Gå til innhold

To dager over mens, men.....

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Idag, to dager over mens. Clearblue negativ. Masse progesteronkaplser stappes inn og progynovatabl. spises. Hva er vitsen?? Kommer nok til å fortsette til mensen kommer, da...så har iallefall jeg gjort det JEG kan.....

Siste forsøk.... garantert. Så heretter vet jeg at resten av livet blir like barnløst som det som allerede har passert. Adopsjon blir for heftig for meg... vet jeg ville elsket barnet som mitt eget, men jeg som nesten tar drepen av å vente i 14 dager på clearblueresultatet, orker vel neppe å leve i spenning i kanskje 2 lange år til....

En sorgens dag, dette......

I dag vil jeg gjerne være anonym.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/111597-to-dager-over-mens-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist at det ser ut til å ikke bli noe :o(. Selv om undere kan skje, er det nok litt i overkant å håpe at testen plutselig skal ombestemme seg så sent.

Jeg skjønner godt at verden er litt ekstra mørk og trist akkurat nå. Men når det gjelder adopsjon, synes jeg ikke du skal avskrive muligheten helt enda. Det er jo ikke slik at du må vente i samme åndløse spenning i 2 år. Når du venter på å adoptere, vet at du faktisk får et barn. Det er ikke noe 30-40% sjanse - det er 100% sikkert at du blir mamma når dere bare er godkjent. La tanken modnes litt hos dere begge, så kan det hende du ser annereldes på det om en stund.

Men ta dere for all del god tid til å komme over forsøkene og følelsene rundt det før dere begynner å tenke på noe annet. Barnløsheten er en prosess, der man hele tiden må jobbe med seg selv og forholdet til partneren. Det viktigste av alt er å ta vare på hverandre i de tunge periodene. Greier man det, kan man vokse og komme styrket ut av det.

Trøsteklem

• 2 uker senere...
forelsket colombiamamma

Jeg skjønner godt at du er lei deg, men det er nok som andre sier her..litt tidlig å teste kanskje (?). Uansett vil jeg ønske deg lykke til videre. Å vente de 14 dagene var et helv...! Å vente 1 år og 8 måneder (adopsjon)på den herligste jenta i verden, var heller ikke lett, men vi visste ihvertfall at det etter all venting, frustrasjon og motgang fantes et barn som vi skulle være foreldre til:-) Det har vi vært i snart to år nå og jeg anbefaler sterkt adopsjon:-) Men det er viktig å være klar for det, begge to må være det!

Lykke til! Det kan jo hende clearblue`en vil vise positivt om noen dager eller uker. Time will show.

trøstehilsen fra en som bare er inne og kikker, og som kjenner seg godt igjen i ditt innlegg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...