Gå til innhold

Min kjæreste onanerer ikke

Anbefalte innlegg

Det du skriver er feil. Hvorfra har du det at menn onanerer mer?

Forsøk et saklig svar.

Jeg tror hun bygger på sine erfaringer med menn. Kanskje de menn hun har erfaring med alle/de fleste har hatt et behov for å masturbere?

Kanskje hun vil fortelle oss litt mer om hvorfor hun har fått det for seg at onani er hyppigere blant menn?

Vi får vente å se.

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• propell1365380471

26

• shandy

2

• -Riksklysa

2

• naiv

1

Gjest shedevil

Nå må virkelig mange skjerpe seg her i denne gruppen! Det virker her som mange føler at jeg personlig angriper dem - Husk!, at når noen reagerer negativt å sterkt på et utsagn - er det ofte fordi problemet ligger i dem også - det kalles projisering og er den mest utbredte kommunikasjonen hos nordmenn!

LES over og tenkt før du svarer! Jeg begynner å bli lei av atr dere sier at jeg har sagt at det er uvanlig eller at det er feil osv.! Det stemmer ikke med det jeg har skrevet og jeg vil ha meg frabedt om å bli feiltolket av personer som føler seg truffet av noe jeg tar opp. Dette er et diskusjonssted - ikke for kverulanter. Vær vennlige å ta imot ballen jeg kaster ut å spill den tilbake med noe jeg kan tenke på og som er konstruktivt. Med en gang man sier NEI, så stopper diskusjoen der og ingenting konstruktivt kom ut av det! Føler at svarene på innlegget mitt begynner å bli et større problem å takle enn selve spørsmålet mitt til denne gruppen - rart hva ;-)

Takk for innlegget forresten!

TIL DEG!!

Syns du burde lese innleggene dine er et par ganger til, så mange kan da ikke ta feil ang. dine sysnpunkter ved å onanere.

Akkuratt som om du syns vi som ikke onanerer "ikke helt har skjønt det", for hvis vi skjønte det "da ville dere onanert"

Respekter andres synspunkter og hva andre mener.

Du kan ikke regne med at alle er enige med deg!!

Du kan jo også slutte med de frekke svarene dine- det viser bare dine svakheter.

propell1365380471

TIL DEG!!

Syns du burde lese innleggene dine er et par ganger til, så mange kan da ikke ta feil ang. dine sysnpunkter ved å onanere.

Akkuratt som om du syns vi som ikke onanerer "ikke helt har skjønt det", for hvis vi skjønte det "da ville dere onanert"

Respekter andres synspunkter og hva andre mener.

Du kan ikke regne med at alle er enige med deg!!

Du kan jo også slutte med de frekke svarene dine- det viser bare dine svakheter.

Takk for kritikk.

Håper du kan bidra med mer enn det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...