kan prøve å fortelle henne at det hadde vært deilig for deg og sett på, ja jeg mener ikke at du skal mase eller presse, men bare prate om det. Så får du se om hun åpner seg etterhvert :)

Annonse

propell1365380471

Vil bare si at jeg skjønner deg godt. I min verden er det normalt å onanere alene, eller sammen men min sambo. Opphissende for han når jeg leker med meg selv, og selvsagt for meg når han gjør det samme.

Vet ikke riktig hva jeg skal råde deg til - kanskje hun er sjenert, eller syntes det er ok som det er.

Jeg syntes det er ok å gjøre noe for min kjære, for når jeg ser han tenner vanvittig, så tenner jeg også enda mer - om du skjønner.

Kanskje du kan prøve å fortelle henne at det hadde vært deilig for deg og sett på, ja jeg mener ikke at du skal mase eller presse, men bare prate om det. Så får du se om hun åpner seg etterhvert :)

Takk for det innspillet. Endelig et kreativt og fruktbart innspill. Godt å høre andres erfaring på denne saken. Mange takk igjen :-)

Gjest shedevil

"Jeg er sammen med en jente og har et veldig bra sexliv med henne. Det eneste jeg ble skikkelig overasket over var at hun fortalte meg at hun aldri har onanert."

25 år å aldri onanert? Det har jeg vanskelig for å tro, og jeg skjønner godt at du lurer på dette.

Mange rare svar du har fått forresten :)

HEYYY!!

Må nok "arrestere" mange av dere-sorry.

Jeg er en kvinne på 27 snart 28 btw...

Jeg har tatt på meg selv..befølt meg selv -puppene mine og hoftene og "tatt" litt på vaginaen. Men det ga meg lite-dette skjedde da jeg var 15-årsalderen.

Men jeg har et fantastisk sexliv- med tripple orgasmer m.m.

Min oppfatning er at menn onanerer mer og det er vanlig. flott syns jeg.

Men jeg onanerer ikke- og hvorfor er det rart at enkelte kvinner ikke onanerer.

Jeg trenger ikke onanere for å "bli bedre kjent med kroppen min".

Jeg og min kjære kjenner kroppen våres.

Så jeg tror faktisk de kvinnene som har skrevet inn her og sagt at de ikke onanerer. ja - jeg tror dem!!

Asså hvorfor lyve om no sånt??

Mannfolk/gutter syns det rart at vi ikke onanerer- hmm

jeeeeeeeeeez

-ja til mer sex-

Gjest Synes det du skrev var rart. Hatt en dårlig dag?

HEYYY!!

Må nok "arrestere" mange av dere-sorry.

Jeg er en kvinne på 27 snart 28 btw...

Jeg har tatt på meg selv..befølt meg selv -puppene mine og hoftene og "tatt" litt på vaginaen. Men det ga meg lite-dette skjedde da jeg var 15-årsalderen.

Men jeg har et fantastisk sexliv- med tripple orgasmer m.m.

Min oppfatning er at menn onanerer mer og det er vanlig. flott syns jeg.

Men jeg onanerer ikke- og hvorfor er det rart at enkelte kvinner ikke onanerer.

Jeg trenger ikke onanere for å "bli bedre kjent med kroppen min".

Jeg og min kjære kjenner kroppen våres.

Så jeg tror faktisk de kvinnene som har skrevet inn her og sagt at de ikke onanerer. ja - jeg tror dem!!

Asså hvorfor lyve om no sånt??

Mannfolk/gutter syns det rart at vi ikke onanerer- hmm

jeeeeeeeeeez

-ja til mer sex-

Hvordan vet du at menn onanerer mer. Og hvorfor synes du det er flott? Synes du det er opphissende?

Gjest shedevil

Hvordan vet du at menn onanerer mer. Og hvorfor synes du det er flott? Synes du det er opphissende?

HEI!!

Jeg tror JA at mannfolk)gutter onanerer mer gjennomsnittlig, enn hva kvinner gjør.

Og hva syns du var så rart med det jeg skrev?

Asså om jeg syns det er "opphissende" og se mannfolk onanere, ja da vet du mer om meg enn jeg gjør selv...men det er jo flott med en person som deg som kan opplyse meg om "ja, jeg liker visst og se på onanering..hmm hvorfor har jeg ikke likt det før".

Det var da enda godt at du fikk meg til å innse "ja, når jeg ser på onanering..JA DA BLIR JEG OPPHISSA".

Om du syns det jeg skrev er rart- så opplever du mange "ting" som rart.

Deff. av hva som er "rart" da..

Ønsker deg en go sommer!!

Gjest Redd for deg

HEI!!

Jeg tror JA at mannfolk)gutter onanerer mer gjennomsnittlig, enn hva kvinner gjør.

Og hva syns du var så rart med det jeg skrev?

Asså om jeg syns det er "opphissende" og se mannfolk onanere, ja da vet du mer om meg enn jeg gjør selv...men det er jo flott med en person som deg som kan opplyse meg om "ja, jeg liker visst og se på onanering..hmm hvorfor har jeg ikke likt det før".

Det var da enda godt at du fikk meg til å innse "ja, når jeg ser på onanering..JA DA BLIR JEG OPPHISSA".

Om du syns det jeg skrev er rart- så opplever du mange "ting" som rart.

Deff. av hva som er "rart" da..

Ønsker deg en go sommer!!

Det du skriver er feil. Hvorfra har du det at menn onanerer mer?

Forsøk et saklig svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...